ovima se pomiješale brzine, ode u rikverc i satro sve male ispred sebe, izgleda su uspjeli izbaciti, kako se bacaju papiri kada buldožder krene kontra
Treba platiti školu, nažalost
ovima se pomiješale brzine, ode u rikverc i satro sve male ispred sebe, izgleda su uspjeli izbaciti, kako se bacaju papiri kada buldožder krene kontra
Treba platiti školu, nažalost
Veceras Otvoreno na HRT1 o turizmu: svi zadovoljni, turisticka sezona je do sada iznad svih ocekivanja, pa i onih najoptimisticnijih.
Ministrica turizma kaze da se nada da cemo i u cetvrtak biti narancasti, ali i ako zavrsimo u crvenom nece biti takvi odlasci kao prosle godine, vec se ljudi u Njemacku mogu vratiti i iz crvene zone bez karantene ako su cijepljeni, a ako nisu idu 5 dana u karantenu i uz negativan test izlaze nakon 5 dana, tako da nije katastrofa.
Za 2022. se ocekuje da ce biti jos bolja od 2021.
Ministrica nema pojma o turizmu ali je neloša.
Ne znam ništa, ali mi je drago da kupovni nalozi idu prema gore
Bilo je pitanje vremena.
Vrijedi znatno više a potencijal je velik.
Nema tu filozofije.
Danas ugodna letargija uz rast BDI indexa.
Preko 4000 smo...tko bi reko... ako ništa drugo bar lijepo izgleda.
Ovo je u trenutku najbolja moguća kupnja, bravo za rukovodstvo
Svaka čast. Samo tako naprijed.
Perspektiva u budućnosti lijepo izgleda.
Nije toliko ni bitno da li će ovaj kvartal biti na 40, 50 ili 60 mil. kuna dobiti.
On je već faktično gotov.
Treba gledati perspektivu koja će biti za godinu dana a ona zasad izgleda znatno bolja tj. dobit će biti enormna pod pretpostavkom da vozarine samo ostanu na ovim razinama.
Zanimljivo mi je i ovo:
Dobit u 2. kvartalu je 33M, ako to projiciramo na godinu dobit je 33m*4 = 132M / broj dionica 1.395.520 = 94,59 kn.
Gotovo je izvjesno da će prosječna dobit u slijedeća 4 kvartala biti veća a samim tim i veća zarada po dionici.
I na one brojke NAVa i ostale imovine, ... to je cca 700kn po dionici da je sredina... ali fino kad ekipa ima žarku želju prodati dionice po 400, kad ne zeli to napravit po 500-600... 🤣🤣🤣🤣
33 miliona po kvartalu je prošlost.
Sa svakim slijedećim kvartalom znamo da će dobit biti samo veća kako će se ugovori mijenjati. Radi se o eksponencijalnom rastu dobiti tako da je realno očekivati da će ista u određenom vremenskom razmaku doći na razinu od 100 mil. kn dobiti po kvartalu.
I to bez daljnjeg rasta vozarina.
Glavni indexi vanka okrenili su iz minusa u plus tako da su iz mumba otišli u jumbo.....ali zato brodari od otvaranja samo povečavaju minuse......stvarno mi nisu jasni......oni valjda plešu na coco jumbo varijantu........možda i oni promjene pjesmu do kraja dana......bar, ono, neki odbijanac da budu u ritmu.....
Evo stize kolega trazeni odbijanac pa necemo zavrsiti -7% nego samo -5% danas
Je..ni market, meni vise nista nije jasno, jel brodovi voze rudu i ugljen ili dollare pa svaki put kad ovi iz feda odu na pice mi moramo roniti?!
Over and out
Ma nek rone samo.
Jučer su rasli lijepo.
Sutra će vjerovatno opet rasti.
To je tako vani sa brodarima.
Volatilnost i likvidnost je velika, ali i rast cijene dionica istih u kumulativu je velik.
Ocito je da se pojavio ozbiljniji kupac...lako moguce da je ETF CRO buduci uskoro (mislim u rujunu; gdje je Kvark???) ATPL ulazi u CROBEX10...
A isti izlazi iz OPTE koja ispada iz CROBEX10...
Da, tako je.
Ocito je da se pojavio ozbiljniji kupac...lako moguce da je ETF CRO buduci uskoro (mislim u rujunu; gdje je Kvark???) ATPL ulazi u CROBEX10...
A isti izlazi iz OPTE koja ispada iz CROBEX10...
Kvark se odjavila. Na dušu admina.
Žalosno
Pitanje je samo želje i interesa Uprave po meni.
Baš tako, što se tiče financijskih kapaciteta dovoljna im je dobit ovog kvartala za tu operaciju...
Apsolutno da financiranje nije nikakav problem.
ako ATPL ovo kupi letjet će perje. Nadam se.
U svakom slučaju.
Samo je pitanje da li će letjeti više ili manje.
Display MoreMožda ovako i bude pa ovo gore i ne bude smiješno ekipi. .
Vidim da je Jadroplov brodove već naručio.
Ne vjerujem da je isto napravljeno bez dogovora sa budućim kupcem tko god on bio.
A vidjeti ćemo...
A možda zato Atlantska i nije dosad išla u kupnju polovnih brodova..
Ja mislim da ATPL nema kapaciteta niti želje da ovlada Jadroplovom.
Pitanje je samo želje i interesa Uprave po meni.
Display MoreA zašto ne bi kupili Jadroplov!?
Isti ima 5 brodova (3 broda mu i nisu tako stara) koji vrijede cca 350 mil.
kn, dug mu je otprilike isto takav, ali sad tih 5 brodova može zaraditi 100 mil. kn godišnje. Dakle, za 3 godine mogu isplatiti cjelokupan dug i ostaju im u vlasništvu brodovi i eksploatacija istih.
A nekretnina Jadroplova vrijedi 50 mil. kn.
To je onda flota od 17 brodova.
I neka kroz slijedeću godinu kada bi zarada trebala biti 200-300 mil. kuna kupe još 3 nova ili novija broda i došli smo do 20 brodova .
Da vidiš onda dobiti 500 mil. kn dobiti.
Ne bi bilo prvi put.
Naravno pod pretpostavkom da nam slijedi par "debelih" godina kod brodara a ide zasad u tom smjeru...
Možda ovako i bude pa ovo gore i ne bude smiješno ekipi. .
Vidim da je Jadroplov brodove već naručio.
Ne vjerujem da je isto napravljeno bez dogovora sa budućim kupcem tko god on bio.
A vidjeti ćemo...
A možda zato Atlantska i nije dosad išla u kupnju polovnih brodova..
Nema ovo trenutno nikakve veze sa popovima. Pa ni sa ffa. Jucer je fed najavio tapering, vec krajem dana je sve otislo u crveno a danas ce jos crvenije. Dxy raste...Pogledajte vani premarket bilo cega brodarskoga ili vikinge live. Normalno da ce i atpl to pratiti
Rezime jest da je par "jakih" trejdera prodalo po par sto komada nadajući se da će cijena pasti.
Shanghai danas lijepo izgleda.
volatilno takva je ATPL
Jel moguce za su popovi opet u prodaju krenuli? Ako je tome tako ovo sve iznad 400kn na bidu je u opasnosti!
Ajde molim te, znaš da isti ne prodaju.
Da ne zaboravimo skori ulazak u crobex10 i 7CRO-ETF(crobex10tr).. .
Kad pojednostavim stvari današnja cijena dionice je jeftina kad pogledamo da je 20.08.2019 cijena Atlantske plovidbe bila oko 420-450 a BDI 2067.
Dobit u 3 kvartalu 2019 je bila 6 miliona kuna.
Tada je to bio kratkoročni rast BDI indexa, sada je to neka druga priča.
Na dan 16.08. 2019.
BDI 2.067
Capesize $28,881
Panamax $17,402
Supramax $12,998
Handysize $8,346
Sada su neke druge brojke u igri po pitanju vozarina i dobiti.