AZ smanjio s 0,62 % na 0,50%
https://zse.hr/hr/papir/310?i…info#stock_info
zanimljiva ponuda i danas za izlaz, konjica se približava
AZ 30. i 31.8. nije prodao ništa. Kada je tako i oni čekaju bolju cijenu. Čak ni ono što sam potcrtao.
AZ smanjio s 0,62 % na 0,50%
https://zse.hr/hr/papir/310?i…info#stock_info
zanimljiva ponuda i danas za izlaz, konjica se približava
AZ 30. i 31.8. nije prodao ništa. Kada je tako i oni čekaju bolju cijenu. Čak ni ono što sam potcrtao.
+VIRO
Do Fi je još daleko pa što bude.
malo VIRO-po povoljnoj cijeni.
Danas nije cijena puno rasla. Dokupio sam i ja. Bitno da raste dalje.
Ove dvije prodaje bi već mogla biti djelo AZ Profita. (???)
26.8. od kada je počela rasti cijena dionice AZ Profit je 26.8. od 2.748 kom ukupno prodao samo 500 kom. U sljedećih nekoliko dana ako je tako odlučio bi trebao izaći skroz. Nema podataka koliko je prodao prekjučer i jučer.
Dobro su oni to isplanirali. 800 radnika.
"... Vlasničkim povezivanjem tri hrvatske šećerane nastat će tvrtka s godišnjim prihodima u visini od 1,5 milijardi kuna u kojoj će raditi oko 800 radnika..."
ma kakvih 800 radnika, ma s čime će ih platiti, već su oni to pootpuštali uz otpremnine, ako ih bude 1/2 od toga broja i to je previše
Ma to sam i mislio. Ako im sad nisu potrebni pa su ih otpustili, otpremnine i kako god što bi radilo 800 radnika. Nije mi ni približno jasno što je autor teksta mislio pod tom brojkom 800 na datum 5.3.2015. kada je tekst objavljen.
Dobro su oni to isplanirali. 800 radnika.
"...Vlasničkim povezivanjem tri hrvatske šećerane nastat će kompanija s godišnjim prihodima u visini 1,5 milijardi kuna u kojoj će raditi oko 800 radnika..."
Eto, složili su se skoro u svemu 100%. Osim malo manje u Ad. 9.
slažu se kao rogovi u vreći, upravo se preslaguju i rješavaju koji sin razmetni će napustiti šećerno kraljevstvo
Samo ako se otimaju oko bogatstva, a ne siromaštva Vira.
Eto, složili su se skoro u svemu 100%. Osim malo manje u Ad. 9.
https://eho.zse.hr/fileadmin/issuers/VIRO/COI-VIRO-c701be8526c233525e3339030ea9e56b.pdf
https://eho.zse.hr/fileadmin/issuers/VIRO/GS-VIRO-3441557785f6461d45f933fd563ff053.pdf
Ustvari u Bilanci izgleda ovako:
Display MoreJel meni može netko objasniti, što je s mojim dionicama, ništa ne kužim.
Kronologija ide nekako ovako:
- u vrjeme kad je išla prodaja HT-a kupio sam dionice DDJH za nekih 12000kn (45 kom) - cijena jedne cca 250kn
- nakon nekog vremena cijena pala na nekih 50-ak kuna (reko jebig neka stoje valjda će nekad vrijediti)
- neki dan dobio nekakvu obavijest (slabo sam išta razumio) - da je stan je mojih dionica - 0
Moje pitanje je slijedeće jel moguće da nemam više ništa?
Jel ima nekakav način da dođem do nekih novaca?
Znam da su pitanja na razini bake od 90-ak godina, ali živimo u RH i jedini suvisli odgovor mogu pronaći ovdje na forumu.
Unaprijed hvala.
Što Vam nisu poslali iz Đure Đakovića detalji opis. Meni ostala jedna dionica pa su mi poslali obrazloženje.
"...Društvo vodi evidenciju dijelova dionica koji su upisani na posebnom računu SKDD-a te dioničari imaju pristup tim informacijama... ...U slučaju pitanja u vezi s ostvarivanjem prava ili raspolaganjem dijelovima Povjerenih dionica evidentiranima na Povjereničkom računu, dioničari mogu kontaktirati Društvo putem elektroničke pošte na adresu; zalilovic@duro-dakovic.com
Baš nisu firma bez dugova.
A što vide u Podravki ti koji kupuju? Ogromne količine sa i bez bloka. Za listopad se najavljuje bitno povećanje cijene plina i struje, a u Podravci se žale već sada.
Evo jednog stava.
https://www.index.hr/vijesti/clanak…_vijesti_prva_d
Dobro su napisali "...prvi signal da automobilska industrija u Njemačkoj gubi svjetsku konkurentnost."
Oni bogati će prelaziti na elektrovozila, a siromašnijima je i sada bitno da imaju auto, a za to im ne treba Mercedes. Koliko po Hrvatskim ulicama uopće vozi Mercedesovih auta u odnosu na postotak od prije 30- 40 godina?
Display MoreEvo jednog stava.
https://www.index.hr/vijesti/clanak…_vijesti_prva_d
Dobro su napisali "...prvi signal da automobilska industrija u Njemačkoj gubi svjetsku konkurentnost."
Oni bogati će prelaziti na elektrovozila, a siromašnijima je i sada bitno da imaju auto, a za to im ne treba Mercedes. Koliko po Hrvatskim ulicama uopće vozi Mercedesovih auta u odnosu na postotak od prije 30- 40 godina?
Dobro su napisali "...prvi signal da automobilska industrija u Njemačkoj gubi svjetsku konkurentnost."
Oni bogati će prelaziti na elektrovozila, a siromašnijima je i sada bitno da imaju auto, a za to im ne treba Mercedes. Koliko po Hrvatskim ulicama uopće vozi Mercedesovih auta u odnosu na postotak od prije 30- 40 godina?
Sada se može provjeriti da nije 2.8. i 3.8. kod onih velikih prometa i spuštanja cijene dionice ADPL Kapitalni fond prodao ni dionicu niti nitko iz prvih 10.
Kapitalni fond u ponedjeljak prodao novih 474 dionica
Da primjetio sam to u jutro. Sada su na otprilike pola prodanih (još 1,45%) koliko su ih imali prije nekih godinu dana. Imam samo podatak iz tog vremena ne znam točno kada su počeli prodavati.
Sada se može provjeriti da nije 2.8. i 3.8. kod onih velikih prometa i spuštanja cijene dionice ADPL Kapitalni fond prodao ni dionicu niti nitko iz prvih 10.
ne znam ja kako je kod drugih, ali moji loše bome
A pa nemaju baš sve automobilske firme problem kao Volkswagem i Mercedes. Dok sam objavio članak o Renaultu neki dan kako se uspješno oporavio. Dacia nije ni imala problem s kojom ADPL posluje. Došlo je do smanjene potražnje za automobilima i neki moraju otpasti, a možda da Mercedes počne proizvoditi model "220 D" kao Rusi neka svoje prijašnja izdanja. Pa da iz nostalgičnih razloga barem kod Njemaca ako nigdje drugdje ima uspješnu prodaju. Kao, mnogi Njemci čak i Marke čuvaju, ne vjeruju drugoj valuti. A evo članak o Fordovom polovanju.
Tvornice Ad Plastika u Rusiji ne rade i tko zna kada će proraditi. Renault, njihov kupac se povukao iz Rusije i prodao svoje tvornice za 1 rubalj, situacija nije dobra, što god tko ovdje pisao. Vjerojatno i za tvornice od Ad Plastika u Rusiji ide 100% otpis vrijednosti u izvješćima koja slijede. Što je najgore, ovaj rat će po svemu sudeći potrajati još dugo, a sankcije Rusiji i energetska kriza se nastaviti u nedogled. Vidjet ćemo da li će Ad Plastika sve to preživjeti.
Nije istina da sve tvornice u Rusiji ne rade. Za Kalugu ne znam, al Avtovaz je pokrenuo liniju Grante u Lipnju, U Srpnju je Granta na >11.000kom (obični mjesec prije krize je ta linija radila oko 12k). Za Kolovoz je plan još veći, s time da nešto govore i oko mogućnosti rada 6 dana tjedno. Od 15.8. starta Niva. S time će Avtovaz doći na 50% proizvodnje prije krize. Vesta je u planu od Siječnja 2023.
Tako da, vezano za proizvodnju Avtovaza, tvornica u Vinati-ju sigurno nešto radi, a i perspektive joj nisu loše. Ne znam što će biti sa ulaganjima u nove projekte za Rusiju - da li će se postići kakav dogovor o kompenzaciji sa Renaultom ili to sve ide u otpis. Nije za očekivati da će od tih projekata nešto biti u skoro vrijeme.
Kod Renaultove prodaje tvornice Rusima bio je dogovor da Renault ako se vrati mora platiti troškove nastale oko ulaganja u tvornicu dok nije bila njegova.
Pa tako, lijepo. Razliciti biznisi nemaju iste povrate. Transformatori su svi profitabilni i KODT i Energetski i mjerni. Najviše se zarađuje na KODT i Energetskim (iako tamo KOEI nije vecinsk).
Al savjetovao bih vam da malo pročitate izvješće za KOEI jer sudeći prema razmišljanju i stavovima, dugo niste: https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…f0aeac851d9.pdf
Kada dionice, a koje već i sada nisu, postanu preplačene krenuti će i cijena dionica KOEI, ako ne i prije. KOEI ima još prilično prostora za rast cijene dionica sa ovako dobrim poslovanjem. Krenulo je čak i luci Rijeka.
Da se po naslovu (objavio Poslovni dnevnik) krivo ne protumaći izdvojio sam tekst.
Znaći,
Renault Grupa; ...ima gubitka zbog prekinutog poslovanja zbog negotovinske prilagodbe povezane s prodajom ruskih industrijskih aktivnosti.
No nadaju se da će se poslovanje promijeniti. “Nakon što je više nego kompenzirala gubitak svojih aktivnosti u Rusiji i nastavila brzu transformaciju, grupa Renault poboljšava financijske izglede za cijelu 2022.”, rekao je izvršni direktor Luca de Meo.
U istom šestomjesečnom razdoblju lani grupa je ostvarila neto dobit od 368 milijuna eura. No neto dobit od kontinuiranog poslovanja grupe je porasla na 657 milijuna eura, u odnosu na 199 milijuna eura u istom lanjskom razdoblju.