1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. All

Posts by All

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • All
    • January 22, 2025 at 10:23 AM
    Quote from SILVIO2024

    Je li objavljen rezultat natječaja od strane HŽ infrastruktura za posao od 500 ml. eura?


    Konzorcij Dalekovoda, Končara i austrijske tvrtke...

    Koliko znam dlkv i končar su dali ponudu od 492 milje a hž je imao na raspolaganju 450 pa su odbili ponudu, al to je lanjski snijeg .... Nov nista nemam

  • RIVP (Valamar Riviera d.d.)

    • All
    • January 22, 2025 at 10:19 AM

    E pa ko nam je kriv što nismo pojačali pozicije u rivp. :)

  • RIVP (Valamar Riviera d.d.)

    • All
    • January 21, 2025 at 10:31 PM
    Quote from darac11
    Quote from All

    Prema mojim očekivanjima rivp i monp su trebali imati i veće cijene ....

    A ja čućim u ARNT!😡

    Imam ja i nešto adrs al to je doslovno ne čučanje nego klečanje. :)

  • RIVP (Valamar Riviera d.d.)

    • All
    • January 21, 2025 at 8:53 PM
    Quote from doc25

    Nitko ne komentira rast Valamara

    Prema mojim očekivanjima rivp i monp su trebali imati i veće cijene ....

  • ERNT (ERICSSON NIKOLA TESLA d.d.)

    • All
    • January 21, 2025 at 8:52 PM
    Quote from KitoLovac
    Quote from All

    Malo se pokrenuo Ernt. :)

    Izašla su 3 igrača koja su prodavala zadnjih mjeseci. Globalni će vrlo vjerojatno prebaciti središte u SAD radi poslovanja. Još kad bi upalo preuzimanje ili spajanje kao što se pričalo za vrijeme zadnjeg mandata Donalda 💰

    Ernt su prostituriali i prostituirali. Nadam se da je tome dosao kraj i da ce dionica kroz 5-6 mj na zasluzenu cijenu .... Mada sam to već rekao pred jedno 3-4mj :). Ovo je valjda zadnji puta, ako već nije prvi^^

  • ERNT (ERICSSON NIKOLA TESLA d.d.)

    • All
    • January 21, 2025 at 12:58 PM

    Malo se pokrenuo Ernt. :)

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • All
    • January 20, 2025 at 4:43 PM
    Quote from Blister

    Polestar je luksuzni brand koji kineska majka kuća financira da ne propadne. Sa 70.000 automobila godišnje teško može opstati samostalno. Trenutno služi kao perjanica grupacije sve dok im se da utambavati milijardu po milijardu godišnje.

    Polestar je krenuo. Vidjeti ćemo za nekoliko godina, a vidjeti ćemo VAG . ;)

  • Udruga malih dionicara - RIVP

    • All
    • January 20, 2025 at 12:01 PM
    Quote from filca

    Koja je bila motivacija za osnivanjem udruge?


    Postoji li neka bojazan u skoroj/daljoj budućnosti?

    Bojazan u nasoj državi postoji za sve, pogotovo male dioničare i pošten svijet.

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • All
    • January 19, 2025 at 10:59 AM

    Ako se adpl uklopi u ovako nešto, to bi im bilo najs. Polestar su poprilično ozbiljna EV pogotovo naspram švapskih poluproizvoda...


    Kineski manevar za zaštitu od carina: Teslin konkurent će izrađivati električne aute u Europi
    Švedski proizvođač automobila u kineskom vlasništvu, Polestar, trebao bi na starom kontinentu sastavljati novi model električnog automobila, Polestar 7.
    forbes.n1info.hr
  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • All
    • January 18, 2025 at 12:15 AM

    Evo ponavljam link ako netko nije primjetio.

    Europa uvezla rekordne količine ruskog LNG-a, pokazuju podaci za 2024. godinu
    Europa je uvezla rekordne količine ruskog ukapljenog prirodnog plina (LNG), pokazuju podaci za 2024. godinu
    forbes.n1info.hr
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • All
    • January 17, 2025 at 9:04 PM
    Quote from deny_09

    Kod Dalekovoda nije problem posla vec marži koje su do sada bile dosta male.

    Situacija se polako mijenja.

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • All
    • January 17, 2025 at 6:17 PM
    Quote from tollway
    Quote from KitoLovac

    Dakle. Glavni uzroci pada njemačke industrijske proizvodnje su:

    1. Visoke cijene energije – Povećani troškovi plina i nafte smanjuju profitabilnost. Nema nuklearki.
    2. Inflacija – Poskupljenje sirovina smanjuje konkurentnost proizvoda.
    3. Poremećaji opskrbnih lanaca – Kašnjenja i nedostatak materijala zbog globalnih problema.
    4. Smanjena potražnja – Manje izvoza zbog konkurencije, posebno u Kinu. Ali to su pokrili sa Poljskom.
    5. Rast kamatnih stopa – Skuplje financiranje ograničava ulaganja. Ali izlazimo u područje kada se očekuje pad kamatnih stopa.


      Energenti su glavni razlog. Uzrokovali su inflaciju i nekonkurentnost proizvoda. Dok Kina i Indija uživaju niske cijene energenata. Kao i veći dio Azije. Dakle, mi smo popušili. I to se neće riješiti barem idućih 5 gpdina


    kad su državnici bilo toliko pametni da su uveli sankcije europi, a ne rusiji. većina njih više i nije na vlasti, a ovi nedorečeni klaunovi ne znaju što i kako. pa preko 2-3 posrednika uvoze te iste energente po osjetno većoj cijeni.

    Display More

    Ne znam odakle vam podaci i zasto nitko ne priča o previsokim maržama, nedostatku investiranja u razvoj tj tapkanja u mjestu i pohlepi Njemačkih proizvođača. Ruku na srce al kinez je po pitanju inovativnosti i kvaliteti EV miljama ispred švabe, a to nema veze sa ničim drugim doli sa ovome o čemu pricam. Vidjeti ćete uskoro ako to još do sada niste uočili. I švabo ruski plin uvozi po sličnoj cjeni kao i prije rata ....

  • Obveznice Ministarstva financija Republike Hrvatske

    • All
    • January 17, 2025 at 11:46 AM
    Quote from DonDada
    Quote from abc1

    Koje naše osim HPB, a za to nisam baš siguran, to jer njihova banka.

    Mislio sam na banke u Hrvatskoj ne na banke u državnom vlasništvu

    Zasto bi banka bila zainteresirana ?

  • Udruga malih dionicara - RIVP

    • All
    • January 17, 2025 at 11:43 AM

    Ima ovdje tko živ ? :)

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • All
    • January 17, 2025 at 11:42 AM

    Ako nije problem molio bih da se netko tu i tamo ovdje osvrne na situaciju. Bio sam solidan dioničar prije nego prešao u tankersku pa van i ostavio sam Atpl nešto sitno, da bih pred nekoliko mjeseci skroz odustao od pozicije i zato više to ne pratim al bih rado čuo iz prve ruke kako će se odvijati situacija za male diničare kojima stvarno želim sreću jer znam kako im je. Hvala

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • All
    • January 17, 2025 at 11:33 AM
    Quote from KitoLovac

    Nijemci su upalili u bananu otkako su Zeleni i ljevičari preuzeli kontrolu. Imali su jeftinu energiju iz Rusije kao i 30% iz svojih nuklearki.

    Genijalci nuklearke izgasili, sjeverni tok nestao. Pa-pa. Ostali u banani a Angela naručila milijune imigranata od kojih većina na socijali.

    Pa eto sad zelene uvoze ugljen i plin brodovima. Cijela industrijau bananu zbog većih troškova. Povukli i veći dio Europe. Genijalci

    Njemački kancelar Schroeder je bio predsjednik najjače ruske energetske kompanije. Naravno da su gasili nuklearke i prebacili se na jeftini ruski plin. Rat im je nešto pomrsio planove ali dobili su popust na plin zbog "povecanih troškova" kako ti to nazivas, al navalu kineske jeftine kvalitetne robe nemoguće je zaustaviti. Njemacka auto industrija ne propada zbog plina već zbog razloga na koje ukazujem već 10 godina i više. Nema više nadojene i neupućene čeljadi koja će poluproizvod plaćati 30-40% više. Gotovo svršeno vrijeme. Prelaskom na EV švabi su potpuno mrtvi jer samo lud čovjek će platiti 30 % više poluproizvod kad ima Američkih i kineskih proizvoda. Pitaj mlade, ako ne vjerujem meni starom konju. Nažalost.


    Što se tiče plina, evo i.jedan članak koji će potvrditi ono sto sam rekao.

    Europa uvezla rekordne količine ruskog LNG-a, pokazuju podaci za 2024. godinu
    Europa je uvezla rekordne količine ruskog ukapljenog prirodnog plina (LNG), pokazuju podaci za 2024. godinu
    forbes.n1info.hr
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • All
    • January 17, 2025 at 8:40 AM
    Quote from StatusQuo
    Quote from All

    To ce im biti spas i možda i kraj.

    https://forbes.n1info.hr/aktualno/ponos…ati-ovaj-potez/

    Pa razmatra se prodaja samo pojedine tvornice koje niske zatvorit ne svega

    Kad sam pred koju godinu govorio da ce kinezi izgurati švabe maltene su me htjeli ubiti, pretprošle i prošle godine sam bio samo smiješan. Sad već polako počinjemo vidjeti pravo stanje, a sreća je ta da infrastruktura za EV je loša strana i još uvijek ima ljudi koji kupuju "švapsku kval'tetu" tako da možda i prežive, ali da su em preskupi, em u zaostatku stoji kako god okrenes. Kao sto rekoh dolaze mladi školovani ljudi koji ne pushe marketing već znaju izvagati uloženo/dobiveno a tu su švabeki već desetljećima u banani, a i veći dio evropljana da ne ispadnu samo oni crna ovca. A adpl ce najvj raditi za kineze ako ce moći biti konkurentni jer kinezi su nam trn u oku u svim segmentima X(

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • All
    • January 16, 2025 at 6:42 PM
    Quote from Backdraft

    Pa da mogu znati bio bih vrlo bogat... ovisi koloiko ce zaradivati pa nekih p/e 10.

    Ufff. Imam osjećaj da ako to postignu da ce cijena biti papar

  • Hrvatski ETF fondovi

    • All
    • January 16, 2025 at 6:40 PM
    Quote from filca

    Sve što navodiš vezano za (investicijske) fondove je dio razloga zašto mi se sviđaju ovi ETF-ovi od Intercapitala.

    Oni repliciraju indexe. U mjesečnom izvještaju točno vidiš koliki je udio koje pozicije i u sumi je zbroj tih pozicija >95% za SLO i HR Za ETF koji prati Rumunjsko tržište (7BET) U izvještaju je suma pozicija preko 85%.

    Općenito je to razlog zašto mi se ETF kao proizvod puno više sviđaju nego investicijski fondovi + imaju jeftinije naknade.

    Istina, naknade ovih Intercapitalovih ETF su i dalje skuplje nego naknade od svjetskih ETF.

    U konačnici se svodi na to da lajkam rad Interkapitala i to da se u njihove ETF može ulagati putem Genius aplikcije bez brokerskih troškova na (skroz jednostavan) način kao i kupnja klasičnih investicijskih fondova.

    Da, situacija je nešto bolja od IF-ova. Nemam iskustva, a bojim se da niti neću imati. :) Barem dok dionice lijepo privreduju. :)

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • All
    • January 16, 2025 at 2:45 PM

    To ce im biti spas i možda i kraj.

    Ponos njemačke auto industrije na meti Kineza. Je li moguće da će se realizirati ovaj potez?
    Kupnjom Vokswagen tvornica u Njemačkoj Kinezi bi zaobišli europske carine na uvoz kineskih električnih automobila.
    forbes.n1info.hr
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™