između 50 i 60
Posts by miljenka5
-
-
Tvornica u rumunjskoj je bila skoro najbolji dio priče, opskrbljuje daciu. Tako da to nije istina.
-
Znali su da im europski dio opada pa su bili planovi dignuti ruski dio na trećinu prihoda. Pogledajte i objavu novih poslova pa se i vidi da su uglavnom novi poslovi u rusiji, što znači da su se držali planova. Očito geopolitičara nemaju u odboru...
-
e da, zaboravio pandemiju. Putin nas sve izlječio...
-
Baš su nagrabusili, al u biti ništa njihovom krivnjom. Sankcije Rusiji, veliki pad rublje, problemi u revozu, poluvodički, swift, sad paladij...bitno je da se drže iznad vode...
-
Rusija nije najveći problem za adpl, nego je to moguće zatvaranje revoza i kragujevca. Adpl se afirmirao kao pouzdan dobavljač zadovoljavajuće kvalitete za male gradske autiće. Oni su do sada bili najprodavaniji modeli, ali kao strujni da bi bili jeftini oni imaju domete do 150km. To se pokazalo kod kupaca da nema prođu. Zatim u nedostatku poluvodiča svi brendovi su se orjentirali na skuplja vozila, jer je bolje prodati onaj sa višom maržom. Trebaju se polako odvajati od nižeg cjenovnog razreda i imati u portfelju kupaca sve brandove i cjenovne razrede. Za tu prilagodbu trebati će koja godina i onda će to biti prava firma.
-
Uzmite u obzir da su potrošili 130 mil kn na otkup dionica
-
Tko je kupio sve ovo od jucer i danas?
pa RAIFFEISEN OMF KATEGORIJE B ko i sve prije toga...
Totalno krivo predvidio. HT je sam kupio, vjerojatno će uskoro poništiti što ide na ruku dioničarima.
-
PBZ CO OMF - KATEGORIJA B je sa današnjim danom izašao.
Valjda će sada nazad na 190kn.
Tko je kupio sve ovo od jucer i danas?
pa RAIFFEISEN OMF KATEGORIJE B ko i sve prije toga...
-
PBZ CO OMF - KATEGORIJA B je sa današnjim danom izašao.
Valjda će sada nazad na 190kn.
-
Pa to im ja poklonim, heheheh, koja smijurija
-
-
Isto ko prati ovu temu i ovu dionicu da mu olakšam kako može predviđati kvartalni promet i dobit. Sa prethodnog grafa treba zbrojiti tri stupca koja čine kvartal i to podijeliti sa 3. To se pomnoži sa 1000 i dobije se promet ad plastika u tom kvartalu. Znači očekujem 320000 broj u prosincu i sa tim ispada 290 milijuna u q4 kvartalu. Dobit se dobije funkcijom Y = 0.2110*X - 50.43 gdje je x promet u milijunima. Za 290 funkcija daje 10.76 milijuna dobiti u Q4.
Znači ova površna analiza daje 290 milijuna prometa i 10.76 milijuna dobiti u Q4
Viditi ćemo za dva mjeseca koliko sam fulao
-
-
Samo manje nego prošli puta jer su se malo opametili, mislim na utjecaj rublje. Ako Putin sada zarati, kada mu ekonomija pati, covid uzima danak, nafta počela padati i još si na to natovariti sankcije cijeloga svijeta onda baš i nije bistar, a mislim da je on dobar igrač. Želi samo od NATO-a da odustane od ukrajine i to je to. Ni ameri nisu blagonaklono gledali na rakete na Kubi pa zašto bi rusi na rakete u ukrajini.
Vidim da adpl dosta razvija ruski dio, a da je zapustio europski dio. Već par godina slabo dobivaju novoga posla u europskom dijelu, nisu konkurentni, nemaju tehnologiju ili nešto drugo. Zna li tko?
-
French sales fall 31% in October as chip shortage continuesThe French market remained slightly above 2020 levels for the year, but sharply below pre-pandemic 2019. Hyundai, Dacia and Jeep recorded gains despite the…europe.autonews.comFrench sales fall 3% in November as chip shortage keeps totals below 2019 levelHyundai, Dacia, Suzuki and Kia recorded big gains, but registrations trailed pre-pandemic 2019 by 29 percent as the chip shortage continued to affect…europe.autonews.com
Situacija sa chipovima se popravlja i vidi se da je prodaja živnula mada još ispod 2019 razine, ali puno bolje naspram prošlog mjeseca. Prosinac bi mogao biti u plusu što se tiče prodaje, jasno ako omikrom ne zatvori sve tvornice...
-
Po meni je kockar u pravu. Potpisao je ovršnu ispravu, upao je u margin call i banka je morala prodati dionice. To što je on moljakao nije smjelo utjecati na procjenu banke. Doduše problem je bilo i prodati jer tko se sjeća tih vremena odmah na otvaranju je bila negativna blokada onda u 12h još jedna i nije se baš niti moglo prodati...
-
A čuj ti misli kako hoćeš, ali od sljedećeg mjeseca svi misle raditi punom parom. Istina je da tvornice ne dobivaju sve naručene chipove, ali treba imati u vidu da su naručili sredinom godine čipova za čak 120-130 milijuna automobila. Sada te narudžbe polako dolaze. Problem čipova ide u povijest, ali tu je pandemija, magnezij, inflacija, recesija... ima dosta rizika, ali chipovi viče nisu toliki problem, znam jer dolazim iz te industrije. Uskoro će ih biti i na bacanje.
Po meni je najveći problem adpl što su dosta vezani na renault, a ta marka će završiti kao i fiat. Treba se što prije prebaciti na nove marke tipa kia i hyundai.
-
Morgan Stanley says the semiconductor chip shortage for the auto industry is nearly overMS say that Malaysian semiconductor fabrication plants are back to 100%. "auto chip shortage is now in the rear-view mirror I hope they are correct. I'd like…www.forexlive.comToyota's Japanese production lines will return to normal in December after 7 months of disruptionToyota plans to produce about 800,000 vehicles globally in December The firm plans to produce 9m vehicles worldwide this fiscal year (ending March 31 2022).www.forexlive.com
Izgleda da je najgore prošlo, ali mislim da treba pričekati potvrdu oporavka kroz prodaju novih automobila. adpl ionako neće nikuda pobjeći, ima se još dosta vremena za kupnju. Hrvatsko tržište slabo pali i ne treba se zaletavati. Negdje krajem ove godine razmisliti o kupnji ad plastika.
-
Zašto bi to moglo rasturiti firmu? Firma je zaradivala 50 mil godišnje i sa prihodima od samo 1000 mil kn. Treba se samo prilagoditi manjoj proizvodnji i to je to. Kao drugo profiti proizvođača automobila su ove godine rekordi jer su povećali cijene auta jer ih nema na tržištu. To tako ne može funkcionirati da svi proizvođači dijelova grcaju, a oni na kraju da se slade. Treće i najvažnije je da imamo sada dvije godine malo proizvedenih automobila i kada ovo završi biti će ludi skok u proizvodnji i tada će trebati biti u adpl-r-a. Kada će to biti. Očekujem da će Q4 biti neki sitni plus, a onda već u Q1 sljedeće godine će biti lagani oporavak. Treba pogoditi dno i uskoro će se to lijepo isplatiti. Danas sam dokupio na 152, možda i prerano, ali u životu dno nisam pogodio pa zašto bi sada to uspio.