1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. havi

Posts by havi

  • Porez na ekstraprofit i utjecaj na tržište kapitala

    • havi
    • November 2, 2022 at 2:44 PM

    Moj se post odnosi na tvrdnju da će ATPL sada plaćati neki poseban porez na dobit. Ja tvrdim da neće jer ga ni inače ne plaća RH. A vi pogledajte i pročitajte dokument u prilogu.

    Osim toga pogledajte bilo koje revidirano godišnje izvješće za ATPL, TPNG ili JDPL i javite kolika je stopa poreza na dobit!

  • Porez na ekstraprofit i utjecaj na tržište kapitala

    • havi
    • November 2, 2022 at 2:33 PM
    Quote from Paulie
    Quote from stipe_Cro

    Šansa za takav porez = 0 %.

    Šansa za takav porez je 100%, samo je pitanje koje će stope biti.

    U rebalansu je planirano još 2 milijarde kuna od poreza na dobit, dakle to je već prošlo.

    Quote

    Država je ove godine planirala naplatiti oko 9,3 milijarde poreza na dobit od poduzeća, no u rebalansu je ta svota dignuta na 11,3 milijarde, odnosno naplatit će ga dvije milijarde kuna više.

    Kolega, brodari vam nisu obveznici plaćanja poreza na dobit u RH. Prema međunarodnim konvencijama tako da će utjecaj tog poreza biti vjerojatno nikakav za njihove vlasnike odnosno dioničare.

    Nemojte izmisljati nego se uputite prije nego nastavite sa zakljuccima bez pokrića.

    Brodari vam uglavnom plaćaju porez po tonaži mjesto poreza na dobit. Na donjem linku se možete uputiti u problematiku:

    https://hrcak.srce.hr/file/114357

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • havi
    • November 2, 2022 at 11:54 AM

    Zna se koji je put za načelni dogovor ili izglasavanje neke odluke na skupštini.

    U ostalim kompanijama se mali dioničari ne mogu organizirati kao na ATPL da bi dobili prevagu i ostvarili neki cilj ala veća dividenda.

    Zato je ATPL zapravo prilika za sve male dioničare pod uvjetom da bulk ostane u zoni natprosječne ili barem prosječne profitabilnosti.

    Al za solidnu i uspješnu akciju treba se bolje organizirati i vjerojatno drugačije odigrati. A ne sad iskorištavati taj neuspješan pokušaj za subjektivne afirmativne ili negativne stavove jer eto nije bilo dovoljno potpore na skusptini. Za to nisu krivi ni IB, ni kompanija, ni uprava nego voditelji inicijative

    Prvi neuspjeh ne znači da drugi put neće biti uspjeh, pod uvjetom da se nešto naučilo iz prethodnog događaja i naravno da i dalje ostane otvorena prilika za suradnju manjinskih i uprava na dugoročnoj i institucionaliziranoj osnovi.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • havi
    • November 2, 2022 at 11:07 AM

    Nije mi jasno kako ste zaključili temeljem prodaje jednog broda da je kompletna flota precijenjena

    Pa ne radi se to tako. To je očita insinuacija, vjerojatno i manipulacija. Kao i da je netko na skusptini govorio da će firma propasti ako se isplati veća dividenda?

    Da ne ulazim sad taksativno u dvojbene zaključke i poruke koje šaljete, bilo bi bolje da napišete otvoreno pismo upravi o svemu što vas zanima odnosno da na sljedećoj skupštini postavite sva pitanja koja vas muče.

    Uputite svoje savjetnike i savjetnice da za otvorenu raspravu sa UO moraju otići put Dubrovnika i tamo ih postaviti i sami moderirati raspravu da biste dobili zadovoljavajuće odgovore.

    Plasiranje otvorenih upita putem foruma i portala neće uroditi plodom niti povećati razinu transparentnosti već će samo povećati antagonizam i podjele među postojećim dioničarima.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • havi
    • November 2, 2022 at 9:43 AM

    Operativni rezultati nisu uopće ispod očekivanja nego su vaše dvosmisleno viđenje brojeva ispod crte. Jednokratne efekte, ne poznavajući odredbe ugovora nitko nije mogao predvidjeti.

    Oprostite ali ste počeli insinuirati nešto što je van domaćeg prosječnog dioničara. Dokaz tome je što glorificirate rezultate ULPL koji su zapravo slabi, ali su opravdano slabi zbog toga što je ta kompanija defacto bankrotirala i ostala bez polovine imovine i sad sa preostalom polovicom ne može odbaciti rezultate kakav bi vi ili prosječni Dodo htio.

    Budite objektivni i ne manipulirajte činjenicama. To je zlonamjerno i obmanjujuće jer vi na temelju ničega pokušavate dokazati da je čitava flota precijenjena.

    Ako niste uspjeli u naumu nije vam kriva kompanija pa ni uprava nego vi i ekipa koja nije obavila posao kakav je zamislila. Nije jer je nedogovorno i povrsno pristupila cijeloj stvari. I to treba jasno reci.

  • ADRS (Adris grupa d.d.)

    • havi
    • October 31, 2022 at 1:49 PM
    Quote from plavi01

    adris će od lovca postati lovina.

    slovenski osiguravatelji mogli bi ojačati svoje pozicije odnosno biti zainteresirani za kupnju cosiguranja

    Pa nek kupe, mozda bi i bolje bilo.

  • ADRS (Adris grupa d.d.)

    • havi
    • October 31, 2022 at 10:03 AM

    Nije Adris izgubio još ništa. Obveznice su ulaganje CROS-a, al to nije realiziran gubitak, tek ako se realizira moći ćemo ga takvima i zvati .

  • TUHO (TURISTHOTEL d.d.)

    • havi
    • October 31, 2022 at 8:28 AM

    Iszasli su oni koji su trebali ili željeli izaći. Nisam siguran da će ovdje biti javne ponude ako je to događaj koji se očekuje.

    Ja mislim da Tankerska drži tih nešto manje od 25%. I da će oni sada nastaviti vladati sa Skoblarom i nekolicinom većih dioničara.

  • TUHO (TURISTHOTEL d.d.)

    • havi
    • October 31, 2022 at 7:37 AM

    Je, al nisu napisali hoće li kupiti i ostatak…

  • Birtija

    • havi
    • October 30, 2022 at 3:36 PM
    VIDEO Tučnjava Torcide i BBB-a! U obračunu koristili baklje i palice, ozlijeđeni leže na ulici
    Zagrebačka policija je jutros spriječila još jedan dogovoreni obračun navijača u Novom Zagreb
    www.jutarnji.hr

    Koja su stoka od ljudi ti huligani, saka jada terorizira normalni svijet, cast normalnim navijačima.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • havi
    • October 30, 2022 at 3:30 PM

    Zato diverzifikacija, ako nesto i krivo procijenimo i izgubimo, drugdje cemo pogodit.

    Na burzi nema sigurne oklade, mozemo samo predstavljat da nesto vrijedi vise ili nize od trenutne cijene.

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • havi
    • October 29, 2022 at 11:47 AM

    Super, bitno je da su vrli menadžeri iz naših mirovinskih fondova prepoznali priliku i prodali to budzašto s kumulativnim 5-godišnjim nominalnim povratom od možda 10%.

    Tko će njih ikada pitati zašto su godinama kreditirali firmu besplatno i na kraju uzeli vjerojatno nagaradu za sebe ispod stola.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • havi
    • October 29, 2022 at 11:40 AM

    Ma joj daj čovječe mantraš bezveze. Pa nije dionica na 1000 ili 2000 kn nego na 380. Da rastegnes Graf i na ovih traljavih posljednjih 5 godina i uključiš ocekivanja glede veličine i rasta svjetske bulk flote jasno je da je upside u sljedećih godinu ili dvije barem jednak kao downside. I vani je to i isto tako uz naravno mnogo bolju likvidnost. Neće svijet stati kad dođe recesija, a u bulku ne postoji sistemski rizik kakav je bio prije 10-15 godina. Posdsjecas me na filozofe koji su prije nekoliko godina mantrali o nestanku nafte i proizvodjaca nafte. Evo nekoliko godina kasnije, nakon 10 USD za barel eto njega opet na 100 ili 80 USD. Uz isto takvu priču o recesiji, globalnom ratu, raspadu svijeta i sustava. Mislim da malo imaš prejak dojam i uveličavas nešto sto uopće ne razumijes jer ne znaš procijeniti niti amplitudu, a još manje nagnitudu.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • havi
    • October 29, 2022 at 8:43 AM

    Zašto bi sada radili revalorizaciju?

    Revalorizacija se radi tek nakon testiranja vrijednosti i bitnog nesklada u imovini, a ne na svakih +/- 5 ili 10% pomaka neke cijene. Pored toga oni konstantno amortiziraju tu imovinu pa ne vidim ikakav problem oko toga da se neće uskladiti s tržišnim cijenama imovine u duljem roku. Nije jednokratna revalorizacija izbora nego je propis obzirom da bi onda knjigovodstvena izvješća bila potpuno kriva da se to ne provodi jer bi bitno odstupala od stvarnih vrijednosti odnosno tržišnih vrijednosti i postignutih cijena.

    Malo investirati u naobrazbu a ne zlokobno stalno mantrati napamet

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • havi
    • October 29, 2022 at 7:42 AM

    Evo, meni su ostali s foruma objasnili zašto su takvi rezultati. Ponajviše zbog otpisa i pokazao koliko je bilo dokovanja + sudar broda koji je bio van pogona i kakve izvanredni rashodi koji su teretili kvartal. Znaci razvila se neka rasprava. To je ono što znamo, a to da će sutra negdje biti duboka recesija i koliko će trajati ili da će proje toga puknuti neka banka, velika obveznica ili klasa imovine. To pouzdano ne znamo. Ne kladimo se na takve stvari nego radimo razumne i logične procjene. To rade i revizori i još daju napomenu o tome.

    Nije istina da je sve u indeksu, ima nešto iu otpornosti. Upravo je taj dio poslovanja na kojem je ATPL najviše radio u posljednje dvije godine i razumno koristio postojeći i novi kapital. Pa pogledaj koliko je on sad 874 kune po dionici. Nisam se šalio.

    Dakle, pouzdano ne znamo što nas čeka za 6 ili 12 ili 24 mjeseca. Ali znamo da ATPL ima slobodnog kapitala puno više nego 2009. godine i da ovaj put nije preinvestiran sa 7-8 novogradnji i da se operativa ne rasplinjuje na turizam i avioprijevoz već je fokus na core biznisu i ako se riješi pitanje financiranja i plana na - property menadžiranju u DU. To je ipak zaokret u strategiji. I ja mislim da je ovaj put dobar.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • havi
    • October 29, 2022 at 7:19 AM

    Je, samo što to isto neće biti tako za 6 mjeseci. Sad će ići gore, a onda će ići Dolje u prvom kvaratalu pa opet Gore, al onda dulji Gore.

    Mjesto da tu grintaš, nauči nešto. I konačno zaradi. Jer da jesi, ne bi svakodnevno ovdje prolijevao zuc i uvjeravao cijeli svijet kako to ništa ne vrijedi, al eto ti nikako da se makneš od te nevrijednosti.

    Svi dobro znamo gdje se najviše na ZSE zarađivalo u posljednje dvije godine. A eto, otkrit ću ti malu tajnu, zarađivat će se i sljedeće dvije. 😉

    I daj se više odmakni od tih jebenih “kejpova”, ima već dvije godine da oni nisu vodeći indikator u bulku, a ti i dalje puštaš stare hitove. Nitko ti to više ne sluša.

    Pa pogledaj GOGL naprimjer, koji je pun “kejpova” jer vidiš da ta dionica stremi nuli? Trenutno struže po lokalnom dnu u očekivanju ekipe da naraste, a ne da padne. Rast - Znaš to je ono kad okreneš mindset i ne gledaš stano u retrovizor pokušavajući voziti naprijed i ne ponašaš se baš onako kako piše ne na ekranu, nego jel…. unaprijed razmišljaš, al ne bas onak prizemno. Vulgaris.

    | live

    Ajd, sad si ti na redu…. ajmo još jedan krug pa opet Jovo nanovo…

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • havi
    • October 28, 2022 at 8:33 PM

    Kolega jeste li vi pogledali koliko je Book posljednji?

    847 kuna. A jel znate sto cini taj Book? Pa neto vrijednost imovine odnosno imovina minus obveze.

    A koliko je tržišna cijena? 380 kuna. Pa čak i da su procijenjeni flotu 30% (jer je moglo doći do smanjenja njezine vrijednosti zbog ovih ili onih okolnosti) to bi značilo da flota vrijedi više od 600 kuna po dionici. Cijenim da je njena trenutna vrijednost veća od 700 kuna po dionici a da je diskont na NAV 50%. Nije tu razlika tržišne cijene i vrijednosti 5 ili 10% nego 100%. I zato je ATPL bargain, kao i JDPL. A sad hoće li zbog ovog ili onog razloga, indeksa kretanja ili sličnog, cijena rasti ili padati ja ne znam, al znam procijeniti postojeću vrijednost i upside pod uvjetom da se potražnja za rasutim teretom u sljedećih 6 mjeseci prepolovi. Takav scenarij nije realan niti u najgoroj recesiji i sitagnaciji, osim ako bi takva situacija trajala godinama.

    Mislim da je ovo bazična matematika i zdravorazumsko razmišljanje. Dakle, sve ono o čemu se očito ne ući u “magarećoj školi”.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • havi
    • October 28, 2022 at 5:35 PM

    Core biznis svakog brodara je i kupoprodaja imovine. hugh puno toga ne zna i očito ne razumije ili se pravi da ne razumije. Al pravo je pitanje zašto se to konstantno ovdje tolerira i zašto se dopušta neargumentirano njakanje koje ima za cilj obeshrabriti ulagače i pisanje uglavnom izmišljotina?

    Rezultati su iznad očekivanja. Operativni rezultati, a otpis je otpis. Jednokratan utjecaj. Tko to ne razumije niti ne zaslužuje da se bavi ulaganjem.

    Nažalost, njihovo poslovanje nije loše, već je burza otišla u klinac. Više ne obavlja osnovnu funkciju, a to je vrednovanje. O tome svjedoci i zabijanje dionica JDPL pred kraj današnjeg trgovinskog dana koje nema veze s vrednovanjem nego sa sentimentom. Slična stvar je i na velikoj većini ostalih dionica. Očito i dalje traje sezona kiselih krastavaca….

  • KRAS (Kraš prehrambena industrija d.d.)

    • havi
    • October 28, 2022 at 1:27 PM

    https://eho.zse.hr/fileadmin/issuers/KRAS/FI-KRAS-bdee02235bd01f16cc265d067f91826f.pdf

    ak netko ima jos dionice ...

  • LKPC (Luka Ploče d.d.)

    • havi
    • October 28, 2022 at 1:19 PM

    https://eho.zse.hr/fileadmin/issuers/LKPC/FI-LKPC-b33de7d52ddba3c9220a14c424e682aa.pdf

    a sada citat...

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™