Izgleda da intercapital ne funkcionira
Posts by umalo
-
-
.......jel ovo neka komplet blokada trgovanja ili stvarno nema prometa....!?
-
-
Ne bih se složio u ovom djelu transparentnosti, jer sve piše u izvještajima ( pratim Lenac od 2018 godine ) bez napumpavanja i davanja lažne nade za bilo koga, skromna, ali točna izvješća.
Isto tako moji postovi nisu nagovor na kupnju dionica Lenca, kao ni na prodaju, svatko odlučuje što je za njega dobro.
Palumbo je podigao firmu zajedno sa Sandrom i ostalim kadrom kao i sa radnicima iz minusa od nekoliko milijuna kn do plusa u dvije godine, odnosno već prve godine.
Radili su ulagali i dalje će raditi i ulagati, jer ako se ne ulaže u firmu propada, a to kao što se vidi nije cilj, kao što nije cilj dati dividendu dok firma ne stane na noge potpuno i vlasnici zaključe da je sve posloženo.
Bit svega je da imaju posla, a kao što se vidi Q2 se jako dobro popunio i ova jahta će donjeti koji euro
Procijenjena vrijednost: ukupna vrijednost jahte se procjenjuje na oko 125 milijuna USD, s godišnjim troškovima održavanja blizu 12–12,5 milijuna USD .
Sažetak:
Ime: ELEMENTS
IMO: 9589308
Izgrađena: 2019.
Cijena: ≈ 125 000 000 USD
Ma koja je to transparentnost kad se ne zna što se događa sa dok 11
1 obnovljen
2 čeka se uporabna dozvola
3 prije par dana obavijest obnavlja se DOK11
Pa ovog nema ni u Zanzibalu
Ne bih se složio u ovom djelu transparentnosti, jer sve piše u izvještajima ( pratim Lenac od 2018 godine ) bez napumpavanja i davanja lažne nade za bilo koga, skromna, ali točna izvješća.
Isto tako moji postovi nisu nagovor na kupnju dionica Lenca, kao ni na prodaju, svatko odlučuje što je za njega dobro.
Palumbo je podigao firmu zajedno sa Sandrom i ostalim kadrom kao i sa radnicima iz minusa od nekoliko milijuna kn do plusa u dvije godine, odnosno već prve godine.
Radili su ulagali i dalje će raditi i ulagati, jer ako se ne ulaže u firmu propada, a to kao što se vidi nije cilj, kao što nije cilj dati dividendu dok firma ne stane na noge potpuno i vlasnici zaključe da je sve posloženo.
Bit svega je da imaju posla, a kao što se vidi Q2 se jako dobro popunio i ova jahta će donjeti koji euro
Procijenjena vrijednost: ukupna vrijednost jahte se procjenjuje na oko 125 milijuna USD, s godišnjim troškovima održavanja blizu 12–12,5 milijuna USD .
Sažetak:
Ime: ELEMENTS
IMO: 9589308
Izgrađena: 2019.
Cijena: ≈ 125 000 000 USD
Što je bitno koliko košta ovaj novi brod , pa neće VL utržiti te novce , a i ono što utrže od remonta gdje ide taj novac u DOK11 gdje već ??
-
Znam da nekima nije drago, ali eto stigla u Lenac 🙂
Zašto mi nebi bilo drago da VL stvara dohodak svojim zaposlenicima , da plaća porez čak što više da dijeli dividendu ko što mnoge firme dijele u hr i da na kraju krajeva da se ti dokovi svi uspješno obnove , jer i meni je to u interesu jer sutra kad odem u penziju svaki poslovni uspjeh bilo koje firme u lijepoj našoj je doprinos za HZMO
ALI nije isto ulagati vlastiti novac u transparentnu firmu ili u netransparentno firmu , a u VL ima jako puno tog nedefinirano o stanju unutar firme a naročito obnove dokova , "čak se ne zna ni koliko brodova mora uploviti u VL radi remonta "da bi se obnovio dok 11 a kamoli svi ostali
-
A kaj tupite bez veze? Ako vas stvarno zanima, imate u svakom kvartalnom izvješću mail (kontakt).
Na web stranicama isto tako.
Pošaljite mail i pitajte, kao investitoru dužni su vam odgovoriti ili će vas barem uputiti na izvor gdje je to u medijima objavljeno.
Potrudite se malo!
Kolega, ne vidim razlog za nervozu. Većina korporacija koje kotiraju to rade i ne upućuju investicijsku javnost na novine i novinare koji izvještavaju tako i drugačije. To je deplasirano. Zato i postoje izvješća i obveza korporacije da o svim bitnim događajima obavjesti investicijsku javnost a ne da se moramo na forumu informirati o nekim nepredviđenim događajima. Na kraju, za VL bi bilo korisno, ako ti događaji nisu nepredviđeni da službeno obavjesti javnost da se smire tenzije. vidite, kuda je ovo dovelo, da ljudi koji su uložili, nagađaju šta bi moglo biti. To nije dobro ne za VL i ne za javnost. Javljam se kao netko, ko je izašao iz pozicije u kojoj sam bio negdje od 2022 a imao sam namjeru ostati. Kad sam čuo da se VL sprema investirati u dok 11 sam dokupio i, kao što sam naveo, imao sam namjeru dugoročno ostati. Jednostavno, po vokaciji ne reagiram na kratkoročne oscilacije, ali želim biti informiran, što je ovdje izostalo i zato sam izašao. Žao mi je.
Izgleda da je to tipična netransparentnost ne samo za VL nego i za sve firme u Hrvatskoj a koje su u vlasništvu Talijana
-
A kaj tupite bez veze? Ako vas stvarno zanima, imate u svakom kvartalnom izvješću mail (kontakt).
Na web stranicama isto tako.
Pošaljite mail i pitajte, kao investitoru dužni su vam odgovoriti ili će vas barem uputiti na izvor gdje je to u medijima objavljeno.
Potrudite se malo!
Kaj bi provjeravali , zar novinari nisu prenili obavijest od uprave da se DOK11 ponovo obnavlja
-
kolega "umalo" živimo u slobodi govora pa očito svatko ima pravo pisati i govoriti šta hoće i koliko hoće.....ali moja sloboda je reći vam objektivno i pristrano s 3 strane da ste postali dosadni više....
Forum bi trebao se prvenstveno koristiti iznošenju objektivnih analiziranih činjenica potkrijepljenih brojkama, analizama...ovo ostalo je sve bullshit
Prosvjetlime , evo činjenice , u kolovozu 2024g uprava objavljuje da je dok 11 renoviran i da se čeka samo uporabna dozvola , aj nek ALI ZAŠTO PRIJE DVA TRI DANA UPRAVA OBJAVLJUJE DA SE DOK 11 OBNAVLJA
PROSVJETLI ME !!
-
Na Doku 11 finišira se projekt koji je »Lenac« ugovorio s poznatom belgijskom grupacijom Deme Group, koja slovi za jednu od najvećih dredging kompanija na svijetu. Riječ je o jednom njihovom brodu za jaružanje, svakako dobrodošlom poslu za ovo remontno brodogradilište zbog ugovorenog obima specijaliziranog posla, a s istom se kompanijom upravo pregovara oko još jednog potencijalnog posla za »Viktor Lenac«. Aktualni radovi na Demeovom dredgeru trebali bi biti završeni do konca lipnja.
Poprilično "mala" firma 🙂
Sve će to popapati dok 11 i ostali dokovi , jer to su ogromni izdatci , samo nisu problem samo dokovi , problem su i radna snaga sa stručnim znanjem , nije to dostava iz restorana da može svaki raditi
-
Realna cjena ove dionice bi trebala biti i kretati se između 2,5 i 3 EU , i to je preoptimistično
Činjenica je da obnova doka11 traje evo već godinu dana , a ne nazire se kraj potpune obnove , i ne samo da se ne nazire nego je pitanje koliko je taj dok uopće u mogućnosti da se obnovi , a novi dođe EU(??) .......... neprocjenjivo !! A već se utrošilo podosta sredstava iz rezervi , je da je ovaj dok najbitniji , ali ima ih još doduše manji po kapacitetu ali u ruševnom stanju .....jednom riječju rupa bez dna !!!!!!
poznati dioničar podebljava poziciju.!
kuha se nešto
dali se netko blizu da baci pogled sa magistrale .
Da , primijetio sam danas je podebljan promet ovom dionicom u odnosu na zadnjih šest mjeseci za tisuću posto koji je danas iznosio točno 71 dionica koja je protgovana ,
Očito je značajan doprinos popularizaciji ove dionice , čestitam !!
-
Realna cjena ove dionice bi trebala biti i kretati se između 2,5 i 3 EU , i to je preoptimistično
Činjenica je da obnova doka11 traje evo već godinu dana , a ne nazire se kraj potpune obnove , i ne samo da se ne nazire nego je pitanje koliko je taj dok uopće u mogućnosti da se obnovi , a novi dođe EU(??) .......... neprocjenjivo !! A već se utrošilo podosta sredstava iz rezervi , je da je ovaj dok najbitniji , ali ima ih još doduše manji po kapacitetu ali u ruševnom stanju .....jednom riječju rupa bez dna !!!!!!
-
DOK 11 radi i zarađuje od davbih dana i to je bitno, a to što si ti prodao dionice i htio bi nazad po što niže jbg 🙂
First docking after an extended period of renovation of Dock 11
2024/09/04
https://www.novilist.hr/rijeka-regija/…-u-martinscici/
Ima tu puno toga..
Kako DOK11 radi kad se obnavlja , zbog čega je uprava VL tvrdila da je ovaj dok obnovljen kad se obnavlja
Kakve su ovo manipulacije ??????
-
"Neman ja mlin" da bi od tog radio dramu , jedini krivac za ovu dramu ste vi i uprava VL koji niste objavili pravo s(r)tanje oko dok 11 , za koji su govorili da je obnovljen i u upotrebi a sad objavljuju da obnova i dalje traje
Tko vam više može vjerovati
Sve si u pravu 👌 i na vrijeme prodao
Ne trebate pisati ko je u pravu pišite o sebi koliko manipulirati sa ovom dionicom od uprave pa do vas koji im dajete podršku u netransparentnosti
-
Nikako tebi ne paše vidim , uporno vodu na svoj mlin tjeraš ☺️ neka ti te druge dionice zarade 100% 👍
"Neman ja mlin" da bi od tog radio dramu , jedini krivac za ovu dramu ste vi i uprava VL koji niste objavili pravo s(r)tanje oko dok 11 , za koji su govorili da je obnovljen i u upotrebi a sad objavljuju da obnova i dalje traje
Tko vam više može vjerovati
-
DOK 11 radi i zarađuje od davbih dana i to je bitno, a to što si ti prodao dionice i htio bi nazad po što niže jbg 🙂
First docking after an extended period of renovation of Dock 11
2024/09/04
Cjena dionice govori sve a i ovaj izvor informacija pod naslovom radovi na dok 11 se nastavljaju ,
A što se tiče prodaje , da prodao i kupio dionicu u kojoj sam zaradio 20% , tako da mi ni ne pada na pamet vratiti se u tu neprofitabilnu dionicu , hvala !!
Ali drago mi ju je objektivno komentirati , a ne sanjati raketiranje cijene u par dana
-
https://www.novilist.hr/rijeka-regija/…-u-martinscici/
Ima tu puno toga..
praši se na VLEN-u
nije tako crno koliko se na forumu opisuje.
Ne nije tako crno jer taj dok je trebao biti u ljeto 24g obnovljen kako nam sitna riba uporno tvrdi , a ne da se i dalje obnavlja .......bye , bye
-
Nisu ga pokvarili ali nisu u stanju bili ne utvrditi kvar , jer turbina nije sijalica da svjetli dok ne pregori ,
Točno u pravu si 👍
Znači dolazi u pitanje kvaliteta usluga jer nisu sposobni prepoznati kvar na turbini ,a ona se vrlo lako prepozna
Nije baš za pohvalu , ali lijepo je priznati vlastitu nesposobnost
-
Što kaže sitnaribica na ovaj remont trajekta Marko Polo , kojem su otkazali motori dan nakon remonta u Viktor Lenac , vijest objavljena u 22h 45min u Dnevnik 2 hrt
Kažem dodatna zarada za Lenac 😉 nisu ljudi Lenca pokvarili to puhalo na trubini 😊 ugl kvar otklonjen u roku od 24h 👍
Nisu ga pokvarili ali nisu u stanju bili ne utvrditi kvar , jer turbina nije sijalica da svjetli dok ne pregori ,
-
Da nebi bilo rekla kazala tu je i link
-
Što kaže sitnaribica na ovaj remont trajekta Marko Polo , kojem su otkazali motori dan nakon remonta u Viktor Lenac , vijest objavljena u 22h 45min u Dnevnik 2 hrt