Netko tko im je prodao stare dionice za nepoznat iznos prije razrjeđenja sada može kupovati razrijeđene nove dionice do tog iznosa a da sveukupno nije u gubitku. Ne zaboravimo da je jedna nova sto starih. Ova teorija mi jedina ima smisla. Uostalom vrlo brzo ćemo vidjeti promjene u prvih 10.
Posts by Manu
-
-
Tako to ide. Najprije raketa pa onda skakaonica.
Zanimljivo nije bilo nikakvog očitovanja u dvoznamenkastom zelenilu a u crvenilu su odmah reagirali.
-
Dobro pitanje. Ali u svakom slučaju neki erste račun je u dva mjeseca skinuo preko 4000 dionica. Do sada je imao četiri jače kupovine. Vidjet ćemo hoće li se još koji put aktivirati.
-
Bit će vjerojatno onako kako je u obavijesti na burzi. Sve tamo piše. Ne zaboravimo da su nešto više od trećine duga već otplatili kako je navedeno u članku kojeg je jasko stavio.
-
Prvi tekst na našim portalima na ovu temu iako je već stara vijest a moglo bi biti velikih promjena u brodarstvu ako zaživi. A po onome što smo do sada vidjeli od nove administracije vjerojatno. Mi u tom slučaju ne bi trebali tako loše proći jer nemamo kineskih brodova.
Bijela kuća pokreće najveću reformu brodogradnje u posljednjih nekoliko desetljeća - PomoracSAD pokreće ambiciozan plan za revitalizaciju brodogradnje, uključujući porezne olakšice i povećanje nameta na kineske brodove, u pokušaju da suzbije kinesku…pomorac.hr -
Zanimljivo tankeri isto godište kao Verige, kupac isti kao unajmitelj a ni cijena nije loša...
Champion Tankers fleet gets slightly younger with $45m purchase
Champion Tankers bought the 50,000-dwt NH Siri and the 51,550-dwt NH Erle (both built 2010) from Mohn's nearby Nyhill Shipping, brokers said.
Trond Mohn’s Nyhill Shipping sells last two tankers in deal with Bergen rivalChampion Tankers fleet gets slightly younger with $45m purchasewww.tradewindsnews.com -
Zato što su najavili da za sada neće biti otkupa dionica od drugih dioničara kao i nižu dividendu.
-
CMB.TECH, the shipowning vehicle controlled by the Saverys family, has bought a 40.8% stake in Golden Ocean, one of Europe’s largest dry bulk owners, from John Fredriksen’s Hemen Holding for close to $1.2bn.
The price of $14.49 per share represents about 44% premium to US close.
CMB.TECH buys out Fredriksen’s stake in Golden Ocean - Splash247CMB.TECH, the shipowning vehicle controlled by the Saverys family, has bought a 40.8% stake in Golden Ocean, one of Europe’s largest dry bulk owners, from John…splash247.com -
Dana 03. ožujka 2025. godine nastavljena je rasprava u kaznenom postupku koji se vodi protiv Društva i odgovorne osobe pred Županijskim sudom u Rijeci pod poslovnim brojem K-1/2024, a na kojoj je Županijsko državno odvjetništvo u Rijeci, cijeneći rezultate provedenog dokaznog postupka, odustalo od optužnice i kaznenog progona protiv gosp. Pavletić Dragutina i Društva u odnosu na počinjenje kaznenog djela iz točke 1. i time povezano djelomično počinjenje kaznenog djela iz točke 3. Optužnice. Sukladno navedenome i odredbama Zakona o kaznenom postupku, Županijski sud u Rijeci donijet će odluku kojom se odbija optužba za počinjenje kaznenog djela poticanja na zlouporabu povjerenja u gospodarskom poslovanju iz članka 246. stavka 2. Kaznenog zakona vezano uz pozajmicu društva 3. MAJ Brodogradilište d.d. prema Društvu.
Na taj je način ujedno i značajno smanjena navodno ostvarena imovinska korist od strane Društva s iznosa od HRK 46.248.021,61 za HRK 28.460.000,00 na iznos od HRK 17.788.021,61.
Iz prošlogodišnjeg revidiranog izvješća:
Dana 21. kolovoza 2021. godine podignuta je izmijenja optužnica protiv Društva, a kojom je izmijenjen ukupni iznos nezakonito pribavljene koristi na 6.231.073 eura i koji je 3. maj Brodogradilište istaknulo u imovinskopravnom zahtjevu. Upravo je ovaj iznos tražbine 3. maj Brodogradilišta uključen u cijelosti u pravomoćnom predstečajnom sporazumu, te se uredno otplaćuje u iznosima i rokovima predviđeno sporazumom. Na dan 31. prosinca 2023. godine iznos ove tražbine iznosi ukupno 5.019.443 eura.
-
Dana 03. ožujka 2025. godine nastavljena je rasprava u kaznenom postupku koji se vodi protiv Društva i odgovorne osobe pred Županijskim sudom u Rijeci pod poslovnim brojem K-1/2024, a na kojoj je Županijsko državno odvjetništvo u Rijeci, cijeneći rezultate provedenog dokaznog postupka, odustalo od optužnice i kaznenog progona protiv gosp. Pavletić Dragutina i Društva u odnosu na počinjenje kaznenog djela iz točke 1. i time povezano djelomično počinjenje kaznenog djela iz točke 3. Optužnice. Sukladno navedenome i odredbama Zakona o kaznenom postupku, Županijski sud u Rijeci donijet će odluku kojom se odbija optužba za počinjenje kaznenog djela poticanja na zlouporabu povjerenja u gospodarskom poslovanju iz članka 246. stavka 2. Kaznenog zakona vezano uz pozajmicu društva 3. MAJ Brodogradilište d.d. prema Društvu.
Na taj je način ujedno i značajno smanjena navodno ostvarena imovinska korist od strane Društva s iznosa od HRK 46.248.021,61 za HRK 28.460.000,00 na iznos od HRK 17.788.021,61.
-
U KFI pojavio se zajam 1.5m koji odgovara iznosu koji je Delmuro platio za 45% manjinskih udjela u brodovima. Valjda se o tome radi.
-
Na pulskoj ribarnici se priča da je Verige prodan...
To bi bilo za očekivati ako je istina. Brod je već 15g star i brzo gubi vrijednost što zbog godina što zbog nižih vozarina. Jedino je pitanje je li ga bilo bolje prodati prije godinu dana kad je nav bio na maksimumu ili je isplativija današnja cijena plus zarada od vozarina za godinu dana. Ali mislim da nije velika razlika.
-
zanimljivo..........u oci upada 37 mil potrazivanja od kupaca.............
Bilančne vrijednosti koje nisu uzete u obzir pri vrednovanju dionice u mil. EUR:
Udjel u Vila-Grad Jordanovac 0,3
Udjel u ING-JET-u (19%) 1,0
Višak radnog kapitala (normalizacija potraživanja od kupaca) 10,0
Ukupno 11,3
-
Mislim da se ne događa ništa osim lošeg tržišta i panike zbog Trumpovog trgovinskog rata. Nažalost i to je više nego dovoljno.
-
Super vijest......
Kad preuzmu preostalih 25% udjela tijekom 2025. godine Puntu će knjižiti kao dugotrajna imovina.
Već sad su obvezni. Dovoljno je preko 50%.
-
Poštovani,
Društvo Punta LLC, kao društvo kćer Alpha DCM Investments LLC u kojem Grupa Alpha Adriatic sudjeluje s udjelom u visini od 50%, potpisalo je dana 30. prosinca 2024. godine Ugovor o kreditu s američkom financijskom institucijom Maritime Partners čime je uspješno refinanciran brod „Punta“ nosivosti 52.000 DWT, izgrađen 2013. godine u brodogradilištu „Uljanik Brodogradilište d.d.“ u Puli. Istovremeno je s partnerom u zajedničkom društvu Alpha DCM Investments LLC potpisan Ugovor o kupoprodaji poslovnih udjela kojim je Grupa Alpha Adriatic stekla dodatnih 25% udjela i trenutno ima 75% udjela, dok tijekom 2025. godine ima obvezu preuzeti i preostalih 25% udjela čime će u cijelosti konsolidirati vlasništvo nad brodom Punta.
https://eho.zse.hr/fileadmin/issuers/ULPL/COI-ULPL-7d7403ec380c19613b1c5a8890e2a0cd.pdf
-
Očekujem oslobađajuću presudu i proboj........
Nastavak glavne rasprave 11.12.2024. 09:30
Lokacija: soba 5/IIOdređeno Sad je presuda manji problem. Puno veći je samo tržište, gospodarski slaba Kina i općenito geopolitičke prilike nesklone brodarima uoči i nakon pobjede Trumpa. Sad pada jer svi padaju iako nije toliko rasla kad su svi rasli.
-
I u objavi piše da je naknada ponderirani prosjek cijena prošla tri mjeseca. Ali s druge strane još su mjesecima pod obvezom cijene iz ponude. A prema reakciji burze čini se da su obvezni dati cijenu iz ponude. Osim ako neće čekati sedmi mjesec sljedeće godine.
-
Ovi ne gube vrijeme. Već traže povlačenje dionica s burze
Nije mi ovo jasno jer dovoljno je da samo IB bude protiv i prijedlog ne prođe. Ili ...
-
Kineski dionički indeksi jutros luduju zbog najave poticaja. Vidim da ih prate i brodari.