OTP nastavio kupnju
1. | ADPL-R-A | 7. | 7. | ![]() | +300 | +0,01% | +0,00M | 42.808 | 14,50 | 09.03.23 | 0,62 | 1,02% |
OTP nastavio kupnju
1. | ADPL-R-A | 7. | 7. | ![]() | +300 | +0,01% | +0,00M | 42.808 | 14,50 | 09.03.23 | 0,62 | 1,02% |
Traže se novi radnici u proizvodnji u Zagrebu i Solinu
Sutra slijedi nastavak, prvi target je 15 eura, tehnički to lijepo izgleda.
Rats tržišta ove godine, je iz dva razloga, vozila se brže proizvode u većim količinama , dakle isporuka je dosta stabilizirana. Sigurno tu ima kupaca iz prošle godine . No vrlo je bitno da i cijene vozila lagano padaju, popusti i kampanje brendova su sve jači. i takav se trend dalje očekuje. Jednostavno vozila su zadnje dvije godine poskupila cca 40% , i to ide sada malo u rikverc dok se ne nađe balans između ponude i potražnje..
Krenuo je novi rast cijene Adpl, obično je to brzo i skokovito u par dana, što je povezano sa rastom tržišta i prodaje automobila ove godine.
Nije baš tako kako tvrdite, ostaju i dalje u Crobex Prime indexu, vodećem tržištu i najvišoj kotaciji sa najstrožim zahtjevima transparentnosti i izvještavanja zajedno sa Arnt, Atgr, Ht, Podr, Rivp
Zbog slabijeg trgovanja krajem prošle godine ispadaju iz Crobex 10 indexa, te na njihovo mjesto dolazi Span kojim se više trgovalo. Ove godine je Adpl puno likvidniji, nego krajem prošle godine, te ostaje i dalje u Crobex indexu.
09.03. ide uvrštenje obveznica na Zse
”Navedeno izdanje obveznica predstavlja najveću investiciju fizičkih osoba u jedan vrijednosni papir izdan putem javne ponude u povijesti hrvatskog tržišta kapitala”, poručuju iz Ministarstva financija
Danas je Atpl narasla +9.5%, pa bi sada mogla povući u plus i ostatak Zse
Vozarine u Kini i danas značajno rastu +8%
Predloženi iznos dividende od Atpl izašao kao vijest i na seebiz portalu
BDRY ETF danas u plusu od +11%
Cijena 54 eura, predložena dividenda 5 eura, a vozarine luduju prema gore. Dividendni prinos je 9% u odnosu na trenutnu cijenu dionice, a dividenda od 5 eura je čak 90% viša u odnosu na prošlu godinu kada je bila 2,65 eura. Ipak je bitna stavka novac na računu, te još uz smanjenje sveukupnog duga za čak 80 milijuna kuna prošle godine. Također sve FFA vozarine danas imaju dvoznamenkasti rast.
Imam dionice ATPL i ADPL, a ova godina će biti iznimna za obje.
BDRY ETF u plusu 9,5%
FFA vozarine i danas rastu
Ugovoreno je 57,2 milijuna eura novih poslova za europsko tržište
meni djeluje kao najava 7 debelih krava koje su jedva preživjele prošlu godinu
Budućnost je svijetla, jer ovo je sada već preko 300 milijuna eura novougovorenih poslova za europsko tržište u budućem razdoblju, što pokazuje ugled i status koji Adpl ima kod svojih glavnih kupaca. Imaju certificirane tvornice, te njihov izvozni proizvod ne ovisi o tome da li će raditi plastične dijelove za benzinske, dizelske ili električne automobile.
Ugovoreno je 57,2 milijuna eura novih poslova za europsko tržište
OTP nastavio kupnju
1. | ADPL-R-A | 7. | 7. | ![]() | +180 | +0,00% | +0,00M | 42.508 | 13,20 | 22.02.23 | 0,56 | 1,01% |
Dečki ne bude bio smak svijeta a Adpl je dobra kompanija sa potencijalom da u budućnosti vrijedi znatno više...
Upravo tako, Q4 su poslovali sa operativnom dobiti od 7 miliona kuna, a taj trend će se nastaviti i u budućim kvartalima. Prošle godine su se razdužili za preko 50 miliona kuna i slijedećih 5 godina im ni jedan kredit ne dolazi na dospijeće. Ostali gubici koje su knjižili su većinom samo knjigovodstveni i papirnati, te dolaze zbog smanjenja poslovanja u Rusiji, što je očekivano s obzirom na situaciju i mislim da nitko nije ni očekivao drugačiju 2022. godinu, tako da nema brige za dalje s obzirom na novopotpisane ugovore na EU tržištu. Također, ovogodišnje uvođenje eura im je dodatno išlo na ruku zbog toga što su 100% izvozno orijentirana kompanija.
Tržišna kapitalizacija kompanije je i dalje 50% niža u odnosu na 2021. godinu, tako da je sve spomenuto negativno već ukalkulirano u trenutnu cijenu, pa i kriza sa poluvodičima koji su se u međuvremenu stabilizirali, a i rat u Ukrajini, koji će također jednog dana završiti, nakon čega će nastupiti obnova.
U drugom dijelu godine povećao se
broj novoregistriranih vozila, done-
kle su se stabilizirale cijene ener-
genata i osnovnih materijala pa se
usklađivanjem cijena s kupcima i
pokretanjem novih projekata oče-
kuje rast profitabilnosti u nared-
nim razdobljima.
Iako je 2022. za AD Plastik Grupu bila
poprilično zahtjevna godina, očuva-
na je financijska stabilnost uz zna-
čajno razduživanje. Neto financijski
dug Grupe smanjen je za 71,54 mili-
juna kuna, u odnosu na kraj prošle
godine, i na dan 31. 12. 2022. iznosi
284,82 milijuna kuna. U matičnom
društvu on iznosi 253,33 milijuna
kuna i niži je za 69,73 milijuna kuna.
Unatoč navedenom smanjenju duga,
zbog rasta troškova i značajnog pada
EBITDA-e uslijed izvanrednih okol-
nosti, u 2022. pokazatelji NFD/EBIDTA
na kraju godine značajno rastu. Nor-
malizacija ovog pokazatelja očekuje
se tijekom 2023., s obzirom na plani-
rani rast EBITDA-e.
FFA Cape vozarine za ožujak +20%
FFA Pmax i Smax vozarine za ožujak +15 i +7%
BDRY ETF danas +8,92%
Strani bulk brodari u plusu od +2,5% do +6,5%
Takvi veliki paketi obično idu s diskontom s obzirom na cijenu na burzi, ali sve je već unaprijed dogovoreno i trenutak prodaje i količina i cijena, a već se najvjerojatnije zna i zainteresirani kupac.