Ne bi rekao da je to kakanje.
Prije dodje kao gnojenje zemlje pred slijedecu sjetvu.
Ne bi rekao da je to kakanje.
Prije dodje kao gnojenje zemlje pred slijedecu sjetvu.
Cekam da Ledica krene kupovati Haludovo i da mi jasan buy signal. Tko zna, mozda za dvadetak godina uspijemo i docekat otvaranje hotela.
United Group completes Forthnet buyout
QuoteSouth-east Europe telco and pay-TV operator United Group has taken 100% control of Greek ISP Forthnet, which trades under the Nova brand. United Group’s owner BC Partners has completed a buyout of minority shareholders which began last year after it had acquired an initial 33.2% stake in June. Forthnet recently reported revenues of EUR276.4 million (USD329 million) for full-year 2020, up 5.2% from the year before, with EBITDA jumping 50% to EUR55.6 million.
ja nemogu vjerovati da mittko nije na brodu . Ja sam laik Al imam zdrave oči pa mi je nakon par dana čuđenja postalo jasno da je I 250 kuna dobra cjena za ući kad već nije bila 200 ili 220 .
Mitkko ima i drugu barku. Nije da nas gleda s kopna.
Gledam malo trgovanje. Bez nekog meni ocitog razloga rasipa se Opte, Vlen, Sapn. Da li se to prodaje da se prijedje u Atpl ili HT ili sto?
OPTE - ljudima dopizdilo vec
VLEN - izgleda da nisu u stanju isprintati par racuna za servis propela
SAPN - nista ne raste samo prema gore
Inace, uvatio koju atlantsku barakudu i par sjeverno jadranskih zrakoperki.
- podsjeća me malo na onu igricu "tko se nije skrio magarac je bio".
Sto nam vrijedi igranje kad nas Ivana moze pronaci ma koliko god duboko se sakrijemo.
Ma ljudi, ja sam uvjeren da je to prodano, samo se čeka istek upravljanja HT.
U slučaju da nije prodano onda smo nahebli.
Prodaja je vrlo vjerojatno dogovorena, samo sto jos ni sam kupac ne zna jel kupio ili ne.
Šta je procurilo?
Nekome se zaplavilo..
a kad će naše "operacije" napokon doći na red?
Cekamo Viki, Kristinu Barcelonu da pokaze kolike carapice ima!