Kod nas su institucionalci toliko bahati da nam preko trgovanja crtaju po indeksu i poručuju da je ZSE k***c od burze!
Posts by DiAbLeRo
-
-
Ja očekujem prodaju i leaseback i preostala 4 broda u vlasništvu ATPL. Da se riješe starog željeza i otklone problem ugradnje ili neugradnje scrubbera što tada postaje problem budućim vlasnicima. A onda krajem ove godine i početkom slijedeće, kada se već postojeći obrisi održivog rasta vozarina pretvore u jasnu sliku stabilnog i lukrativnog narednog perioda od 5-10 godina, očekujem kupnje suvremenih brodova čime će se flota i firma transformirati.
Ugovori s leaseback financijerima su fiksni i sklopljeni u idealno vrijeme za Atlantsku Plovidbu, prije nego što je uslijedio ovaj ludi rast vozarina u Q12021, a to je samo još jedan dokaz da su strateški vrhunski odigrali ovaj potez.
-
https://www.hanfa.hr/SRPI/HR/2021/2021_03_08-727400_pdf.pdf
Margin se zatvara.
Molim admina brisati post jer je kolega jasko već objavio, hvala!
-
Vama je netransparentno, a sve lijepo piše tamo gdje treba samo treba čitati s razumijevanjem, sve je dokumentirano samo treba znati gdje, što i kako tražiti, te pokušati biti nepristran prilikom interpretacije.
A što se reakcije uprave ATPL tiče, smatram da je ozbiljna, odmjerena i primjerena i upravo onakva kakvu bih želio od ozbiljne, relevantne, konzervativno i tradicionalno vođene te iskusne kompanije koja djeluje na globalnom tržištu. Ni manje, ni više.
-
Ma sve 5.
Vi kolega Flight uporno ovdje plasirate neke insinuacije o netransparentnosti koje nemaju veze s vezom a stvari su same po sebi banalne. Vi se slobodno vodite insinuacijama, spletkarenjem, izmišljanjem kojekakvih nestabilnih konstrukcija, sumnjivim člancima od još sumnjivijih tipova sa najsumnjivijim pobudama i čime god.
S druge strane, ja se kao ozbiljan ulagač vodim dostupnim i transparentnim izvješćima, dostupnim i transparentnim ugovorima, projekcijama sektora za budućnost i prema njima i nekoj svojoj metodologiji vodim strategiju ulaganja.
-
Opet netočno. Ono što je bitno, relevantno i propisano standardima objava je transparentno i lako dostupno i vidljivo u izvješćima, a sve vezano uz detalje poslovanja koje je povjerljivo kao uostalom i svakom poduzeću kod nas i u svijetu - ne mora biti, i to je potpuno shvatljivo i očekivano. To što vi zamišljate da bi vam netko trebao podastrijeti i količinu kvartalno potrošenog WC papira je u najmanju ruku - blentavo.
-
Netočno. Nije bitno što se piše, nego tko piše. Taj Carević je mućak samo takav, kad ucjenom nije iskamčio onoliko koliko je tražio da ga isplate za njegov dio, sad im se osvećuje na nevjerovatno glup način. Smijurija.
-
Očekivan, obzirom na refinanciranja brodova, te da je s krajem Q42020 završila dekada povijesno najgorih vozarina, na kraju i dodatno otežana pandemijom covida.
Q12021 je prekretnica i očekujem dobit u prvom polugodištu veću od gubitka cjelokupne 2020.
-
Nisu ugroženi, upravo obrnuto. Do sada je Ingra s Bandićem imala velikih problema zbog Arene, tek sad ima šanse u Zagrebu i šire uzeti svoj dio velikog kolača koji tek predstoji.
-
Onaj tko nije kupovao na 3 kune.
-
Ajmo vidjet što ozbiljni ljudi iz sektora kažu:
"ANALYSTS are optimistic about dry bulk shipping prospects, seeing improved market fundamentals.
Cargo demand growth is forecast to average 3.8% in 2021, outpacing an estimated fleet growth of 2.7% in the sector, according to a new report by Stifel Research.
It expected the fleet to orderbook ratio to be at 6.12%, the lowest in decades, albeit with less scrapping and little delivery slippage this year."
https://lloydslist.maritimeintelligence.informa.com/LL1135622/Opti…ry-bulk-segment
I evo zašto ovih dana vozarine manjih klasa rastu dok capesize pada:
-
Tehniku nemam, brine me likvidnost i firme i dionice.
DLKV ne smatram striktno građevinskom firmom ali i ona mi je simbolično zastupljena u portfelju jer smatram da će ekspanzijom tehnologije i sve većom potražnjom za strujom u uređajima i automobilima svijet sve više trebati firme koje grade bilo kakvu infrastrukturu vezanu uz struju. Najbolji pokazatelj tome je i ovo rušenje cijene zbog jeftinijeg preuzimanja dionica od Konsolidatora čemu svjedočimo posljednje vrijeme.
-
Meni su i Ingra i IGH bili logična kupnja u danima nakon potresa u Zagrebu. Mislim, ono, ako je ikad na ZSE postojao zicer...
-
Netočno. I amerikanci su onda valjda blentavi kad daju lovu bez pokrića.
https://www.tradewindsnews.com/news/atlantska…nies/2-1-949696
-
Pa nisam ni rekao u tom postu koji citirate kako će i za što iskoristiti taj novac, naravno da će prvo otplatiti kredit.
A to da ni lipa neće ostati na računu tek nam ostaje za vidjeti, zar ne?
Evo malo analize za neodlučne.
"Shipping is in danger of being back in vogue for investors. Why? First, all industries give off a ‘noise’ that the broader world can hear. For us it has been a 10-year death rattle that has recently changed into something slightly more optimistic. Secondly, as the industry looks towards a greener future, whatever that means, so too does it become more attractive in ticking some of the non-quantitative boxes that institutional capital wants to tick. Have a look at Scorpio, or whatever it’s called this week, and you will no doubt understand that part of their purpose is a virtue signalling exercise to the ever expanding pool of capital that is looking for sustainable investments. Thirdly, the soon to be smooth transition from quantitative easing to modern monetary theory, basically limitless printing of money as long its value is controlled by the printer, is going to make capital look further and further up the risk curve to get a return.
On these bases, shipping will end up seeing more and more money not seeing it as a risky proposition, which of course runs the risk of making shipping more risky for investors. This logical conundrum is not new, shipping always looks like an attractive proposition to capital when it’s short of capital, but the very act of investing tends to destroy its attractiveness as a proposition."
-
Ja nisam prodala pa ne prodaje se Atpl na ovim cijenama. O tome i govorim.
Pa kolegice što se naglavačke promijenilo? OK, jasno mi je da ste rasprodali ATPL na dnu ali uletjeti u TPNG kad se tankerašima piše crno?
https://www.bloomberg.com/news/articles/…udi-supply-cuts
Problem je kad ljudi niti znaju zašto ni zbog čega a još manje kada i u kojem trenutku kupiti (i naravno - prodati) dionicu.
-
Pa kolegice Marielena, imaju novac na računu od prodaje 5 brodova. Kalkulator u ruke i izračunajte koliki je to iznos.
A viziji razvoja kompanije ovim potezom refinanciranja upravo svjedočite.
-
Ma ne tresite se, sve se odvija po planu, pa pogledajte samo već nekoliko mjeseci ponavljajući pattern u trgovanju dionicama ATPL.
U danima kada je vani crvenilo, dionica koja najviše pada jer se nemilice ruši po bidu je ATPL, a ask se pumpa kao da nema sutra.
U danima kada sve dionice rastu, na ATPL je rast nikakav ili mizeran a s aska se povlače veliki nalozi.
Nastoji se, i uspijeva dakako, izazvati panika kod sitnih ribica i kumulativni efekt koji sam već spominjao.
No, i tome uskoro dolazi kraj, a kao i uvijek, racionalni investitori su shodno svemu tome prilagodili svoju strategiju i dobro će znati iskoristiti priliku koja se pruža.
Da li je na ovom mjestu i vremenu na grafu pametnije prodati ili kupiti, mislim da je bespotrebno obrazlagati.
-
Vidim panika zavladala, štancaju se postovi k'o bureci u Mire...
I dok se vi nabacujete ciframa od 800, 400 milijuna ili mogli ste napisati par milijardi kuna gubitka, pogledajmo što o istoj temi kažu stručnjaci.
"The secondhand dry bulk S&P market has seen a plethora of deals completed in the past week with interest across all size segments, reflecting owners’ confidence in the outlook of the market.
“It took some time for shipowners to assimilate the possibility that we are heading towards better days – and nobody can blame them for being sceptical – but the increase on second hand transactions is the most obvious vote of confidence,” commented Timos Papadimitriou, an S&P broker at Intermodal.
A new bullish report from Breakwave Advisors adds credence to the rally in bulker purchases of late. "The dry bulk market is about to surprise a lot of people in 2021."
https://splash247.com/weekly-broker-bulk-volatility-is-back/
Iz svega toga je očito da bolja vremena dolaze, ATPL s ovim refinanciranjem ima bolju zaradu a nema više brige i eventualnog troška oko ugradnje scrubbera, a jačanjem financijske pozicije stvara preduvjete za dovršetak započetih projekata i vrlo izglednih akvizicija suvremenih novogradnji prije isteka ugovora o najmu.
-
ZSE je trenutno u depression fazi koja sad već predugo traje. Doduše, takvo nam je i općenito stanje u zemlji. Inače, najgore vrijeme za biti 100% u cashu.