Ma i ja san se promišlja dali da prodam lkri i lkpc i pređe u Končar dok je kodt bio oko 1000kuna ali san se bojao da tada nebi rasla 😡😡 i ostao u lukama u kojima sam bio u one preko 200 posto u plusu , bija sam tad prezadovoljan sa tim , a nadao sam se dividendi i dan danas joj se nadam 😡😡 u tim dionicama , valjda ću ih dočekati u ovom životu
Posts by umalo
-
-
https://www.novilist.hr/novosti/gospod…mio-667-vozila/
Ro ro za Rijeku , a višak robe za lkpc
Idemo up
Vidiš, imao sam LKRI na nišanu. Nisam ušao, nije mi se svidjela bilanca. Greška, nije ni prva ni zadnja.
Ja sam dugoročni , i prije ovog porasta san bio 250 posto u plusu
-
Luka Rijeka nastavlja s prekrcajem automobila, "Polar Princess" dopremio 667 vozila - Novi listU riječku luku pristigla je još jedna “lastavica”, kao naznaka početka poslovanja Luke Rijeka s prekrcajem automobila. Očito je uspješno odrađeni posao s…www.novilist.hr
Ro ro za Rijeku , a višak robe za lkpc
Idemo up
-
........topi se ko snijeg , .........mada kad vidim vani crvenilo i ne čudi me .......
-
Preslagivanje karata rekli bi globalni stratezi
Ma što to to god značilo , kako je da je u dva dana trideset posto + , ja zadovoljan a sutra ja se nadam istim tempom 🤔
-
Ludilo brale🤣🤣🤣🤣🤣🤣, ne znam što se događa ali izgleda predobro
-
.......neko je na finjaka danas podigao cjenu na 10,6 !!
-
Nego zvjezdani jel ti mozes komunicirati bez blaćenja onih koji imaju drukcije misljenje od tvojeg ????
ALL, tvoj je temeljni problem što ti nemaš artikulirano mišljenje niti o čemu, već se krajnje neukusno nabacuješ s blatom po ljudima. Vjerojatno je to posljedica tvoje frustracije zbog investicijskih poteza koje radiš.
Koji si argument ponudio za svoju tvrdnju da je Marinko Došen "kriv za krš i lom" u AD Plastiku?
Niti jedan!
A istina je upravo suprotna od tvog siktanja po ovom forumu.
AD Plastik i njegova uprava se u proteklih 5 godina nosila sa sljedećim nevjerojatnim nizom izazova:
- zaustavljanje ekonomskih aktivnosti uslijed "borbe" protiv COVID-19
- kidanje dobavnih lanaca
- promašenih zelenih politika EU
- konkurenciji (često nelojalnoj) u autoindustriji iz Azije
- rat u Ukrajini i sankcijama prema zemlji i ljudima od kuda je najveći pojedinačni dioničar AD Plastika
- zatvaranje jedne od dvije tvornice u Rusiji
- revalorizacija tj. umanjenje vrijednosti imovine u vezi s prethodnom točkom
- manjak radne snage
- popunjavanje knjige narudžbi, sklapanje novih poslova i upravljanje kapacitetima proizvodnje...
Navedi mi barem jednu od ovog niza situacija za koju je odgovoran Marinko Došen?
Da si pročitao i jedno jedino financijsko izvješće AD Plastika, bilo bi ti jasno kakvu si glupost napisao.
Ali to nisi napravio. Zato i nisi svjestan da se gluposti koje pišeš iz aviona vide. Na to ti već neko vrijeme pokušavam skrenuti pažnju, ali si uporan.
Izašao si iz AD Plastika. Odlično! Široko ti polje i sretno ti bilo
Možeš li nas ostale poštedjeti svojih nesuvislih komentara?
Naime upravo to si mi obećao pred nekih mjesec dana.
U međuvremenu si sakupio novih 100-tinjak postova. Sve jedan vredniji od drugog!
I da odgovorim kolegi UMALO što je to neprijateljsko preuzimanje.
Neprijateljsko preuzimanje NIJE preuzimanje firme na cit.: "nedopušten i netransparentan način i čiji je krajnji cilj istiskivanje malih dioničara i preuzimanje svih ovlasti."
Neprijateljsko preuzimanje JEST ono preuzimanje koje nema podršku od uprave.
To je definicija neprijateljskog preuzimanja.
Ako vam je poznata činjenica da mali dioničari u AD Plastiku imaju 32% dionica, onda je svakom iole razboritom čovjeku koji pozna temelje dioničarstva u Hrvatskoj potpuno jasno da u slučaju AD Plastika neprijateljsko preuzimanje NE MOŽE rezultirati istiskivanjem manjinskih dioničara.
Kolega "Umalo" preporučam da se upoznate sa odredbama Zakona o preuzimanju dioničkih društava.
U suprotnom, dok pišete ovakve katastrofične upise, stječe se dojam da se takmičite sa kolegom ALL tko će napisati veću besmislicu. Kolega UMALO, tu utrku ste unaprijed izgubili jer je ALL prvak u toj disciplini. Sigurno će ući u "kuću slavnih".
Ja i all nemamo nikakve veze jedno sa drugim , a niti sam ikad imao adpl niti je iman , pročitao na portalu neki novinski članak o ovom preuzimanju , u kojem se spominje da su baš mali dioničari upozorili hanfu o mogućnosti neprijateljskog preuzimanja ,pa sam na svoj način komentirao ovaj slučaj
-
A sto znaci neprijateljsko preuzimanje ??? Ruska tvrtka koja je radila dobro kao i Petrokemija dok nije dosao Došen i počeo sa svojim vrlim potezima koje sam tolerirao i tolerirao i na kraju izasao iz adpl .... Najuspješniji hrvatski manager a iza njega samo krš i lom. Klasika
Vjerojatno preuzimanje firme na nedopušten netransparentan način , možda im je krajnji cilj istiskivanje malih dioničara i preuzimanje svih ovlasti
-
Izgleda da intercapital ne funkcionira
-
.......jel ovo neka komplet blokada trgovanja ili stvarno nema prometa....!?
-
-
Ne bih se složio u ovom djelu transparentnosti, jer sve piše u izvještajima ( pratim Lenac od 2018 godine ) bez napumpavanja i davanja lažne nade za bilo koga, skromna, ali točna izvješća.
Isto tako moji postovi nisu nagovor na kupnju dionica Lenca, kao ni na prodaju, svatko odlučuje što je za njega dobro.
Palumbo je podigao firmu zajedno sa Sandrom i ostalim kadrom kao i sa radnicima iz minusa od nekoliko milijuna kn do plusa u dvije godine, odnosno već prve godine.
Radili su ulagali i dalje će raditi i ulagati, jer ako se ne ulaže u firmu propada, a to kao što se vidi nije cilj, kao što nije cilj dati dividendu dok firma ne stane na noge potpuno i vlasnici zaključe da je sve posloženo.
Bit svega je da imaju posla, a kao što se vidi Q2 se jako dobro popunio i ova jahta će donjeti koji euro
Procijenjena vrijednost: ukupna vrijednost jahte se procjenjuje na oko 125 milijuna USD, s godišnjim troškovima održavanja blizu 12–12,5 milijuna USD .
Sažetak:
Ime: ELEMENTS
IMO: 9589308
Izgrađena: 2019.
Cijena: ≈ 125 000 000 USD
Ma koja je to transparentnost kad se ne zna što se događa sa dok 11
1 obnovljen
2 čeka se uporabna dozvola
3 prije par dana obavijest obnavlja se DOK11
Pa ovog nema ni u Zanzibalu
Ne bih se složio u ovom djelu transparentnosti, jer sve piše u izvještajima ( pratim Lenac od 2018 godine ) bez napumpavanja i davanja lažne nade za bilo koga, skromna, ali točna izvješća.
Isto tako moji postovi nisu nagovor na kupnju dionica Lenca, kao ni na prodaju, svatko odlučuje što je za njega dobro.
Palumbo je podigao firmu zajedno sa Sandrom i ostalim kadrom kao i sa radnicima iz minusa od nekoliko milijuna kn do plusa u dvije godine, odnosno već prve godine.
Radili su ulagali i dalje će raditi i ulagati, jer ako se ne ulaže u firmu propada, a to kao što se vidi nije cilj, kao što nije cilj dati dividendu dok firma ne stane na noge potpuno i vlasnici zaključe da je sve posloženo.
Bit svega je da imaju posla, a kao što se vidi Q2 se jako dobro popunio i ova jahta će donjeti koji euro
Procijenjena vrijednost: ukupna vrijednost jahte se procjenjuje na oko 125 milijuna USD, s godišnjim troškovima održavanja blizu 12–12,5 milijuna USD .
Sažetak:
Ime: ELEMENTS
IMO: 9589308
Izgrađena: 2019.
Cijena: ≈ 125 000 000 USD
Što je bitno koliko košta ovaj novi brod , pa neće VL utržiti te novce , a i ono što utrže od remonta gdje ide taj novac u DOK11 gdje već ??
-
Znam da nekima nije drago, ali eto stigla u Lenac 🙂
Zašto mi nebi bilo drago da VL stvara dohodak svojim zaposlenicima , da plaća porez čak što više da dijeli dividendu ko što mnoge firme dijele u hr i da na kraju krajeva da se ti dokovi svi uspješno obnove , jer i meni je to u interesu jer sutra kad odem u penziju svaki poslovni uspjeh bilo koje firme u lijepoj našoj je doprinos za HZMO
ALI nije isto ulagati vlastiti novac u transparentnu firmu ili u netransparentno firmu , a u VL ima jako puno tog nedefinirano o stanju unutar firme a naročito obnove dokova , "čak se ne zna ni koliko brodova mora uploviti u VL radi remonta "da bi se obnovio dok 11 a kamoli svi ostali
-
A kaj tupite bez veze? Ako vas stvarno zanima, imate u svakom kvartalnom izvješću mail (kontakt).
Na web stranicama isto tako.
Pošaljite mail i pitajte, kao investitoru dužni su vam odgovoriti ili će vas barem uputiti na izvor gdje je to u medijima objavljeno.
Potrudite se malo!
Kolega, ne vidim razlog za nervozu. Većina korporacija koje kotiraju to rade i ne upućuju investicijsku javnost na novine i novinare koji izvještavaju tako i drugačije. To je deplasirano. Zato i postoje izvješća i obveza korporacije da o svim bitnim događajima obavjesti investicijsku javnost a ne da se moramo na forumu informirati o nekim nepredviđenim događajima. Na kraju, za VL bi bilo korisno, ako ti događaji nisu nepredviđeni da službeno obavjesti javnost da se smire tenzije. vidite, kuda je ovo dovelo, da ljudi koji su uložili, nagađaju šta bi moglo biti. To nije dobro ne za VL i ne za javnost. Javljam se kao netko, ko je izašao iz pozicije u kojoj sam bio negdje od 2022 a imao sam namjeru ostati. Kad sam čuo da se VL sprema investirati u dok 11 sam dokupio i, kao što sam naveo, imao sam namjeru dugoročno ostati. Jednostavno, po vokaciji ne reagiram na kratkoročne oscilacije, ali želim biti informiran, što je ovdje izostalo i zato sam izašao. Žao mi je.
Izgleda da je to tipična netransparentnost ne samo za VL nego i za sve firme u Hrvatskoj a koje su u vlasništvu Talijana
-
A kaj tupite bez veze? Ako vas stvarno zanima, imate u svakom kvartalnom izvješću mail (kontakt).
Na web stranicama isto tako.
Pošaljite mail i pitajte, kao investitoru dužni su vam odgovoriti ili će vas barem uputiti na izvor gdje je to u medijima objavljeno.
Potrudite se malo!
Kaj bi provjeravali , zar novinari nisu prenili obavijest od uprave da se DOK11 ponovo obnavlja
-
kolega "umalo" živimo u slobodi govora pa očito svatko ima pravo pisati i govoriti šta hoće i koliko hoće.....ali moja sloboda je reći vam objektivno i pristrano s 3 strane da ste postali dosadni više....
Forum bi trebao se prvenstveno koristiti iznošenju objektivnih analiziranih činjenica potkrijepljenih brojkama, analizama...ovo ostalo je sve bullshit
Prosvjetlime , evo činjenice , u kolovozu 2024g uprava objavljuje da je dok 11 renoviran i da se čeka samo uporabna dozvola , aj nek ALI ZAŠTO PRIJE DVA TRI DANA UPRAVA OBJAVLJUJE DA SE DOK 11 OBNAVLJA
PROSVJETLI ME !!
-
Na Doku 11 finišira se projekt koji je »Lenac« ugovorio s poznatom belgijskom grupacijom Deme Group, koja slovi za jednu od najvećih dredging kompanija na svijetu. Riječ je o jednom njihovom brodu za jaružanje, svakako dobrodošlom poslu za ovo remontno brodogradilište zbog ugovorenog obima specijaliziranog posla, a s istom se kompanijom upravo pregovara oko još jednog potencijalnog posla za »Viktor Lenac«. Aktualni radovi na Demeovom dredgeru trebali bi biti završeni do konca lipnja.
Poprilično "mala" firma 🙂
Sve će to popapati dok 11 i ostali dokovi , jer to su ogromni izdatci , samo nisu problem samo dokovi , problem su i radna snaga sa stručnim znanjem , nije to dostava iz restorana da može svaki raditi
-
Realna cjena ove dionice bi trebala biti i kretati se između 2,5 i 3 EU , i to je preoptimistično
Činjenica je da obnova doka11 traje evo već godinu dana , a ne nazire se kraj potpune obnove , i ne samo da se ne nazire nego je pitanje koliko je taj dok uopće u mogućnosti da se obnovi , a novi dođe EU(??) .......... neprocjenjivo !! A već se utrošilo podosta sredstava iz rezervi , je da je ovaj dok najbitniji , ali ima ih još doduše manji po kapacitetu ali u ruševnom stanju .....jednom riječju rupa bez dna !!!!!!
poznati dioničar podebljava poziciju.!
kuha se nešto
dali se netko blizu da baci pogled sa magistrale .
Da , primijetio sam danas je podebljan promet ovom dionicom u odnosu na zadnjih šest mjeseci za tisuću posto koji je danas iznosio točno 71 dionica koja je protgovana ,
Očito je značajan doprinos popularizaciji ove dionice , čestitam !!
-
Realna cjena ove dionice bi trebala biti i kretati se između 2,5 i 3 EU , i to je preoptimistično
Činjenica je da obnova doka11 traje evo već godinu dana , a ne nazire se kraj potpune obnove , i ne samo da se ne nazire nego je pitanje koliko je taj dok uopće u mogućnosti da se obnovi , a novi dođe EU(??) .......... neprocjenjivo !! A već se utrošilo podosta sredstava iz rezervi , je da je ovaj dok najbitniji , ali ima ih još doduše manji po kapacitetu ali u ruševnom stanju .....jednom riječju rupa bez dna !!!!!!