Strani brodari i danas rastu
Strani brodari i danas rastu
Glavni uzroci rasta BDI-a su veća potražnja za ugljenom i stimulusi u Kini. Piše da će se stimulusi nastaviti i u 2024. godini.
Coal demand has been a key driver for dry bulk rates, and production disruptions due to well publicized mine accidents in China should continue to support strong import volumes
Existing Chinese stimulus in the pipeline could represent almost 40% of 2024 estimated GDP growth
Strani brodari i danas rastu
Actual Cape index up ⬆️536 to 17,810$/day.
Front month Capesize futures about to trade at the 20,000 mark for the first time since May. Might be an exciting fourth quarter…
Vani danas raste BDRY i dry bulk brodari
Nakon svake uspješne dokapitalizacije cijena obično nastavlja rasti, jer je kompanija osnažena sa novim kapitalom i spremna na nova ulaganja u modernizaciju flote ili nekretninske projekte, te će možda ovim putem dobiti i novog jakog dioničara.
To nikako ne bi trebalo biti tako u pogledu cijene dionice jer se pri njezinoj valuaciji sve gleda "po dionici" pa ako je ukupna dobit ista ili nešto veća i dijeli se na upola više dionica nego ih je bilo ranije, onda mi na moj aktualni broj dionica pripada manje te dobiti. Budem razvodnjen, kak bi rekli. Ne znam...obično dokape svugdje prikazuju kao negativnu vijest za male dioničare.
Cijena na svakom tržištu se formira prema tome koliko su kupci spremni platiti, ali ZSE je prepuna paradoksa, kao i druge burze pa tko zna? Možda i naraste burzovna cijena, iako mi to nema smisla.
Prilikom uspješno provedene dokapitalizacije se gleda sveukupan potencijal daljnjeg razvoja kompanije, koji nije zanemariv, bez obzira na razvodnjavanje postojećih malih i velikih dioničara, ali svi postojeći dioničari mogu sudjelovati u dokapitalizaciji ako vjeruju u kompaniju. Kompanija je nakon dokapitalizacije snažnija i sa većim potencijalom zarade u budućem razdoblju, te sa smanjenim zaduženjima. Ovo sa Tankerskom plovidbom bi bila dobra sinergija znanja i iskustva, jer oni osim brodova za prijevoz rasutog tereta kao Atlantska plovidba imaju i tankere na kojima je bila ogromna zarada prošle i ove godine.
Navedeni raspon cijene dokapitalizacije u prospektu je od 53,5 - 60€, dok je cijena na Zse 50€, tako da će cijena rasti prema vrhu tog raspona kako se bude bližila dokapitalizacija.
A kad dokapitalizacija bude uspješno provedena? Cijena će se zadržati na tim razinama ili će još rasti? Hoće li pasti?
Nakon svake uspješne dokapitalizacije cijena obično nastavlja rasti, jer je kompanija osnažena sa novim kapitalom i spremna na nova ulaganja u modernizaciju flote ili nekretninske projekte, te će možda ovim putem dobiti i novog jakog dioničara.
Navedeni raspon cijene dokapitalizacije u prospektu je od 53,5 - 60€, dok je cijena na Zse 50€, tako da će cijena rasti prema vrhu tog raspona kako se bude bližila dokapitalizacija.
Vozarine za Panamaxe i Supramaxe su porasle 80-90% u zadnja 2 mjeseca, a dionica Atpl je u odnosu na prošlu godinu u gubitku oko -12% i to nakon što je isplatila 5€ dividende. U odnosu na sadašnju cijenu dionice dividendni prinos je oko 10%, a usto je još odnos cijene dionice i vrijednosti imovine P/NAV na 0.5, što znači da je dionica poprilično podcijenjena, čak i u odnosu na strane brodare gdje je taj odnos kod gotovo svih brodara viši.
Prinova u floti dubrovačkog brodara: U kineskom brodogradilištu porinut AP Dubrovnik
U kineskom brodogradilištu porinut je novi bulker Atlantske plovidbe
U brodogradilištu Jiangsu Hantong Ship Heavy Industry Co., LTD. 18. kolovoza 2023. godine porinut je brod AP Dubrovnik, prva od dvije novogradnje Atlantske plovidbe d.d., izvijestio je dubrovački brodar.
Strani brodari danas rastu
Freight Futures
Dry Bulk
Capesize: up ~2%
Panamax: up ~1%
Gogl danas raste
FFA rates i danas rastu
Freight Futures
Dry Bulk
Capesize: up ~3%
Panamax: up ~1%
BCI 5 T/C routes 180000 14503 1219
BPI 5 T/C routes 82500 14995 89
BSI 10 T/C routes 58328 13641 215
BHSI 7 T/C routes 38200 11615 195
BDI INDEX 1439 +58
China Cape +7,7%
FFA rates i danas rastu, Pmax i Smax za October iznad 15200$
S&P potvrdio rejting Hrvatske: Gospodarstvo će rasti snažnije nego u većini članica eurozone
BCI 5 T/C routes 180000 13284 747
BPI 5 T/C routes 82500 14906 125
BSI 10 T/C routes 58328 13426 271
BHSI 7 T/C routes 38200 11420 182
BDI INDEX 1381 +41