ima li itko najnovije podatke o stanju orderbooka do 2026g i kakvo je stanje sa scrapiranjem brodova
Posts by enes.razman
-
-
gospon Hugh otkud vas jer ne cekate Atpl na 350 kn
-
po meni ovakve vijesti su jako bitne za Dry pogotovo kad sljedece godine stare brodove zahvati jaci scraphttps://http://prnt.sc/xukJsDw2SEg8
-
ocekujem operativnu dobit od 30 mil kuna plus jednokratno 125 mil kuna od prodaje broda knjizeno
-
Kina nece gledati Indiju kako raste godisnje 7 posto BDP a oni u stagflaciji ono sto su danas tankeri uskoro ce biti bulkeri
-
zato i pitam jer sam mislio da je i Libertas na ugradnji BWTS-a
-
sa stranica Atpl kretanje brodova
evo i tako je mjesec i pol dana
-
ima li tko saznananja zasto AP libertas stoji u luci Guanzhogu ise od 1.5 mjesec
-
Tako je 18 000 k je odlicna vozarina i ja bih ju potpisao odmah a to neznam cemu cudjenje moga posta gora za soju kolega loosert u prijasnjim postovima sam pisao da nije dry samo Cape a sem toga Atpl nema Capove.Kolegica Marilena mi pise pa i Cape moze prevoziti grain,wheat ja pisem moze ali nema taj plitak gaz kao i supra pa necete valda u uscama rijeka Juzne Amerike koja je bitna za manje segmente brodova raditi pretovar zitarica na sred mora -Poanta price manji brod ima jako profitabilnu vozarinu i sve je izgledno da ce to tako biti cak i u 1q"023 jer bi i BE mogao pasti ako ce im gorivo ici dole pa bi mogao biti i 11k a ne trenutno na ovoj cijeni goriva 12 k za BE
-
China soybean imports drop 6.2% y/d, potential short-term recovery ahead (2o)
in Dry Bulk Market,International Shipping News 30/09/2022 ovo je samo jedan od mnogih pozitivnih signala za dry
-
Kina sigurno nece sjediti skrstenih ruku i gledati kako im njljuci rivali rastu 7pct BDP per anual (indija) a i Japan pokazuje znake otporne i dobro vodjene ekonomije uglavnom ocekujem da Kina otpusti kocnice ok covida i ubrza infrastrukturne projekte u 4q 2022
-
osono smatram da ce oporavak ekonomije ovoga puta krenuti iz Jugoistocne Azije ukljucujuci Indiju Japan i na kraju Kinu najvise ce stradati Europa a za sam dry bitnija je Azija
-
trenutne vozarina za Panamax,Supremax i hendye su i vise nego obecavjuce za osvtariti solidan profit a P/nav na 380 kuna je na 0.3 dug nikad manji u odnosu na Peer grupe a da ce dionica dole i da ce netko prodaati 30 lipa za 1 kunu njegove su dionice i njegovo je pravo
-
ono sto je bitno je da rijednost imovine koja je u dolarima nekrene znatno padati u odnosu na dug kompanije koji je takodjer u dolarima
-
Kineska Narodna bamka provodi qantitative easing a Jugoistocna Azija sa Indijom sljedece godine ce biti najdinamicnije trziste sa procijenom rasta BDP od 6.5 posto.Takodjer ekonomije Juzne Amerike izgledaju u outlooku jako dobro za 2023
-
Ali ima jedna i dobra 2 nova Camarismaxa koji su placeni 68.4 mil dolara sada vrokede malo manje od 80 mil US dolara
-
Rast dolara je sjajna vijest ali nije sjajna vijest ako cijene brodova padaju a dug im je u dolarima
-
imate li molim Tenci indexe za sva 4 velicine brodova
-
a sad po momome 450 460 kn per share
-
dali tko zna dali uopce postoji BE za najmodaca ako je brod u bearbot charteru i koji su to troskovi najmodvca jer ako sam ja dobro razumio najmoprimac ili onaj koji unajmljuje brod snosi trosak odrzavanja broda,goriva i placa za posadu