Jasko, ne razumijem nesto. Panamaxi na all time high?? Da li to ukljucuje 2008???
Uključuje. Ali ne uključuje vozarine iz 2008. jer se odnosi samo na vrijednosnicu Cal23 za panamaxe koja nema veze s vozarinama iz 2008.
Jasko, ne razumijem nesto. Panamaxi na all time high?? Da li to ukljucuje 2008???
Uključuje. Ali ne uključuje vozarine iz 2008. jer se odnosi samo na vrijednosnicu Cal23 za panamaxe koja nema veze s vozarinama iz 2008.
cape up 6.4%
Display MoreA koji bi to prijedlog bio prihvatljiv svima?
Taj prijedlog bi morao uspjeti:
- podmiriti skoro pola milijarde kn prenesenih gubitaka
- omogućiti Česima stjecanje većinskog udjela
- zadržati trenutnu vlasničku strukturu ili barem omogućiti malima sudjelovanje u dokapu
- stvoriti zdravu bazu za buduće poslovanje, odnosno veliki capex za tehnološki zaostale pogone
Ne postoji niti jedan način da se to sve ostvari, osim da Česi daju bjanko ček pa da si svatko upiše svoje želje i snove. A nekako sumnjam da ćemo taj film gledati
Recimo da država popusti. Ionako su oni najodgovorniji za nagomilane gubitke. Uostalom podmirivanje nagomilanih gubitaka nije sveta krava. To je samo izgovor za istiskivanje malih. Ne mora ići do 100%.
Za male bi bilo prihvatljivo recimo zadržavanje sadašnje tržišne vrijednosti njihovog udjela u budućoj vlasničkoj strukturi.
Prema pisanju poslovnog sljedeći tjedan trebao bi uslijediti poziv za ključnu skupštinu. Predloženi model sličan Petrokemiji ili Dalekovodu na štetu malih dioničara. Sudeći prema članku i ne djeluju baš tako sigurni da će prijedlog biti odobren dvotrećinskom većinom. Mislim da odmah po objavi prijedloga ne bi bilo loše objaviti neki protuprijedlog za koji bi se odmah glasalo a koji bi bio prihvatljiv svima s obzirom da su pritisnuti rokovima a dosta vremena su već izgubili.
cape up 17%
cape up 8%
Gledajući samo operativnu dobit bez jednokratnih stavki jedino je q3 prošle godine bio bolji. Samo što je u ostalim kvartalima uvijek bilo još nešto. U q1 prihod od prodaje broda, u q2 tečajne razlike a u q4 ukidanje gubitka od smanjenja vrijednosti brodova.
Rezultat je u skladu s vozarinama i s brojem brodova u floti bez obzira na nečija možda malo pretjerana očekivanja pod dojmom prethodnih kvartala koji su bili ipak malo iznad očekivanja.
Manje je više
Odlično izvješće. Pohvalio bih i upravu na povećanoj transparentnosti FI - posebno su zanimljivi podaci o trenutnim vozarinama i NAV-u. Nadam se da neće sada stati na tome, ima još puno prostora zapoboljšanje.
Ubacio sam podatke u svoje tablice i usporedio svoj izračun NAV-a sa onim objavljenim u FI i zaključio da se prilično dobro podudaraju. To znači dvije stvari:
- tablica prosječnih vrijednosti brodova koje Cleaves objavljuje dosta dobro aproksimiraju vrijednost flote ATPL-a,
- ova dva broda koja su u bareboat-u (SV. Vlaho i Držić) definitivno ne ulaze u vrijednost imovine.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.
"Izračun vrijednosti flote je baziran na svim dostupnim informacija iz više relevantnih izvora uključujući sve specifičnosti flote. Vrijednost flote na dan 28.04.2022. iznosi 245,93 mil. USD, štod daje NAV osnovne djelatnosti 119,22 USD po dionici."
Znači 46m USD više nego u tvojoj tablici.
Velika novina u izvještaju
Stanje na dan 28.04.2022
1 AP Argosy bulk carrier 2012 79222 USD 19.000
2 AP Jadran bulk carrier 2012 79336 USD 19.000
3 Zagreb bulk carrier 2008 79964 USD 19.000
4 Miho Pracat bulk carrier 2008 79898 USD 19.000
5 AP Libertas bulk carrier 2008 75213 USD 30.000
Supramax
6 AP Astarea bulk carrier 2012 57553 USD 27.500
7 AP Slano bulk carrier 2012 57494 USD 26.500
8 AP Ston bulk carrier 2012 57480 USD 28.000
9 AP Sveti Vlaho bulk carrier 2009 53529 USD 23.000
10 AP Držić bulk carrier 2009 53414 USD 22.500
Handy
11 AP Dubrava bulk carrier 2015 38703 USD 21.248
12 AP Revelin bulk carrier 2016 38795 USD 20.723
Norden revidirao projekcije za 2022 zahvaljujući oporavku tankera
'AP Dubrava' 2015 38703 dwt dely Houston prompt trip redel ARAG intention wood pellets $38,000 - Canfornav
Shipbroker notes trade recovery, congestion and low fleet growth boosting markets, as Ukraine impacts also start to be felt
Agrokor su prvo preuzeli Rusi, sada Mađari, a izmjena zakona o koncesijama nakon Lex Agrokora omogućila im je da sjednu na izvore vode Jamnice i najbolje zemljišta Slavonije
Sve to je vrijedilo i dok je bio dio Plenkijevog tima. Samo tada mu FB profil nije baš bio tako aktivan. Tada mu je bio aktivan tekući jer naknade za Fond i za predsjednika NO Ine nisu baš zanemarive. E sad kad su se razišli sad je odjednom savjest velikog domoljuba proradila pa s njom i FB profil.
cape up 12.8%
Ovo oni zovu plan? Fali deseta točka. Trebali su još pozvati ljude da 50% manje jedu.
Slične ideje imala je još i Milka Planinc u svom stabilizacijskom planu prije 40g. A znamo kako je završilo.
Pozvali su građane da:
The world needs to find $1.3 trillion of incremental investment by 2030 to boost all types of energy output and infrastructure from renewables to oil and gas to avoid an energy crunch, U.S. bank JP Morgan said in its first annual energy outlook.
“Our main finding is that by 2030, energy demand growth will exceed supply growth by circa 20% based on current trends, primarily driven by emerging economies and their efforts to develop and lift their citizens out of poverty,” strategists Marko Kolanovic and Christyan Malek said.
World needs extra $1.3 trln energy investment by 2030 – JP Morgan | Hellenic Shipping News Worldwide
Kome vjerovati? JP Morganu ili IEA?
Reakcija na ovaj podatak
lijepa dividendura ere. 64 kune po dionici!
Brod je u petogodišnjem leasbacku što znači da bi cijena mogla biti umanjena za ostatak ugovora nakon primopredaje od 2g. Gledajući iz te perspektive cijena je ok. Osim toga taj leaseback je sklopljen baš kad je nav bio najniži a kamate su im još bile visoke.
Ono što želim reći je da se brod vjerojatno knjigovodstveno vodi po leasback cijeni iz ožujka 2020. pa bi njegovom prodajom trebali imati veću dobit u odnosu na prodaju drugih brodova. A i sama primopredaja je krajem 22. baš pred kraj izvještajnog razdoblja.