Zadnji milijunski promet bio je 11.siječanj. 2011.
Posts by Manu
-
-
Hoće li poništenje ‘dokapa’ proći bez sudskih repova?www.poslovni.hr
Cijene novogradnje brodova u protekla tri mjeseca porasle su 10-ak posto, a eventualni novi pregovori pomiču i pomlađivanje flote.
-
cape up 2.5%
-
Finiširanje pred izvješća za q3. Volim kad se već viđeni obrasci na zse tako predvidljivo ponavljaju.
-
Predsjednik Pavlović se jučer kratko oglasio na radiju. Među ostalim spominje veliki dokap od par 100 mil kn, izgradnju 3-4 broda u RH.
Snimka na sljedećem linku, od 6:35.
To bi značilo upis 4m novih dionica po 50-60 kuna. Samo treba naći nekoga tko je spreman platiti toliko i to još uz uvjet da se gradi u hrvatskim brodogradilištima jer to mogu staviti i kao uvjet u pozivu za dokap.
Bez nekakvog novog modela javno-privatnog partnerstva to neće ići. Jamstva vlade tu više nisu dovoljna jer netko treba platiti razliku između cijene domaće brodogradnje i kineskih brodova. A Uljanikovcima su složili optužnicu zbog sličnog modela.
Puno toga je napričao u ove dvije dosadašnje kratke izjave, naveo je više mogućih ishoda nego što je izgovorio rečenica. A neki od njih su kontradiktorni. Otkazali su kineske novogradnje jer kao nema novaca a sad najavljuje desetke milijuna na računu.
-
Podravka je zaslužna za rast crobexa a za rast Podravke ipak su najzaslužniji Pivci. Fondovima koji imaju stostruko veću kupovnu moć od njih 0 bodova za trgovanje. Ali jasno da će njihovi menadžeri na kraju ponajviše izvući korist iz cijele situacije. Pivci su im svojim uletom naglo podigli vrijednosti udjela Podravke kojeg su onda fondovi prisiljeni kratiti i prebacivati negdje drugdje.
Pivac je zakotrljao grudu koja se polako pretvara u lavinu.
-
Češka kompanija DD Acquisition nadomak je preuzimanja Đure Đakovića, što bi trebalo značiti spas za ovu grupaciju. Prema neslužbenim informacijama, Vlada je uspješno dovršila gotovo dvomjesečne pregovore s Europskom komisijom o planu restrukturiranja Đure Đakovića, čime je ta kompanija izbjegla gotovo sigurno gašenje dijela poslovanja i gubitak otprilike 800 radnih mjesta. Realizacijom ovog dogovora, češki investitor, koji trenutno posjeduje nešto manje od 19 posto udjela u Đakoviću, trebao bi postati većinski vlasnik slavonskobrodske grupacije.
Slavonski metalci čekaju zeleno svjetlo iz BruxellesaČeški investitor spreman za preuzimanje Đuro Đaković Grupe, spašeno 800 radnih mjestam.vecernji.hr -
"Društvo Đuro Đaković Grupa d.d. zaduženo je da, po načelima učinkovitog restrukturiranja, izradi održiv, izvediv i koherentan te dalekosežan program restrukturiranja koji će biti u skladu sa Smjernicama Europske komisije o državnim potporama za nefinancijske poduzetnike u teškoćama. U tijeku je proces pregovora i konzultacija s predstavnicima Europske komisije, koja u konačnici odobrava Program restrukturiranja. U pregovore su uključeni i predstavnici nadležnog Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja, Ministarstva financija i Ureda predsjednika Vlade, koji zajednički s predstavnicima Uprave kompanije daju doprinos za pronalaženje najboljih rješenja koji će omogućiti opstanak kompanije, unapređenje njenog poslovanja i očuvanje radnih mjesta. Proces je još uvijek u tijeku te očekujemo njegovo uspješno okončanje" - navodi se u odgovoru koji su nam poslali iz Ureda za odnose s javnošću Vlade RH.
Pročitajte više na: https://www.vecernji.hr/biznis/pregovo…-tvrtke-1527003 - http://www.vecernji.hr -
Neka ostane što duže u klubu 5000. Ili barem da obori dosadašnji rekord od 552 dana neprekidnog boravka iznad 5000.
More importantly, although such levels might seem extreme when looking at the past decade, the index had managed to stay above the 5,000 level for 552 days straight in the ‘07-‘08 period when it also reached its ATH of 11,612.
-
bdi +4.7% 5197
-
Zanimljivo da je na Liderovoj listi plaća za 2020. AA drugi brodar odmah iza TPNG iako je za njih to bila predstečajna godina. Zaposlenici AA su imali18000 kn neto dok je TPNG imala 21000 prosjek. Treća je Tankerska sa 17000, Atlantska 14600 a Jadroplov svega 7600.
-
Da ne bi bilo da samo kritiziram po forumima, pa se neki
kolege, koji imaju dionice ljute, jer nisam cijelo vrijeme samo
afirmativan kao ostali
Pozitivno sam iznenađen elokventnošću i kvalitetom
izrečenog od novog predsjednika uprave Jadroplova i
slažem se s njim u većini toga što je izjavio. Očito je čovjek
inteligentan i ima dovoljno iskustva, tj. prati tržište već duževrijeme.
Još uvijek tu ostaje problem države kao većinskog vlasnika, jer
je dokap, koliko sam pratio, poništen, pa je samo pitanje koliko
će biti samostalan u donošenju odluka, a koliko će na njih imati
utjecaj politika, jer se spominju neka domaća brodogradilišta, kao
3. maj, Pula(pretpostavljam Uljanik) itd..
Lik pojma nema. Otprilike kao da nogometni trener dođe voditi košarkašku ekipu i nakon što je izborio opstanak u HNL-u kaže ja bih u NBA, tamo su bolje zarade.
Puno toga zbrkano i kontradiktorno. Otkazuje pravovremeno naručene novogradnje jer kao za to nema novaca a s druge strane priča o LNG-u ili tankerima kao da za to uopće ne trebaju novci. A usput još i razmišlja o domaćim brodogradilištima koja su 50% skuplja od kineskih.
Isto vrijedi i za ideju o kupovini broda kad je tržište slabo. Svakome je jasno da bi to bilo idealno, za to ne treba biti neki stručnjak. Međutim, kad je tržište slabo nemoguće je financirati kupovinu broda jer na negativne projekcije poslovanja nitko ti neće dati kredit.
Sve mi se čini da je to puno više improvizirana politička dimna zavjesa nego nekakva ozbiljna menadžerska vizija.
-
cape up 9.6%
bdi napada kvotu 5000
-
cape up 9.6%
bdi napada kvotu 5000
-
Prema dioničaru Bojanu Horvačiću koji drži blizu 9 posto udjela, financijska kriza koja je pogodila građevinarstvo okidač je za reorganizaciju poslovanja kako bi Tehnika bila otporna na eventualne udare. Pored toga ističe da relativno brzo očekuju pomake u pregovorima u vezi strateškog partnera, u smjeru odluke o odabiru investitora koji će kroz dokapitalizaciju unaprijediti financijsku situaciju.
“Sveli smo krug na dva potencijalna strana investitora i jednog iz Hrvatske, a do kraja godine odluka će biti objavljena. Dokapitalizacijom će se skratiti proces transformacije, tako da će tvrtka biti u mogućnosti kvalitetnijeg natjecanja za poslove”, kaže Horvačić.
-
Znači, doslovno piše da Česi neće preuzimat stare dugove. Odnosno, netko drugi će ih platiti, ukoliko želi da Česi uđu. Platiti ih neće zubi vila već postojeći dioničari. Država preuzimanjem jamstava i svih silnih kredita, ostatak suvlasnika rezanjem kapitala.
U kojem omjeru, nemam pojma. Ali drugog načina nema.
S druge strane, drago mi je ako će to značiti novi početak za Đuru. To je firma koja je cijelo stoljeće hranila cijeli jedan dio države. Nadam se da će ovo biti i potpuni izlazak politike, posebno HDZa, iz Đure. Ono što su oni napravili od Đure, to mu ni najveći neprijatelji ne bi poželjeli...
Ako ćemo precizno iščitati neslužbene izjave Česi ne žele preuzeti stare dugove. Država je ta koja bi preuzela na sebe dugovanja, ono što ne piše kako. Umanjenje TK nije odgovor za preuzimanje dugova. Postavlja se pitanje kako će država zadržati kontrolni udio. Možda se država "povuče" u specijalna vozila.
Sve je već prije napisano. Unošenjem duga u kapital. Ne treba izmišljati toplu vodu.
-
Gotovi pregovori: Europska komisija odobrila je plan za spas Đure Đakovića, imamo detalje
Prema neslužbenim procjenama, država bi na sebe trebala preuzeti oko 360 milijuna kuna slavonskobrodskog holdinga, a DD Acquisition spreman je dokapitalizirati kompaniju sa 120 milijuna kuna.
Kažu "imamo detalje" a detaljniji tekst o planu restrukturiranja objavio je poslovni još početkom ljeta i sve ide prema tome. U svakom slučaju velika vijest je da je plan odobren i da je preostala samo formalnost. Znači da sutra slijedi opet zanimljiv dan na burzi.
-
O ovome se radi
China power crunch spreads, shutting factories and dimming growth outlook By ReutersChina power crunch spreads, shutting factories and dimming growth outlookwww.investing.com -
Dal se revalorizacija imovine mora raditi svake godine ili? Jel očekujete da će to ATPL napraviti u godišnjem izvješću?
NAV bi u tom slučaju brutalno izgledao, a bilo bi i CnB.
Brodarske dionice su brutalno podcijenjene u ovom trenutku.
Refinancirali su brodove. Po prirodi stvari za očekivati je da su ih refinancirali po tržišnoj vrijednosti i da će u bilancu ići ta vrijednost.
-
Nažalost ne. To je iz besplatnog dijela. Možda ga AA objavi.