Slušam pred koji dan bajke o rekordnom kvartalu. Kakvi krimosi.
![]()
![]()
Moglo je i bolje. Razočarenje totalno
Slušam pred koji dan bajke o rekordnom kvartalu. Kakvi krimosi.
![]()
![]()
Moglo je i bolje. Razočarenje totalno
Nadzorni je odbor utvrdio i prijedlog odluke o upotrebi dobiti ostvarene u 2021. godini te su razmatrani i
usvojeni i nerevidirani nekonsolidirani i konsolidirani financijski izvještaji Društva za razdoblje 01.01.-
31.03.2022. godine zajedno s izvješćem poslovodstva za navedeno razdoblje.
Odlično. Dobit + transparentnost = bolji dani ili godine
Prihodi od vozarina 4. tromjesječju su bili 32.467.943 kuna . Zbog 2 kupljena broda bi u 1. trebao taj iznos biti znatno viši. cca 50 mil. kuna . Ali sutra je dan kad ćemo to vidjeti.
sto četrdeset i četiri
Sretan i blagoslovljen Uskrs !
Nešto malo je živnula trgovina otkako je ULPL ušla u Crobex. Neka tako i ostane . Bilo bi odlično kad bi još napravili revalorizaciju imovine da sa malo popravi i krva slika izvješća. O onda tko zna ...
da, piše u vlastitoj floti. a poznato mi i da uslužno upravljaju brodovima koji nisu (ili još nisu) u njihovom vlasništvu. gdje,kada, koliko, na koji rok.... nisam nigdje našao. možda nas takvim podacima iznenade u konsolidiranom.
Upravljaju sa još 3 tankera koje su prodali . S obzirom na vozarine bolje je trenutno posjedovati bulkere. Uglavnom izgleda kao da su se izvukli i slijedi par dobrih godina. A s obzirom koliko dionica posjeduju ovi iz uprave prije ili kasnije bi mogla i neka dividenda.
Naravno , u trenutnoj globalnoj situaciji se moće svašta očekivati. Lets hope for the best.
"Brodovi „Veruda“ i „Stoja“ ostvarivali su prihode na temelju ugovora o najmu (time charter), s varijabilnom vozarinom koja je ovisna o kretanju BSI indeksa, dok su brodovi „Punta“ i „Valovine“ također zaposleni na temelju ugovora o najmu ali s fiksnim iznosom vozarine čime se osigurava stabilnost prihoda.
Preostali tanker u vlastitoj floti ostvarivao je stabilne prihode na bazi ranije zaključenog brodarskog ugovora na vrijeme (time charter), što je osiguralo konzistentnost i stabilnost priljeva na razini Grupe unatoč lošijem tankerskom spot tržištu."
Evo tu vam sve piše. 5 brodova.
Danas vrijede puno puno više...........
A koliko je od tih procinjenih cca 100 mil u vlasništvu ULPL-a ? Nisam pametan to izračunati .
Nikakvog utjecaja na poslovanje nebude. Za pet godina kad bude sve gotovo to će biti snijeg od prije 5 godina.
Slučaj Uljanik: Održana sjednica Optužnog vijeća, U SRIJEDU OBJAVA ODLUKE JE LI OPTUŽNICA POTVRĐENA
Hm, što misliš ako optužnica sutra bude odbačena hoće li to imati utjecaja na cijenu ? Ili je to sve već ukalkulirano u cijenu ?
Sretna nova godima dioničarima i svim ljudima dobre volje !
Sretan i blagoslovljen Božić!
plus 60 komada
plus 50 komada
Prijedlog Upravi ULPL:
- Splitati ULPL-R-A na 4x 100kn
- Napraviti konverziju ULPL-P-B u ULPL-R-A tako da budu sve redovne dionice po 100kn.
- Provesti novu dokapitalizaciju redovnih dionica po nominali od 100kn s prospektom i pravom prvenstva postojećih dioničara te prikupiti kapitala za kupiti brod kao što se to radilo prije 15-ak godina
Vrhunski prijedlog . Potpisujem . Proslijedi ga na upravu .
Strani brodari ne planiraju velike narudžbe novogradnji ali zato planiraju isplate dividendi :
Quo vadis? hm?
![]()
Richtung 200