Baš si mislim da je realno da isplate neku dividendu s obzirom na poslovanje a i odluku o politici dividende...
20,30,40....nekaj budu dali napačenim dioničarima i sebi...😂😂😂
Baš si mislim da je realno da isplate neku dividendu s obzirom na poslovanje a i odluku o politici dividende...
20,30,40....nekaj budu dali napačenim dioničarima i sebi...😂😂😂
Rast futuresa se jos pojacao:
Pmax za April 33125$ +1750
Smax za April 37625 $ +2075
40k feets
We are coming 🏔️🚀🌛 😁
Idemo dalje...
lako je to sad pisati
samo da ne udare prekovremeno ili da dođe druga smjena, ja sam duboko pod palubom, ali svejedno mi nije svejedno
Možda trenutno ne zarađujemo baš nešto ali kompanija zarađuje sve više pa će biti nekaj malo i za nas, nadam se...
ATPL 13:43:03 416,00 232 ATPL 13:43:03 415,00 13 ATPL 13:43:03 414,00 35 ATPL 13:43:03 413,00 50 Počelo se lupat po asku...da nije procurio info o dividendi!?
Ma gdje uložiti novce na ZSE nego ovdje, realno...
Vozarine idu gore, očekuje se dividenda a zarada će biti puno bolja nego prošle godine....ova situacija trenutno ne pogoduje nikome osim brodarima...
Na kraju krajeva cijena je stvarno povoljna...
malo se trza dionica
Možda naši fondovi skuže da se radi o 10% dividende i da će zarada u 2022 biti duplo veća od 2021...
Pa premjeste nešto kapitala ovdje...
Sve razumijem ali da ATPL i TPNG padaju u ovom trenutku nikako...mada to bilo i kratkoročno...
@zlocesta
Ti malo malo pa prespavaš...
kolega
koliko mi poznato bez najave možeš podiči 40 000 kn, dok se za devize već od par tisuća naviše potrebno naručiti. po ovoj vašoj cifri to ispada preko 30 000 klijenata koji su podizali novac dnevno. po meni, vrlo malo vjerovatno i fizički nemoguće odraditi u jednom danu!
U PBZ možete podići do 30 000 kn bez najave..
Barem do sad tak bilo.. osim ako nisu mijenjali
A u vanrednoj situaciji 7280 kn dnevno😁😁
Prošle godine su prosječne ostvarene vozarine bile 17.000 USD, sa npr. 24.000 prosječnih vozarina imamo dodatnih 150 mil. kn čiste dobiti , i to konzervativno računano tako da...
A i refinancirali su dosta toga pa će i to pomoći.
4 bulkera + 4 tankera naprave više dobiti iz poslovanja od 12 bulkera atpl!!!???? više puta sam napisao da ne kužim sistem ulpl, ali tek sada mi ništa nije jasno.
4 bulkera + 4 tankera?
Koji su to brodovi kolega?
Pa naši, bar neki od njih
U 2 kvartalu prošle godine ATPL je imala prosječnu vozarinu cca 14-15.000 USD, dobit 33 mil. kn.
Ne vjerujem da će prosječne vozarine u 1 kvartalu ove godine biti ispod 20.000.
Dapače vozarine rastu pa očekujem i povećanje njihovog prosjeka u narednim kvartalima.
Pa je matematika vrlo jednostavna.
Ako budu na ovim razinama 300 mil. kn dobiti na kraju godine je ostvarivo.
I mislim da je fazni pomak 60-ak dana...
Jel ima netko možda podatke o mjesečnim prosječnim vrijednostima BSI indeksa u dolarima? Htio bih iskontrolirati ovu moju tablicu.
Zanimljivo je primijetiti da su vozarine u (Q1-30 dana) ove godine približno jednake kao vozarine u (Q2-30 dana) prošle godine, tako da bi i poslovni rezultati naših brodara u Q1/22 trebali biti usporedivi sa Q2/21, all-else-equal.
S obzirom na fazni pomak u vozarinama rezultati u 1 kvartalu će biti neusporedivo bolji od 2 kvartala prošle godine.
Nitko se u ovakvoj situaciji nece trampit za imovinu. Ni rus nije lud da ponudi svoj europski dio za dio u rusiji koja ce biti godinama pod sankcijama i unistenog gospodarstva.
Mislim da je u ovoj situaciji trenutna vlasnicka struktura u kojoj rusi imaju 30% vlasnistva najbolje sto se moglo dogodit jer su sanse da napuste trziste Rusije minimalne buduci vecinski dionicar ima prebivsliste u Rusiji i nema razloga tamo zatvarat pogone...ako bi u Rusiji razvlastili ostale dionicare onda ce i oni biti razvlasceni kod nas sto bi, obzirom na situaciju, bilo odlicno za ADPL..tako da je najvjerojatnije da ce nastavit poslovat tamo i ovdje...IMHO
U pravu ste Parica...to je velika prednost.
Display MoreDa li je u ovu cijenu uključena propast AD Plastika? Jer jedna stvar može lako povući drugu.
Ne bi me iznenadilo da uskoro čujemo koju vijest o otkazima u AD Plastiku.
Na cijenu 90 kn je uključena dobra godina i dividenda dogodine.
Kad ekipa shvatida da nema dobiti i dividende. Par godina. Onda će cijena u rangu da propada.
I dalje je previsoko. I dalje me nema na bidu.
A drukeri i dalje drukaju na rast i kupovinu dok brod lagano tone.
Pametnije ti je da nisi nikad na bidu...a ni na asku.
U ovu cijenu je uključen i rat i propast 2 tvornice u Rusiji...i na to je još dan diskont od 20%...kaj bi kupovao po 50.
I ja bi...
prodavali su po 420, ne bi valjda išli i niže, izvješće je super i očekuje se dividenda
Imaju povlačenje iz fonda, pa moraju skraćivati pozicije uz poštivanje omjera.
Da, tako je...jadni nebili
Evercore ISI transportation analyst Jon Chappell told American Shipper: “Russian producers are still making money because the [crude] price is so high, and shipping costs are irrelevant because there’s a massive discount on [Russian] Urals crude right now, so for whoever’s buying it, who cares what you’re paying for shipping? You could pay $200,000 per day, $300,000 per day, and it wouldn’t matter.”
Six-figure-per-day rates are only being earned now by a small number of tankers loading in Northern Europe. Yet the upward rate momentum that began with shipowners’ reluctance to load Russian oil cargoes is spreading globally.
Clarksons estimated on Tuesday that rates for very large crude carriers (VLCCs; tankers that carry 2 million barrels) built in 2015 or later are $27,500 per day, up 591% week on week. It put rates for newer Suezmaxes (capacity: 1 million barrels) at $28,000 per day, up 285% week on week, and rates for newer Aframaxes at $41,800 per day, up 157% week on week. Product tanker rates are up double digits from last week.
According to Chappell: “The midsized crude carriers that operate in these regions — the Baltic, Black Sea, the Med — will see an outsized impact, but it will be a rising tide, as we’ve seen with V’s [VLCC tankers]. The TD3 [the Middle East-to-Japan index that tracks VLCC rates] jumped last week despite the fact that there’s no change in anything out of the Middle East to the Far East.”
Chappell believes broader pricing action shows that the tanker market “was a little bit tighter than people thought, in two regards. One, there’s probably not as much oversupply of tonnage as people thought, and two, the inventory situation we’ve been talking about for nine months is coming a bit more to the fore.
“You can’t really have [inventory] days of demand cover this low and have a geopolitical conflict involving one of the world’s biggest producers of oil and think that it’s not going to have a meaningful impact on commodity prices and the freight market.”
Mogao bi tu pomoći i Rus kaj ima 30% da prođe sve ok...
Ne znam naravno kuda ce cijena.
Ali na ovoj cijeni mi se cini da je vec ukljuceno to da tvornica u Rusiji i propadne.
Jedino mi je cudno da firma nije sama izdala priopcenje o pitanjima koja zanimaju sve dionicare.
Da, upravo tako...
A dobro je pala cca 45%, ajde 20-25% je ok ali ovo je too much..
Imao sam jučer vjere i u ATPL pa vidi me danas. Sutra je ispod 800.
Jesi svjestan da je imovina HPB porasla 35-40%????
Sad smo malo više podcijenjeniji nego prije...koji je sad book?