Vrlo dobre vijesti iz Kine, bdi bi opet trebao živnuti u travnju
Posts by Manu
-
-
Usporedba prosjeka vozarina prema Allied Shipbroking q1/21 vs q1/20 do sada
W12 2020. W12 2021. YoY
Pnmx $7176 $18098 +152%
Supr. $6498 $16331 +151%
Hand $6420 $16288 +154%
Poprilično ujednačen napredak po klasama
-
https://novac.jutarnji.hr/novac/aktualno…kocile-15061929
Objavljeno u Jutarnjem...
To bi trebalo rezultirati gradnjom novih brodova?
- Logičan je odgovor da bi to trebalo tako biti i brodari su na dobrom tržištu nekad pojačano naručivali novogradnje. Ograničavajući je čimbenik to što je u krizi koja je zadesila brodove za rasute terete tijekom posljednjeg desetljeća nestalo i dvije trećine kineskih brodogradilišta koja su ih gradila. U okolnostima pandemije zasigurno je teže osigurati i financiranje novogradnje, a brodari su trenutno neskloni većim narudžbama i zbog činjenice da je u Kini teško organizirati nadzor gradnje, pa čak i da brod preuzme njegova posada. Sve to pruža nadu i može se očekivati da bi dobro tržište u ovom segmentu poslovanja moglo potrajati.
-
"Kako banaka nema u optužnici? To je hrvatsko tužilaštvo... Nama je Zagrebačka banka par mjeseci prije nego što smo otišli, rekla da dug od milijardu kuna prebacimo u mjenice."
https://www.jutarnji.hr/vijesti/hrvats…grokor-15061927
Isto sam pitao za slučaj Uljanik. Ni tamo nema banaka u optužnici a one su sve financirale tj. da nije bilo njihovog sudjelovanja ne bi bilo ni potencijalnog kaznenog djela.
-
Bdi -2.7% 2103
-
kol. Paulie, kako god, 200M eura ima više od obveza i da se postupak vodio po stečajnom zakonu pa i i ovršnom, po rasprodaji stečajne mase, stečajni upravitelj sve što ostane kada se riješe obveze ima resporediti vlasnicima insolventnog posl. subjekta nad kojim se postupak vodi
Može nam ovo možda probati rastumačiti kolegica Ledica . Moram priznati da meni nije najjasnije radi li se tu o konačnim obvezama, ukoliko da, onda nam moraju isplatiti tih 200 milijuna eura, ne samo nama nego čak i Todoriću. Znamo da to neće učiniti.
Jasno da neće. Od početka je ključno pitanje zašto se nije išlo na pojedinačne stečajeve prema postojećim zakonima nego se radio lex specialis za cijeli koncern. A od samog početka jasno je i zašto. Zato što novim zakonom mogu zagrabiti i u zdrave kompanije. Za sve ovo na kraju stigla im je naručena rekordno brza ocjena ustavnosti koja im je dala za pravo.
-
Ako je u kanalu zapelo već više od 450 brodova, propusnost kanala je oko 100 dnevno a dnevni prosjek u dolascima oko 50, znači da će za potpunu normalizaciju trebati barem još desetak dana od dana otvaranja.
-
The Ever Given container ship stuck in the Suez Canal has been partly refloated, but salvage teams and tugs are still fighting to free the vessel entirely so that traffic can resume on the crucial trade route.
An attempt to pull the ship free this morning appears to have failed, and a person with knowledge of the operation said another attempt would be made at 3 p.m. local time.
https://ca.finance.yahoo.com/news/progress-…-045211868.html
A naši mediji još jutros rano su slavodobitno objavili ovo:
-
Even when the canal gets reopened, the ripple effects on global capacity and equipment are significant and the blockage has already triggered a series of further disruptions and backlogs in global shipping that could take weeks, possibly months, to unravel.
-
The number of ships waiting to enter the Suez Canal now exceeds the size of the entire U.S. Navy fleet. Data compiled by Bloomberg shows there are 453 vessels queued up Sunday, compared with around 100 at the start of the blockage.
-
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Kalendar plime i oseke za Suez
-
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Alternativa za Suez
-
Efforts to dislodge the massive Ever Given container vessel blocking the Suez Canal will take until at least next Wednesday, raising the prospect of wider impacts from the incident that’s already impacted the flow of oil to grain and cars.
-
- A.P. Moller-Maersk and Hapag-Lloyd consider sending ships around Africa
- 238 vessels were queued up Thursday, up from 186 Wednesday, according to Bloomberg data
- Ever Given has not moved and operations to re-float were still ongoing earlier in the afternoon, according to Inchcape Shipping Services
-
Sve to ide u drugi plan kad se ukaže rast prihoda od nekih 100%. Trendovi se možda mogu malčice usporiti ali nikako zaustaviti.
-
Drugim riječima ako brod dočeka početak sljedećeg tjedna u ovakvom stanju vozarine bi mogle poluditi.
-
Still, the best chance for returning shipping to normal may not come until Sunday or Monday, when the tide will reach a peak, according to Nick Sloane, the salvage master responsible for re-floating the Costa Concordia, the cruise ship that capsized on the coast of Italy in 2012.
https://www.bloombergquint.com/business/suez-…ts-to-move-ship
-
Pula, 23. ožujka 2021. godine
Povlaštene informacije: Primopredaja broda Champion Istra kupcu i preuzimanje broda na upravljanje Poštovani,
Dana 23. ožujka 2021. godine, u luci Odesa u Ukrajini izvršena je primopredaja tankera “Champion Istra”,
izgrađenog 2012. godine u brodogradilištu 3. Maj u Rijeci, kupcu a ujedno i dosadašnjem zakupcu broda,
društvu Ebony AS sa sjedištem u Norveškoj koji je iskoristio svoju opciju kupnje broda sukladno odredbama
Ugovora o zakupu iz 2015. godine.
Istodobno, s novim je vlasnikom broda potpisan ugovor kojim je prodani brod povjeren Grupi Alpha Adriatic
na upravljanje čime se osigurava nastavak zapošljavanja naših pomoraca, zaposlenika Društva i Grupe kao i
daljnji razvoj i proširenje usluga upravljanja brodovima i prihoda iz djelatnosti koje se pružaju trećim
osobama, a u kojem smjeru se Društvo i Grupa i nadalje planiraju strateški razvijati.
Sredstva dobivena iz predmetne transakcije bit će u cijelosti usmjerena u korist hipotekarnih vjerovnika
čime će se dodatno smanjiti kreditna izloženosti Društva i Grupe, a financijski efekti transakcije bit će vidljivi
u financijskim izvještajima za prvi kvartal 2021. godine. https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/36301Nekako mislim s obzirom da je brod bio u dugoročnom najmu a značajan prihod su još i očekivali od njega, da bi osim vrijednosti broda trebali dobiti još i naknadu za prijevremeni raskid ugovorenog najma. Teško je špekulirati o konkretnim iznosima bez više pojedinosti ali mislim da bi tako trebalo biti. U svakom slučaju više ćemo znati nakon izvješća.
-
Milina mi je gledati kako se ekipa s tpng naglo prebacila ovdje i odjednom svi imaju 1000+ komada.
-
U pandemijskoj 2020. strani su ulagači imali više hrabrosti
https://www.poslovni.hr/burze/u-pandem…abrosti-4271225
"A stranci koji kupuju hrvatske vrijednosnice dolaze s pet kontinenata i 70 država svijeta.
Prevladavaju investitori iz bliskog susjedstva: najviše je Slovenaca koji sudjeluju sa 34 posto u ukupnom broju stranih ulagača.
Slijede ih investitori iz BiH sa 27 posto te Austrijanci kojih je malo više od 6 posto.
Što se tiče država u kojima se nalaze globalna financijska središta, iz SAD-a je 141 investitor, Velike Britanije 93, Kine 5, Japana 4, a iz Singapura dolazi jedan vlasnik računa u SKDD-u.
Iz jedne od najsiromašnijih država svijeta, Sijera Leonea, dolazi čak tri investitora, a glas o hrvatskim dionicama pronio se i do dalekog Uzbekistana gdje je svoj teško zarađeni novac u naše kompanije odlučio uložiti jedan ulagač.
Još je egzotičnija struktura pravnih osoba koje dolaze iz 72 države.
I tu su najbrojniji slovenski ulagači kojih je preko 13 posto, a drugi su američki investitori s udjelom od gotovo 11 posto.
Austrijski investitori su treći s udjelom od 9 posto.
Međutim, solidan broj dolazi iz poreznih oaza.
Tako je iz Lihtenštajna njih 27, Kajmanskih otoka 15, Britanskih Djevičanskih otoka 12, a Paname njih osam.
Na Bahamima je nastanjeno četvero investitora, a na Bermudi njih dvoje. Nizozemski Antili, Curacao, Grenada i Sejšeli imaju po jednog predstavnika."
bemti sve, mi se ovdi trsimo, a Gažićka nas otpisala
Zanimljiva statistika koja govori puno
Znači na 100 domaćih niti dva cijela aktivna strana ulagatelja. Čak dvostruko više je članova ovog foruma nego aktivnih stranih ulagatelja.
S druge strane bilo bi zanimljivo vidjeti statistiku koju nigdje ne mogu pronaći a vjerujem da i ne postoji. Koliko hrvatskih ulagatelja trguje na stranim tržištima? Vjerujem da je taj broj sada čak i veći od 33.907 koliko ih je aktivno ovdje.
Hrvatsko tržište kapitala postalo je jaka preslika hrvatskog društva. Izolirani otok s kojeg se samo odlazi.