1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Forum
  1. Dionice.NET
  2. Manu

Posts by Manu

  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 102
  • ULPL (Alpha Adriatic d.d.)

    • Manu
    • February 1, 2024 at 10:40 AM

    Na istoku vansezonalni rekordi

    https://twitter.com/plmlindstroem/status/1752976504139497502/

  • ULPL (Alpha Adriatic d.d.)

    • Manu
    • January 27, 2024 at 7:03 PM

    Financijski protokol

    Brodogradilište Uljanik i Uljanik plovidba sklopili su u siječnju 2010. godine ugovor po kojem će Uljanik po cijeni od 39,5 milijuna američkih dolara sagraditi brod “488 Verudu” za poduzeće kćer Uljanik plovidbe United Shipping Services 12 (skraćeno USS 12). Istoga dana, međutim, uljanikovci i čelnici Uljanik plovidbe sklopili su i ugovor o poslovnoj suradnji i ugovor o međusobnim odnosima vezanima uz gradnju Verude po kojima će Uljanik sagraditi brod vlastitim sredstvima, a potom će ga Uljanik plovidba otkupiti “po svjetskoj cijeni sličnoga tipa broda iste nosivosti prema Clarksonovoj procjeni”.

    Clarkson PLC brokerska je i konzultantska tvrtka sa sjedištem u Londonu i 63 ureda u 24 zemlje, koja se bavi istraživanjem i analizom brodograđevne, lučke, brodarske, logističke i srodnih industrija, i čiji se podaci u cijelom svijetu smatraju meritornima i objektivnima.

    Prilikom primopredaje Verude u listopadu 2011. Marinko Brgić u ime Uljanika i Dragutin Pavletić u ime USS 12 zaključili su financijski protokol kojim je utvrđeno da kupoprodajna cijena broda prema Clarksonovoj procjeni uvećana za dodatne troškove iznosi 31,39 milijuna dolara. Od tog iznosa 17,19 milijuna dolara ili 55 posto USS 12 plaća u novcu, a za preostali iznos od 14,06 milijuna dolara ili 45 posto Uljanik brodogradilište d.d. postaje vlasnikom 45 posto preferencijskih dionica USS 12, tvrtke kćeri Uljanik plovidbe. Taj dogovor uredno je i realiziran.

    Evo tko je zapravo kriv za mračnu i tragičnu sudbinu nekada slavnog hrvatskog giganta Uljanika | 7dnevno
    Marinko Brgić, Dragutin Pavletić, Veljko Grbac, Gianni Rossanda, Anton Brajković, Silvan Kranjc, Darko Šorc, Elvis Pahljina i Eduard Milovan, elita istarske i…
    www.7dnevno.hr

    Znači sve prema sklopljenim ugovorima i po tadašnjoj tržišnoj vrijednosti brodova. A tužiteljstvo valjda smatra da su brodove trebali plaćati dvostruko skuplje od konkurencije.

  • DRY BULK

    • Manu
    • January 26, 2024 at 11:32 AM

    Uposlenost flote prema sektorima. Produkti su uspjeli probiti magičnu granicu.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • ULPL (Alpha Adriatic d.d.)

    • Manu
    • January 24, 2024 at 2:49 PM

    Današnji rast

    TC1 +25%

    TC20 +21%

    TC5 +12.6%

    TC2 +16.9%

  • ULPL (Alpha Adriatic d.d.)

    • Manu
    • January 24, 2024 at 9:19 AM

    Navodno su ugroženi rekordi iz 22. Pa da vidimo.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • ULPL (Alpha Adriatic d.d.)

    • Manu
    • January 23, 2024 at 5:17 PM

    bcti +16% 1322

  • Obvezni mirovinski fondovi i kategorije

    • Manu
    • January 22, 2024 at 8:47 PM

    Od ukupnog broja članova OMF-ova, 81,3 posto nalazilo se u kategoriji B, 14,2 posto u kategoriji A, a 4,5 posto u kategoriji C. Pritom, pokazuje Hanfino izvješće, anualizirani prinosi od početka rada OMF-ova iznose 7,2 posto za Mirex A, 5,2 posto za Mirex B i 3,3 posto za Mirex C.


    Po najnovijim podacima Hanfe, obveznice su na kraju prosinca 2023. i dalje bile dominantan oblik ulaganja u strukturi OMF-ova, s 12,7 milijardi eura i udjelom od 63 posto, pri čemu se taj udio smanjio za 0,6 postotnih bodova na mjesečnoj, a 0,5 postotnih bodova na godišnjoj razini.

    Za 0,2 postotna boda na mjesečnoj, a za dva postotna boda na godišnjoj razini povećala se zastupljenost ulaganja u dionice, pa taj udjel u imovini OMF-ova trenutno iznosi 22,2 posto, odnosno 4,5 milijardi eura.

    Neto imovina OMF-ova u 2023. veća na godišnjoj razini za 2,7 milijardi eura
    www.poslovni.hr
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Manu
    • January 22, 2024 at 6:22 PM
    Quote from Tolisimus
    Quote from kvart99

    Ako netko s foruma zeli prodati svoju (vecu) kolicinu maximalno po 53 meni, a ne ovom koji je trenutno prvi na bidu sa 7500+ kom, nek se javi pa mozemo ici preko OTC-a......

    Da, dati će tebi povoljnij i platiti brokeru proviziju. Vidim da nitko nije tegovao preko otc-a pa ne zna kolike su provizije tamo...

    1.5%, minimalno 25 eura na hita otc? Nije baš malo.

  • ULPL (Alpha Adriatic d.d.)

    • Manu
    • January 22, 2024 at 3:35 PM

    Ups! Nastavak snažnog rasta i ovaj tjedan

    MR route TC2 +30.7% to w230 today via Clarkson's

    https://twitter.com/ed_fin/status/1749434831480521168/

  • ULPL (Alpha Adriatic d.d.)

    • Manu
    • January 22, 2024 at 1:51 PM

    Rates jumped 20% for LR2s, hitting $73,000 per day, while MRs rose 29% to $40,000 per day and LR1s hit $61,000 per day

    Product tanker rates jump as ships flee Red Sea in wake of Houthis attacks
    LR2s could climb above $90,000 per day if utilisation continues rising, Clarksons says
    www.tradewindsnews.com
  • DRY BULK

    • Manu
    • January 21, 2024 at 7:23 PM

    Clarksonsov izračun učinka putovanja oko Afrike prema sektorima

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Manu
    • January 21, 2024 at 8:56 AM

    Ponuda ističe 9.2 a kineska nova godina je 10.2. 😂

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Manu
    • January 20, 2024 at 2:30 PM

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.
    Prema listi naručenih brodova čini se da oni i dalje računaju i na opcijske novogradnje bez obzira što još nema nikakvih obavijesti. Vjerojatno i na taj način taktiziraju s ponudom za preuzimanje. A s obzirom na tržišne cijene novogradnji glupo bi ih se bilo tek tako odreći.

    S druge strane cijena duga od kad su ih naručili je astronomski skočila. Pogotovo ovih pola godine od kada su došli na ideju za dokap. Čini mi se da se tu kriju glavni razlozi za dokap.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • DRY BULK

    • Manu
    • January 20, 2024 at 11:39 AM

    Nema tu nikakvih kontradiktornih informacija. Zaključak je da je tranzit bulkera kroz Panamski kanal Dec vs Oct manji za 63% ili 104 broda iako je prijevoz žita iz zaljeva u prosincu najveći. Znači da su svi ti brodovi išli dužim putem preko Atlantika povećavajući ukupan iznos prevezenih tonskih milja. A veći broj tonskih milja na sveukupnu svjetsku flotu znači više vozarine. Prosto ko pasulj.

  • AGROKOR

    • Manu
    • January 20, 2024 at 9:25 AM

    Jedino još ne kaže na koju burzu misli ići ali po svemu sudeći na domaću. Tu ima zajamčene ulatelje.

    Vujnovac za Bloomberg: Fortenova će na burzu, tada neće imati većinskog vlasnika
    PAVAO Vujnovac rekao je u intervjuu za Bloomberg da planira izvesti Fortenovu na burzu.
    www.index.hr
  • ULPL (Alpha Adriatic d.d.)

    • Manu
    • January 19, 2024 at 5:17 PM

    bcti poprilično izbačen iz ravnoteže +10% 1039

    +36% u zadnja tri dana

  • DRY BULK

    • Manu
    • January 19, 2024 at 12:02 PM

    cape up 21%

  • ULPL (Alpha Adriatic d.d.)

    • Manu
    • January 18, 2024 at 5:59 PM

    I bcti opet luduje

    +15.4% 945

  • DRY BULK

    • Manu
    • January 18, 2024 at 12:05 PM

    Ups!

    cape 7% up

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Manu
    • January 18, 2024 at 10:45 AM

    Zanimljivo da se u mišljenju nisu osvrnuli na neto vrijednost imovine koju su sami iznosili u izvješćima i diskont ponude u odnosu na tu vrijednost. S druge strane istaknuli su premiju od čak 7% u odnosu na tržišne prosjeke trgovanja dionicom.

  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 102
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options