1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Forum
  1. Dionice.NET
  2. Infinity

Posts by Infinity

  • 1
  • 58
  • 59
  • Poluge i margine

    • Infinity
    • November 3, 2021 at 5:27 PM
    Quote from D_artagnan

    To je idiotski da ti uvjetuju sta ces kupiti 🤣🤣🤣 znaci nema sanse da bi bio kupio jdpl, ili bilo koju drugu ubijenu dionicu, nego samo onu koja je turbo stabilna, debilana.

    Bitno je sta ces dati za kolateral i kako ces pokrivati taj gubitak tih dionica koje si zalozio, koji ce ti K...c da mozes kupit valmar, t com ili ove stabilne, di te dođe veca kamata margina od godisnjeg rasta dionica

    Ako uzmes recimo 100 000 kn kredita

    Stavis polog dionica za vrijednost 200 000 kn

    Na racunu imas 100 000 kn viska.

    Taj visak ti je dozvoljeno isplatiti sebi na racun(moras prodati za taj dio dionica)

    Ili za taj visak mozes kupiti dionica vanka liste.

    Kvaka je u tome da moras telefonski nazvati brokera.On te upozori da kupujes dionice preko margina koje nisu dozvoljene i da ti se taj dio ne ubraja u potporu ako krene nizbrdo.Razgovor je snimljen.

    Kad ih kupis ne moras ali mozes ih prebaciti na drugi skrbnički.

    Ako zagusti lipo ih je imati da prve odlepršaju.

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • Infinity
    • November 3, 2021 at 4:33 PM
    Quote from gigic23
    Quote from Infinity

    Margin je opasan ali u situciji kad imas dobro pokriće može uskočiti upomoć.

    Ima san želju kupiti brodova a nisan se tia odreci uglavnom dividendnih dionica.

    Da bi smanjia rizik napravia sam sljedece:

    Proda san “stabilnije” dionice i kupia brodove.

    Otisa u banku i zalozia “stabilnije” dionice i malo Atpl.

    Preko Margina kupim opet one prodane “stabilnije” i smanjim rizik tako da nemam ili jako malo volatilnih brodova na marginu.

    Za osigurač u zalogu više od trazenog minimuma.

    Naravno u rezervi još dionica za dodati...

    Display More

    Za nekog registriranog 29.10. bome brzo razmišljaš, a jos brže djeluješ. Čovjek bi pomislio da si prethodno pročitao scenarij i prilagodio ga po guštu :) :S ;)

    Display More

    Neko ce samo pogledati film a neko ce nesto iz njega izvući

  • Poluge i margine

    • Infinity
    • November 3, 2021 at 4:08 PM

    Margin je opasan ali u situciji kad imas dobro pokriće može uskočiti upomoć.

    Ima san želju kupiti brodova a nisan se tia odreci uglavnom dividendnih dionica.

    Da bi smanjia rizik napravia sam sljedece:

    Proda san “stabilnije” dionice i kupia brodove.

    Otisa u banku i zalozia “stabilnije” dionice i malo Atpl.

    Preko Margina kupim opet one prodane “stabilnije” i smanjim rizik tako da nemam ili jako malo volatilnih brodova na marginu.

    Za osigurač u zalogu više od trazenog minimuma.

    Naravno u rezervi još dionica za dodati...

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Infinity
    • November 3, 2021 at 2:58 PM
    Quote from Marielena

    Meni ovo nema nikakvog smisla.

    BDI se iskorigirao. I vani su pali brodari. I ovdje se dionica trebala iskorigirati, ali ove razine nemaju smisla.

    Oni su u 3Q imali prosjecnu vozarinu 20k$ i neto profit 47 mil kuna, u 2Q 14k$ i profit 34 mil kuna. Sa ovom korekcijom vozarine za pnmx i supre su iznad 30k$. Vise nego sto je Atpl uopce plovila do sada. Oni ce ocito pozitivno ploviti i 4Q. 1Q je najsjabiji za dry ali 1Q 2022 ce ocito biti bolji od 1Q 2021.

    Trenutno je BVPS cca 450 kuna sa 3Q, a on ce samo rasti do kraja godine.

    Izvjesno je da ova umjetno izazvana energetska kriza u Kini nije niti moze biti dugorocna. Moze samo izazvati kontraefekt.

    Ne mislim ja da su prodavali ovo Slpf ili Zaba Cros. Nesto mozda i jesu oni prodali nakon FI. Da, nekome su u ovom agresivnom padu popucali margini pa mu je dionice banka prosula po bidu, nesto su i preplaseni trejderi prodali koji su kupili na 500 da prodaju na 355, ali meni ovo sve izgleda kao namjeran short veceg igraca iako kod nas to kao nije dozvoljeno.

    Ne ocekujem nikakvu reakciju Hanfe, oni su samo pritisnuli onog maloga zbog navodnih manipulacija na Viru i Djuri. Valjda sa 50k kuna.

    Display More

    Vidim da se dosta spominje margin i svi u smijeru da je nekoga izulo.

    Ajmo okreniti priču pa cemo staviti da je neko sa velikim marginom uša na 180+

    Rapidno padajucim BDI-em donia razumnu odluku utržiti svoje.

    Povuče sa sobom (barem djelomicno) ekipu koja je pustila bradu čekajuci 13+ godina.

    Dio ekipe koja je ulazila po 130+

    Dio prestrasenih,trejda....

    I dobijemo sasvim drugi pogled,mi teleći a marginovac kroz ray-ban

    Lp

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Infinity
    • November 3, 2021 at 11:30 AM

    Interesantno je kako ATPL I JDPL dišu jednim plućima.

    Jedna doli,druga doli / jedna gori,druga gori.

    Onda ti gledaj flotu,NAV,utilizaciju....

    Imam ih u omjeru 1:6

    Slobodno san moga uzeti 50:50 😂

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Infinity
    • November 2, 2021 at 11:16 PM

    Brodarstvo je gospodarska djelatnost prijevoza robe i ljudi brodom, a ciklička je industrija s obzirom na zaradu od vozarina, kao i na vrijednost brodova na tržištu. Veliki opseg djelovanja, uloga, značenje i razvojni trendovi u brodarstvu svrstavaju tu djelatnost u vrlo važnu gospodarsku granu što će se nastaviti i u budućnosti.

    Ciklusi se u brodarstvu obično djele na kratkoročne (Kitchinove cikluse) u trajanju

    od tri do četiri godine i srednjoročne ili investicijske (Juglarove cikluse) trajanja oko deset godina.

    Ta se podjela temelji na sličnosti ciklusa u brodarstvu s općim gospodarskim ciklusima.

    Brod nije jedinstven proizvod, pa prilikom tumačenja cikličkih promjena treba biti

    usredotočen na vrstu i veličinu broda.

    Osim navedenog, postoje još neki čimbenici koje brokeri na brodarskom tržištu trebaju uzeti u obzir. Presudan čimbenik jest da brodarstvo nastoji biti tradicionalno i konzervativno u svojim stavovima i perspektivama. To se naročito vidi kod vodećih brodara koji nastoje svoje stavove zadržati za sebe, pa im problemi i nesposobnost ograničavaju uslugu na tržištu. Brodarstvo nije disciplinirana industrija, daleko je od transparentne industrije, sa elementima tajnosti te je više vođeno osjećajima nego čvrstim

    činjenicama.

    Nepredvidivo cikličko kretanje tržišta ima još jednu dimenziju, a to je fenomen poznat u psihologiji kao „ludilo mase“. Psiholog LeBon otkrio je da sposobnost ljudskog bića opada kad se priključi grupi jer je sklon nekritički usvojiti zajednički stav.

    U grupi čovjek često postaje sklon predimenzioniranju i iracionalnom mišljenju. Što je grupa veća, čovjek je sve iracionalniji. Ljudi će „ u orkestru“ sa drugim iz svoje skupine učiniti ono što sami nikada ne bi napravili.

    Ovakvo ponašanje zajedničko je različitim skupinama poslovnih ljudi, pa tako i brodarima. Makar su tržišni konkurenti, oni pripadaju istoj grupi, imaju iste probleme i razumiju se vrlo dobro, pa pomno prate i zagledavaju jedan drugome u poslove. S posebnom pozornošću prate se uspješni brodari - predvodnici.

  • Birtija

    • Infinity
    • November 2, 2021 at 10:25 PM

    ZSE Himna

    Skalinada, skalinada

    tu se penje, tu se pada

    to je sudba, to je nada

    skalinada

    skalinada, skalinada

    svaki korak, jedna skala

    svaka skala, jedna nada

    skalinada


  • Birtija

    • Infinity
    • November 2, 2021 at 8:40 PM
    Quote from mitkko
    Quote from looserst

    Nervoza radi ernt, valamara i hapebeja?! Daj ulozi u atlantsku, jadroplov ili uljanik pa se javi. Koji si ti as ;)

    Sve je ok, samo jos jedan obican dan na burzi :)

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Još da zna za Olivera pa da pjevuši skalinadu uz čaj

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Infinity
    • November 2, 2021 at 7:51 PM
    Quote from 5. Element

    Svakim danom zaradi se neka para.

    Pa neka vozi.

    Ja ne prodajem prije porezne evazije nakon 2g jer ne dam ovim jazavcima ni kune vise.

    Na Breakwave-u pisu da Kinezi dosta uvoze i dalje, ugljena, rudace znatno manje. To ce dugorocno podrzavati cijenu celika. Nadam se ponovnoj aktivaciji scrapa na bulku.

    Ovu godinu je dobra zarada, firma je u boljoj poziciji.Popustila je omča oko vrata sa kreditne strane.

    Ako sljedeca godina bude solidna i povoljno tržiste kad uplivaju novi brodovi umisto ugljena će prevoziti dollare.

    Sto puta ako ali ja imam viziju da uzimam dvi dividende pa se prebrojavan.

    U kontra efektu skupljam sljedećih 16 godina 5-7 € po dionici 💪🏻

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Infinity
    • November 1, 2021 at 6:10 PM

    Principles of minimum Safe Manning


    Nažalost imali su i nesretne slučajeve.

    Na brodu po propisima mora biti neki minimalni broj posade.

    Možeš imati 5 kapetana ali moraš imati minimalno jednog....

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Infinity
    • November 1, 2021 at 12:41 AM

    https://repozitorij.pfst.unist.hr/islandora/object/pfst%3A377/datastream/PDF/view

    Evo jedan zavrsni rad u kojem je sve ukratko objasnjeno ukoliko se preleti do 39.str.

    Onda jos malo začina...

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Mi smo u situaciji da nam je cekati sljedeci izvjestaj pa ga otvoriti ko kinder jaje 😁

    Da imamo konstantne informacije o trenutnim ugovorima zivot bi bia laksi.

    Moguca je situacija recimo da je ovaj tjedan sila naplata za većinu brodova po zavrsetku spota i naplata unaprid za sljedeci spot.... kroz kvartal se poklopi puno vise naplata /možda su vec na dugorocnom najmu.

    Negdi vjerojatno nisu bas vrhunski odigrali a mozda se pozitivnije prelije u sljedeci q.

    Sve su to dobre zarade.

    Dok su dobre vozarine nebi tribalo biti straha samo neka propele vrte.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Infinity
    • October 30, 2021 at 11:52 AM

    Biti na spotu je risky game.

    Puno ovisi di se nalazis u trenutku isteka kratkorocnog ugovora.Što se nudi u blizini?

    Malo snalažljivosti,mudrosti i sriće čine bitnu razliku u zaradi.

    Virujen da s trenutnim ponudama i cirkusima po lukama nije lako odigrati.

  • 1
  • 58
  • 59
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options