ima li itko danasnji BDI
Posts by enes.razman
-
-
ANGAJ/PEKING - Šangaj je u nedjelju objavio da će se ukinuti "nerazumna" ograničenja uvedena zbog covida-19, dok je Peking ponovno otvorio dijelove javnog prijevoza, neke trgovačke centre i druga mjesta kako se broj zaraženih stabilizirao. Kinesko trgovačko središte od 25 milijuna namjerava u srijedu ukinuti dvomjesečni lockdown koji je ozbiljno naštetio gospodarstvu, zbog čega su mnogi stanovnici izgubili prihode, boreći se da nabave hranu i da se nose s izolacijom.
Bolne zabrane zbog koronavirusa u velikim kineskim gradovima suprotne su trendovima uočenim u ostatku svijeta, koji se uvelike pokušavao vratiti normalnom životu čak i kada se broj zaraženih povećavao.
Šangaj, najmnogoljudniji grad u Kini, od 1. lipnja ukinut će mnoge mjere kako bi tvrtke nastavile raditi. Grad je također pokrenuo mjere za potporu svom gospodarstvu, uključujući smanjenje nekih poreza na kupnju automobila, ubrzanje izdavanja obveznica lokalne samouprave i ubrzanje odobravanja projekata nekretnina.
"U potpunosti ćemo podržati i organizirati nastavak rada i proizvodnje u različitim sektorima industrije", rekao je dogradonačelnik Wu Qing novinarima, dodajući da će se ukinuti "nerazumna" ograničenja za tvrtke.
Wu nije dao pojedinosti o tome koja će ograničenja biti ukinuta.
Ranije u nedjelju, glasnogovornica gradske vlade Yin Xin rekla je da će Šangaj od srijede olakšati zahtjeve za testiranje za ljude koji žele ući na javne površine, kako bi se potaknuo povratak na posao.
"Trenutna epidemijska situacija u gradu nastavlja se stabilizirati i poboljšavati", rekla je Yin, dodajući da se strategija Šangaja "kreće prema normaliziranoj prevenciji i kontroli".
U glavnom gradu Pekingu, knjižnicama, muzejima, kazalištima i teretanama dopušteno je ponovno otvaranje u nedjelju, iako uz ograničenje broja ljudi, u okruzima u kojima sedam dana zaredom nije zabilježen nijedan slučaj covida.
Šangaj je u nedjelju prijavio nešto više od 100 novih slučajeva covida, dok je Peking zabilježio 21, oba u skladu s trendom pada u cijeloj zemlji. Molio bi admina da mi nebrise post jer bi u kratkom vremenskom roku mogao znatno podici cijene vozarina
-
Dug po sebi bi bio problem u onom momentu kada bi vrijednost brodova naglo padala ali naglo u nekom buducem roku ujedno i vozarine a sto po Cleavesu vidimo da nije nego svaki mjesec vrijednost brodova raste s jedne strane i vjerujem u jacanje dolara s druge strane to jos vise razduzuje firmu.Kako je Parica napisao dugotrajna imovina koja je lako utrziva vrijedi duplo vise od dugotrajnog duga a barem 3 godine ova dionica ima mirno more jer orderbook je nizi od scrapa imaju tu jos neke regulative koje ce usporiti brodove sljedece godine a to sve ce bar pridonijeti ovakovim vozarinama bar sljedece 3 godine bez obzira na recesiju koja je vrlo izgledna ovo se cini kao mirna luka premda je nemirna luka u ovoj volatilnosti
-
dali tko ima orderbok nakon 2024godine i projicirani scrap takodjer iz 2024godine
-
Mi se cudimo kako brodari vani rastu a ne cudimo se sto nam uprava Atpl nije u stanju objaviti na vrijeme revidirano konsolidirano za 2021 i sto nam pomicu glavnu skupstinu kako oni hoce tj, suprotno njihvom kalendaru. Sto se tice zadnje objave 1q 2022 mogu im zahvaliti na puno transparentnijim izvjestaju nego prijasnih objava kvartalnih izvjestaja.Poanta moga posta transparentnos privlaci ulagace a ovo sto su napravili sa konsolidiranim i odgodom glavne skupstine ne ide u tom smjeru. Oprostite malo je offtopic jer tema je Dry bullk
-
molio bi nekoga tko zna koliko ce brodova u scrap od perioda 2021-2024 godine cisto da se usporedia sa orderbokom .Nadam se da ce nam Kina skoro pomoci jer najesen ocekujem recesiju.Imam dosta dionica Atpl-a i sitno Jdpl ne nagovaram nikog nakupnju ili prodaju istih
-
bilo bi dobro osim orderbooka staviti kako je stanje sa scrapom za period 2021-2024godine