Na pitanje zašto je Tankerska plovidba povećala udio u Tankerskoj Next Generation i koliko je ukupno uloženo u operaciju kupovanja dionica tvrtke kćeri na burzi te što će biti u budućnosti s TNG-om, Pavić kaže: ‘Tankerska plovidba razmatrala je u prošloj godini širenje flote produkt tankera kroz ulaganje u TNG no nekoliko uzastopnih godina lošeg tržišta u kojima TNG nije isplaćivao dividendu, a na što se nadovezala i korona-kriza, ohladili su apetite institucionalnih investitora za daljnjim ulaganjem u brodarstvo. Posljedično se nametnulo logično razmišljanje o otkupu dionica TNG-a obzirom da Tankerska plovidba temeljem sporazuma o zabrani konkurencije s TNG-om, sama nije smjela ulagati u produkt tankere. Mogućnosti investiranja u tankerski biznis s time su nam bile znatno limitirane. Tankerska plovidba povijesnu prisutnost ima u segmentu Aframax tankera za prijevoz sirove nafte i MR produkt tankere za prijevoz naftnih derivata, a kad se uzme u obzir da Aframax tankera na svijetu ima 670 a MR tankera preko 1700, onda vjerujem i naši motivi za kupnju dionica TNG-a postaju jasniji‘.
