1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. tizian1

Posts by tizian1

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • tizian1
    • March 10, 2022 at 1:43 PM
    Quote from brajakica

    nije to samo odlicna 2021. jer 2022. ce biti jos veca zarada vrlo vjerojatno i odlicna 2023. moguce i dalje.

    U tim okolnostima nebi bilo fer ne podijeliti postenu dividendu.

    Skupstina ce odluciti i ako uprava nebi dala neki zadovoljavajuci prijedlog dividende imam ja gogl i druge, ako ne isporuce postenu dividendu sada kada plivaju u $$$ postajem full time vikingica. 👿 :)

    A hoćemo mu porušiti cijenu ako neda divku?!... ^^ ^^ ^^ ^^

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • tizian1
    • March 10, 2022 at 10:52 AM

    Baš si mislim da je realno da isplate neku dividendu s obzirom na poslovanje a i odluku o politici dividende...

    20,30,40....nekaj budu dali napačenim dioničarima i sebi...😂😂😂

  • DRY BULK

    • tizian1
    • March 9, 2022 at 1:03 PM
    Quote from brajakica
    Quote from Chuck

    Rast futuresa se jos pojacao:

    Pmax za April 33125$ +1750

    Smax za April 37625 $ +2075

    40k feets

    We are coming 🏔️🚀🌛 😁 :saint:

    Idemo dalje... ^^ ^^ ^^ ^^ ^^

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • tizian1
    • March 7, 2022 at 3:06 PM
    Quote from Moller
    Quote from Meri

    lako je to sad pisati :)

    samo da ne udare prekovremeno ili da dođe druga smjena, ja sam duboko pod palubom, ali svejedno mi nije svejedno

    Možda trenutno ne zarađujemo baš nešto ali kompanija zarađuje sve više pa će biti nekaj malo i za nas, nadam se... ;)

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • tizian1
    • March 7, 2022 at 1:50 PM
    Quote from tin
    ATPL13:43:03416,00232
    ATPL13:43:03415,0013
    ATPL13:43:03414,0035
    ATPL13:43:03413,0050

    Počelo se lupat po asku...da nije procurio info o dividendi!?

    Ma gdje uložiti novce na ZSE nego ovdje, realno...

    Vozarine idu gore, očekuje se dividenda a zarada će biti puno bolja nego prošle godine....ova situacija trenutno ne pogoduje nikome osim brodarima...


    Na kraju krajeva cijena je stvarno povoljna...

    Files

    IMG-20220305-WA0003.jpg 154.47 kB – 0 Downloads
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • tizian1
    • March 7, 2022 at 12:20 PM

    malo se trza dionica

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • tizian1
    • March 7, 2022 at 11:23 AM

    Možda naši fondovi skuže da se radi o 10% dividende i da će zarada u 2022 biti duplo veća od 2021...

    Pa premjeste nešto kapitala ovdje...

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • tizian1
    • March 7, 2022 at 10:45 AM

    Sve razumijem ali da ATPL i TPNG padaju u ovom trenutku nikako...mada to bilo i kratkoročno...

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • tizian1
    • March 7, 2022 at 10:41 AM

    @zlocesta

    Ti malo malo pa prespavaš... ^^ ^^ ^^ :) 8)

  • HPB (Hrvatska poštanska banka d.d.)

    • tizian1
    • March 6, 2022 at 12:00 PM
    Quote from dionicar
    Quote from tollway

    kolega

    koliko mi poznato bez najave možeš podiči 40 000 kn, dok se za devize već od par tisuća naviše potrebno naručiti. po ovoj vašoj cifri to ispada preko 30 000 klijenata koji su podizali novac dnevno. po meni, vrlo malo vjerovatno i fizički nemoguće odraditi u jednom danu!

    U PBZ možete podići do 30 000 kn bez najave..

    Barem do sad tak bilo.. osim ako nisu mijenjali

    A u vanrednoj situaciji 7280 kn dnevno😁😁

  • DRY BULK

    • tizian1
    • March 5, 2022 at 6:51 PM

    Prošle godine su prosječne ostvarene vozarine bile 17.000 USD, sa npr. 24.000 prosječnih vozarina imamo dodatnih 150 mil. kn čiste dobiti , i to konzervativno računano tako da...

    A i refinancirali su dosta toga pa će i to pomoći.

  • ULPL (Alpha Adriatic d.d.)

    • tizian1
    • March 5, 2022 at 6:37 PM
    Quote from pinball
    Quote from tollway

    4 bulkera + 4 tankera naprave više dobiti iz poslovanja od 12 bulkera atpl!!!???? više puta sam napisao da ne kužim sistem ulpl, ali tek sada mi ništa nije jasno.

    4 bulkera + 4 tankera?

    Koji su to brodovi kolega?

    Pa naši, bar neki od njih :) :)

  • DRY BULK

    • tizian1
    • March 5, 2022 at 6:29 PM

    U 2 kvartalu prošle godine ATPL je imala prosječnu vozarinu cca 14-15.000 USD, dobit 33 mil. kn.

    Ne vjerujem da će prosječne vozarine u 1 kvartalu ove godine biti ispod 20.000.

    Dapače vozarine rastu pa očekujem i povećanje njihovog prosjeka u narednim kvartalima.

    Pa je matematika vrlo jednostavna.

    Ako budu na ovim razinama 300 mil. kn dobiti na kraju godine je ostvarivo.

    I mislim da je fazni pomak 60-ak dana...

  • DRY BULK

    • tizian1
    • March 5, 2022 at 10:12 AM
    Quote from mitkko

    Jel ima netko možda podatke o mjesečnim prosječnim vrijednostima BSI indeksa u dolarima? Htio bih iskontrolirati ovu moju tablicu.

    Zanimljivo je primijetiti da su vozarine u (Q1-30 dana) ove godine približno jednake kao vozarine u (Q2-30 dana) prošle godine, tako da bi i poslovni rezultati naših brodara u Q1/22 trebali biti usporedivi sa Q2/21, all-else-equal.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    S obzirom na fazni pomak u vozarinama rezultati u 1 kvartalu će biti neusporedivo bolji od 2 kvartala prošle godine.

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • tizian1
    • March 5, 2022 at 9:23 AM
    Quote from Parica
    Quote from kanabis

    Nitko se u ovakvoj situaciji nece trampit za imovinu. Ni rus nije lud da ponudi svoj europski dio za dio u rusiji koja ce biti godinama pod sankcijama i unistenog gospodarstva.

    Mislim da je u ovoj situaciji trenutna vlasnicka struktura u kojoj rusi imaju 30% vlasnistva najbolje sto se moglo dogodit jer su sanse da napuste trziste Rusije minimalne buduci vecinski dionicar ima prebivsliste u Rusiji i nema razloga tamo zatvarat pogone...ako bi u Rusiji razvlastili ostale dionicare onda ce i oni biti razvlasceni kod nas sto bi, obzirom na situaciju, bilo odlicno za ADPL..tako da je najvjerojatnije da ce nastavit poslovat tamo i ovdje...IMHO

    U pravu ste Parica...to je velika prednost.

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • tizian1
    • March 4, 2022 at 2:18 PM
    Quote from Dr.Kalica
    Quote from Blabla

    Da li je u ovu cijenu uključena propast AD Plastika? Jer jedna stvar može lako povući drugu.

    Ne bi me iznenadilo da uskoro čujemo koju vijest o otkazima u AD Plastiku.

    Na cijenu 90 kn je uključena dobra godina i dividenda dogodine.

    Kad ekipa shvatida da nema dobiti i dividende. Par godina. Onda će cijena u rangu da propada.

    I dalje je previsoko. I dalje me nema na bidu.

    A drukeri i dalje drukaju na rast i kupovinu dok brod lagano tone.

    Display More

    Pametnije ti je da nisi nikad na bidu...a ni na asku.

    U ovu cijenu je uključen i rat i propast 2 tvornice u Rusiji...i na to je još dan diskont od 20%...kaj bi kupovao po 50.

    I ja bi... ^^ ^^

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • tizian1
    • March 4, 2022 at 11:34 AM
    Quote from gigic23
    Quote from Moller

    prodavali su po 420, ne bi valjda išli i niže, izvješće je super i očekuje se dividenda

    https://www.mojedionice.com/trg/IzvDionica…idDrz=1&idNac=2

    Imaju povlačenje iz fonda, pa moraju skraćivati pozicije uz poštivanje omjera.

    Da, tako je...jadni nebili ^^ ^^ ^^

  • Tankerasi strani i domaci

    • tizian1
    • March 3, 2022 at 7:32 PM

    Evercore ISI transportation analyst Jon Chappell told American Shipper: “Russian producers are still making money because the [crude] price is so high, and shipping costs are irrelevant because there’s a massive discount on [Russian] Urals crude right now, so for whoever’s buying it, who cares what you’re paying for shipping? You could pay $200,000 per day, $300,000 per day, and it wouldn’t matter.”

    Six-figure-per-day rates are only being earned now by a small number of tankers loading in Northern Europe. Yet the upward rate momentum that began with shipowners’ reluctance to load Russian oil cargoes is spreading globally.

    Clarksons estimated on Tuesday that rates for very large crude carriers (VLCCs; tankers that carry 2 million barrels) built in 2015 or later are $27,500 per day, up 591% week on week. It put rates for newer Suezmaxes (capacity: 1 million barrels) at $28,000 per day, up 285% week on week, and rates for newer Aframaxes at $41,800 per day, up 157% week on week. Product tanker rates are up double digits from last week.

    According to Chappell: “The midsized crude carriers that operate in these regions — the Baltic, Black Sea, the Med — will see an outsized impact, but it will be a rising tide, as we’ve seen with V’s [VLCC tankers]. The TD3 [the Middle East-to-Japan index that tracks VLCC rates] jumped last week despite the fact that there’s no change in anything out of the Middle East to the Far East.”

    Chappell believes broader pricing action shows that the tanker market “was a little bit tighter than people thought, in two regards. One, there’s probably not as much oversupply of tonnage as people thought, and two, the inventory situation we’ve been talking about for nine months is coming a bit more to the fore.

    “You can’t really have [inventory] days of demand cover this low and have a geopolitical conflict involving one of the world’s biggest producers of oil and think that it’s not going to have a meaningful impact on commodity prices and the freight market.”

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • tizian1
    • March 3, 2022 at 12:39 PM

    Mogao bi tu pomoći i Rus kaj ima 30% da prođe sve ok...


    Quote from Marielena

    Ne znam naravno kuda ce cijena.

    Ali na ovoj cijeni mi se cini da je vec ukljuceno to da tvornica u Rusiji i propadne.

    Jedino mi je cudno da firma nije sama izdala priopcenje o pitanjima koja zanimaju sve dionicare.

    Da, upravo tako...

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • tizian1
    • March 3, 2022 at 11:52 AM

    A dobro je pala cca 45%, ajde 20-25% je ok ali ovo je too much..

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™