U dopuni traže i promjenu statuta kojim će pripremiti teren za novi dokap, str 7. Izgleda da IB i dalje nije sklon prodaji svojih dionica.
Posts by Manu
-
-
To sve stoji ali njihove kamate većim dijelom su posljedica duga s razlučnim pravom i nisu utjecale na likvidnost jer su za sada samo knjigovodstvena stavka dok su one vezane za dug MF fiksne. Vidjet ćemo što će donijeti najavljeni sporazum s razlučnimvjerovnicima nakon kojeg bi situacija trebala biti puno jasnija.
-
Očito se još uvijek plovi pod teretom Atlantske. Prije smo bili ukorak s bulkerima ili čak bolji od njih a sad zaostajemo i za njima dok su produkti redom oko ATH.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
Čista dobit od 2.2m eura u q1. I to uz vozarine za četvrtinu manje nego što su sada. Zato i jesu požurili s novom ponudom.
-
Za nižu cijenu nemaju zakonskih mogućnosti
možete li pojasniti zašto nemaju?
Zakon o preuzimanju dd-a kaže da cijena u ponudi ne smije biti niža od najviše cijene kojom su stjecali dionice u razdoblju od godinu dana. Više puta ponovljeno na forumu. A isto je vrijedilo i za prethodnu ponudu.
Ali ionako će se već sutra kad počne trgovanje formirati nova cijena koja će biti bliža cijeni preuzimanja. Znači skok 10-15%.
-
Mislim da će u cent biti ista dobrovoljna ponuda ka i prijašnja.
Gotovo sigurno. Za nižu cijenu nemaju zakonskih mogućnosti a za višu bi trebali isplatiti razliku svima koji su prihvatili prethodnu ponudu. A koliko smo mogli vidjeti iz prethodnih primjera i nisu baš skloni tome.
-
Sad bi konačno mogli i objavit rezultate.
-
Evo malo svježih prognoza za tankere uz korekciju naviše.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
Napokon se nešto konkretno poduzima:
Za slučaj da likvidnost Društva ne bude dostatna za podmirenje cjelokupnog iznosa dospjelog mezzanine duga u 2026 godini, Društvo je započelo pregovore s najvećim vjerovnikom u svrhu ispunjenja obveze po tzv. mezzanine dugu, a koji dospijeva sredinom 2026. godine. Razmatra se opcija modela sličnog kakav je prethodno primijenjen u predstečajnom sporazumu iz prosinca 2020., a temeljem kojega bi se dio mezzanine duga po dospijeću počeo otplaćivati kao tzv. senior dug, dok bi se preostali dio duga zadržao u statusu mezzanine duga s produljenim rokom otplate.
➢ Pri kraju su i pregovori s razlučnim vjerovnicima Raiffeisenbank Austria d.d. i Hrvatska banka za obnovu i razvitak. U tijeku je priprema nacrta i usklađivanje konačnih tekstova potrebnih dokumenata između razlučnih vjerovnika, prvog hipotekarnog vjerovnika na brodu „Stoja“ i razlučnog dužnika. Realizacija transakcije se očekuje sredinom tekuće godine, a očekuje se i pozitivan učinak na rezultate Društva i Grupe.
-
Iz programa HDZ-a poglavlje stambena politika. Meni je sve to jedno veliko ništa s naglaskom na ono što je EU važno a ne na probleme građana. Nakon 30g oni su ipak najodgovorniji za stanje a svaki put zauzmu stav evo sad ćemo mi to opet sve ispočetka samo puno bolje. I svaki put im prođe na izborima. A što su dosad radili?
Cjeli program
https://zasveizazove.hr/wp-content/uploads/2024/03/HDZ-2024-Program-stranke.pdf
Dostupno stanovanje
.Donijet ćemo Nacionalni plan stambene politike, koji će omogućiti kvalitetno, priuštivo i održivo
stanovanje svim hrvatskim građanima. To namjeravamo postići financijskim, zemljišnim i
ekološko-energetskim poticajnim mjerama, kao i poreznim izmjenama koje će ići u prilog mladim
obiteljima.
.Povećanje ponude stanova na tržištu presudno utječe na smanjenje njihove cijene, što ćemo postići
poticanjem stavljanja na tržište velikoga broja praznih stanova. To ćemo raditi u suradnji s općinama
i gradovima promjenom modela poticane stanogradnje (POS), izgradnjom novih stambenih zgrada,
kreiranjem poticajnog investicijskog okruženja za profitne i neprofitne subjekte, posebno neprofitne
stambene zadruge, te jačanjem studentskih smještajnih kapaciteta i organiziranim smještajem za
starije sugrađane (Program 65+). Uz to, u funkciju priuštivog stanovanja stavit ćemo i sve raspoložive
nekretnine u državnom vlasništvu.
.U suradnji s lokalnim vlastima postojeće neiskorištene zgrade (vojarne, tvornice, industrijski objekti
itd.) prenamijenit ćemo u stambene zgrade te razvijati zelenu urbanu infrastrukturu (kružno
gospodarenje prostorom i zgradama).
.Rješavanjem statusa zaštićenih najmoprimaca u stanovima u privatnom vlasništvu, za što su
preduvjeti ostvareni, na tržištu će se u kratkom roku pojaviti više stotina stambenih jedinica, i to
upravo u sredinama gdje je tradicionalno najveći manjak stanova.
.Bez zadiranja u međuvlasničke odnose, osigurat ćemo kvalitetnije upravljanje i održavanje zgrada i to
zakonom koji uvodi novi model upravljanja i održavanja zgrada.
.Sustavno ćemo podizati kvalitetu stanovanja i povećavati otpornost zgrada na potres i požar,
a poticanjem energetske obnove pridonijet ćemo smanjenju troškova stanovanja.
.Sufinancirat ćemo ugradnju dizala u postojeće zgrade uz detaljno propisane preduvjeteA ni priča s plaćama nije baš onakva kakvom je AP predstavlja. Inflacija je puno toga zamaskirala. Konkretni dokazi ovdje.
From the croatia community on Reddit: Još malo o velehvaljenom rastu plaća - zaista velik uspjeh AP-a i HDZ-a: 2015. je 6 zemalja EU imalo nižu plaću od Hrvatske dok su 2022. samo 3 zemlje završile ispod nas, a i Mađarska nam se opasno bližiExplore this post and more from the croatia communitywww.reddit.comBdw programi Fokusa i Mosta su mi neusporedivo bolji i konkretniji. A u gospodarskom dijelu poprilično su slični barem što se tiče predloženih poreznih olakšica. Jedni (zaboravio sam koji) čak predlažu smanjenje državnog aparata za 20% što bi u hadezeovskom svjetonazoru bila blasfemija a ne mislim ni da će dobro proći i u ostatku biračkog tijela.
-
Ne vidim nijedan drugi način motiviranja vlasnika nekretnine na prelazak s kratkoročnog na dugoročni najam osim subvencije. Vidite li ga vi?
vidim, pisao sam na forumu nebrojeno puta, pa sam kao papiga koja se ponavlja
urediti pravne odnose izmedju najmodavca i najmoprimca, samo to treba napraviti i problem ce se poceti rjesavati sam od sebe.
nitko nece u dugorocni najam jer ako ti najmoprimac ne placa najam ili rezije, ne mozes mu nista osim se povlacit po sudu godinama. a ako je u obitelji malodobno dijete, zaboravi na stan.
zato svi se orijentiraju na turiste ili studente, jer turist dodje, i ode.
kada se to rijesi, ljudi ce se pocet vracat dugorocnom najmu.
a dok god je situacija ovakva kakva je, nikakvi porezi nece natjerat ljude da svjesno idu u moguce probleme. radje ce imat prazan stan nego si nabijati rezijske troskove od najmoprimaca i povlacit se po sudovimaNeće se vratiti jer dugoročni najam ne može biti konkurentan turističkom. Turistički najam je neusporedivo isplativiji tamo gdje postoji turistička potražnja i to se samo porezima može dovesti u ravnotežu.
-
Ne vidim nijedan drugi način motiviranja vlasnika nekretnine na prelazak s kratkoročnog na dugoročni najam osim subvencije. Vidite li ga vi?
Jače oporezivanje kratkoročnog turističkog najma npr. Puno prirodnije i pravednije rješenje koje bi išlo na teret turista. Znači onih koji troše zato što imaju viška.
-
A što drugo očekivati? Još jedna inovacija za prosljeđivanje love iz proračuna sebi i svojima. Kad im već sve što rade prolazi bez posljedica po izborne rezultate. Ovo bi bilo subvencioniranje vlasnika nekretnina a ne podstanara.
-
BCI 5 T/C routes 180000 33911 579
BPI 5 T/C routes 82500 20685 579
BSI 10 T/C routes 58328 14717 132
BHSI 7 T/C routes 38200 14101 44
BDI INDEX 2419 +45
-
Eh kad bi stvarno toliko vrijedili mislim da bi Puntu i Valovine odmah prodali jer bi imali 100% zaradu na njima. Ali ni ovako nije loše s obzirom na neke najnovije postignute cijene
SMAX ASL FORTUNE 58,096 2012 Tsuneishi Heavy Industries (Cebu) Inc - Balamban, Philippines 4 X 30t CRANES $ 19.3m Greek BWTS fitted
SMAX PARADISE ISLAND 57,835 2014 Tsuneishi Heavy Industries (Cebu) Inc - Balamban, Philippines 4 X 30t CRANES $ 21.5m German BWTS fitted
Da se podsjetimo Valovine su plaćene 14.9m a Punta 13.6m
-
Tanker giant Hafnia has revealed a potentially massive boost to MR tankers beyond anything so far seen from Red Sea disruption.
With increasing numbers of vessels rerouting away from the Houthi attacks in the region, the longer voyage around the Cape of Good Hope is adding an extra 15 days from Asia to the west, an executive explained.
This is a 57% increase, supporting product tanker demand and tonne-miles.
Hafnia sees Red Sea disruption adding demand for an extra 160 MR tankersTanker giant says full effects of Houthi attacks on tonne-miles have yet to be feltwww.tradewindsnews.com -
Hoće li od travnja možda opet na spot? Čini se da hoće.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
Cape China revijalno +17,25%
I dalje cape China u istom tonu +12,94%.
na 36 400$, a futuresi nešto zaostaju
Ali i pmx i supre po +5%.
-
Tehničke poteškoće su već postale tradicija u sezoni objave izvješća. Ipak je ovo balkanska burza koja drži do svog ugleda.
-
Nadzorni odbor donio je i odluku da se sadašnjem direktoru Društva, gosp. Igoru Budisavljeviću, produžuje
mandat na razdoblje od 27. ožujka 2024. do 27. ožujka 2029. godine te je dao svoju suglasnost Upravi na
izrađeni Plan poslovanja za razdoblje 2024. – 2033. godine.U tom planu vjerojatno postoji i pokoja povlaštena informacija samo nam još nisu objavili.