1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. brajakica

Posts by brajakica

  • DRY BULK

    • brajakica
    • November 2, 2021 at 8:42 PM
    Quote from mitkko
    Quote from mitkko

    Koji dio mog posta je povrsan i brzoplet? Kakvu ja to paniku sirim prenoseci jednu vijest sa twittera, i to sa istog onog accounta sa kojega ti prenosis svaku pozitivnu vijest, ali nekako uspijes preskociti sve one koje pozivaju na oprez.

    Da ti pomognem.

    Prvo se trebas pitati kakav je kineski coal output zadnjih godina te zasto je takav. Nemoj samo bez razumijevanja gledati tablicu kako im zadnjih godina pada proizvodnja, vec se pitaj zasto je to tako, koje su to uzrocno-posljedicne veze.

    Onda kada to proucis pogledaj koliki su kineski kapaciteti proizvodnje ugljena i koliko je starih zatvorenih rudnika zadnjih dana ponovo otvoreno.

    Onda se pitaj zasto je uopce cijena ugljena ove godine toliko porasla, zasto su guzve u lukama tolike i moze li partija na to i kako utjecati najavom davanja prioriteta transportu ugljena u lukama.

    Na kraju se zapitaj kako bi sve ovo moglo utjecati na cijenu ugljena, ali i na vozarine.

    Mozemo mi ovdje razgovarati o tome hoce li partija te svoje planove stvarno i uspjeti provesti u djelo, ali ne mozes mi reci da ova vijest nije vazna. To je kolegice ignorantski. Moras znati staviti stvari u odredjeni kontekst da bi im shvatila znacenje, umjesto samo bez razumijevanja prenositi linkove sa twittera i crtala rakete. I daj mi reci kako mi pomaze ta tvoja tvrdnja da Kina ima rezerve ugljena za sljedecih 40 godina? Sta si time htjela reci?

    Ja bih se zapitao i zasto se nakon ove najave cijena ugljena strmoglavila u tih svega par dana. Je li to odrzivo ili je samo panicna reakcija trzista na blef partije? Sta to cijeli svijet zna a da mi ovdje na forumu ne znamo. Kako ti ono kazes, oni svi nemaju pojma?

    Display More

    Jel mozemo sada zakljuciti da je ovo ipak bila vazna vijest? ;)

    https://www.cnbc.com/2021/11/02/chi…port-shows.html

    Far Eastern congestion is falling, now below 200 Capes for the first time since early Oct.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More

    Zakljucak po pitanju ugljena 50 dana prije nego kalendarski pocinje zima.

    Stvarno dobra, jedna od boljih u 2021.🤭🤣

    Kina moze privremeno razne egzibicije a na duze dolazi racun sa kamatama.

    Samo strpljivo😉

    Isto ce biti na iron ore, kineski GDP u slobodnom padu sa 8 na 5% za sada,veceg rasta GDP bez punih visokih peci nece biti, nikada do sada nije bilo.

    Cim prode olimpijada krece veliki rast vozarina.

    Zivi bili...

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • brajakica
    • October 29, 2021 at 5:45 PM
    Quote from gigic23
    Quote from hugh

    Imam ja, al nedam.....ostavit ću vas da se patite još malo...... ;)

    E to je od presudnog značaja :)

    Moj dojam je da se najvise pate oni koji bi da se drugi pate🤔🤭🙃😁

    Biti ce za 2021 ukupno patnickih 150 M dobiti i idemo dalje... u 2022 ce biti jos vise te patnje😂

  • Tankerasi strani i domaci

    • brajakica
    • October 29, 2021 at 10:18 AM

    Demand raste snazno a dodatno radi skupoce plina i svjetske nestasice el energije.

    Dolazi zima kada treba puno energije za grijanje.

    Po meteorolozima biti ce jaka zima.

    Orderbook multi decade LOW

    starost flote >10g HIGH

    Oko1/4 >20g. starosti

    Stize EEXI i carbon tax

    Tankerasi su na dnu svog ciklusa

    Tpng ima mali free float i mladu flotu.

    PBZ pri kraju sa izlaskom a OTP na pocetku ulaska.

    Trezor je osigurac da nemoze jace dole.

    Puno razloga ZA kupnju a malo protiv.

    Files

    IMG_20211029_093711.jpg 76.65 kB – 0 Downloads
  • Tankerasi strani i domaci

    • brajakica
    • October 29, 2021 at 9:11 AM

    OIL MARKET: Cushing sees the 4th largest weekly stock draw (-3.9 million barrels) since weekly data is available starting in 2004, pushing crude stocks at the Oklahoman hub well below 30 million barrels, and out of the 5-year range

    Files

    IMG_20211029_091219.jpg 118.69 kB – 0 Downloads
  • Tankerasi strani i domaci

    • brajakica
    • October 29, 2021 at 8:54 AM

    The Singapore front-month November-December jet fuel/kerosene time spread reached a more than two-year high Oct. 28 amid demand recovery in the downstream aviation sector and kerosene stockpiling for winter heating.

    Singapore jet fuel/kerosene time spread hits 2-year high on aviation recovery, heating demand
    The Singapore front month November December jet fuel/kerosene time spread reached a more than two year high Oct. 28 amid demand recovery in the downstream…
    www.spglobal.com
  • Tankerasi strani i domaci

    • brajakica
    • October 28, 2021 at 11:01 PM

    Tankeri u fokusu.

    October 2021 has been a record month for us at @TankerTrackers
    . Our super tiny team brought in nearly six figures in sales of data and forensic investigation reports for maritime insurers.

    They're now fighting for our time.

  • Tankerasi strani i domaci

    • brajakica
    • October 28, 2021 at 10:49 PM

    Jos o stanju zaliha koje su na ili ispod pretkovid vremena.

    Files

    IMG_20211028_224628.jpg 60.66 kB – 0 Downloads IMG_20211028_224243.jpg 54.91 kB – 0 Downloads
  • Tankerasi strani i domaci

    • brajakica
    • October 28, 2021 at 9:28 PM

    Demand raste mjesecima, invertories pri visegodisnjem dnu.vozarine u uzlaznom trendu.

    Potvrda inflection pointa.

    Cijene dionica nemogu prkositi duze od kratkorocnog.

    Files

    IMG_20211028_211238.jpg 147.52 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • brajakica
    • October 28, 2021 at 8:44 PM

    Sumit COP26 ce biti fijasko.

    Kina i indija dva najveca potrosaca ugljena su otkazala dolazak.

    Ne da ce smanjiti oni ce povecati i to max upotrebu ugljena jer su jako gladni energije.

    Alternativa ugljenu im je glad i mrak.

    Nece se dogoditi, barem ne sljedecih 5 godina a prije ce atpl nadmasiti stari vrh.😁

  • DRY BULK

    • brajakica
    • October 28, 2021 at 8:09 PM

    Min jos godinu dana nema kraja zagusenjima a tada krece EEXI novo normalno.

    Idemo dalje....🚀

    Prologis CEO Sees Supply-Chain Strains Extending to 2023
    The head of the warehousing giant says it may take years for the supply side to catch up to demand.
    www.wsj.com
  • Tankerasi strani i domaci

    • brajakica
    • October 28, 2021 at 7:48 PM

    Tpng fi3q nesto slabije od ocekivanja rezultati su posljedica prije svega neocekivano dobrih 2q rezulta. Vozarine su u 2021 na dnu, tocnije bile na dnu jer sada imamo jedan novi i prilicno zdravi trend koji ce pojacavati.

    Prilika za one koji vole uci na samom dnu, za one koji to ne vole morat ce se jos malo strpiti. 😁


    Files

    IMG_20211028_193619.jpg 87.99 kB – 0 Downloads
  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • brajakica
    • October 28, 2021 at 6:59 PM

    Nesto slabiji rezultati za 3Q od ocekivanja nisu dokaz da je pametnije i mudrije gledati u retrovizor umjesto kroz prednje vjetrobransko staklo.

    Tko zeli vidjeti ima veliku kolicinu pozitivnih vijesti koje sugeriraju all in da se uhvati dno sa ozbiljnim kolicinama.

    Inflection point na tankerasima je tu,On se odvija nama pred ocima.

    Free float je mali,mnogi ce kao i na dry bulku plivati za brodovima koji su otplovili.

    Idemo dalje...

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • brajakica
    • October 28, 2021 at 5:46 PM
    Quote from 5. Element

    Znaci oko 20-21k prosjek za q4?

    Koliko bi to bila dobit ako racunamo s recimo 20.500 prosjek?

    Biti ce to veci prosjek jer ce se sada vece vozarine brze implementirati nego do sada.

    Sve vise se zatvara krug isteklih chartera kracih od godinu dana.

    Biti ce to jos jedan neugodan sok za one koji su dobronamjerno upozoravali ovih dana na precijenjenost na 480-490.

    Koji su ismijavali WB "dont be afraid to buy the dip".

    Bila je to jos jedna dipcina iz snova na atpl.

    Tko zna kada opet i na koliko prilika😬😅

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • brajakica
    • October 28, 2021 at 5:00 PM

    Odlican rezultat sa velikim prostorom sa jos bolje rezultate.

    Sada je jasno osim da ce 4q biti bolji od 3q vec da ce 1q biti priblizno jednako dobar kao 4q.

    To su sada vec sigurna u depu 2 kvartala unaprijed sa vrhunskim rezultatitima.

    Nakon sto prode najgori 1q kinezi ce navaliti radi velikog usporavanja GDPa.

    Za 14 mj stize EEXI koji ce biti gasenje benzinom pozar.

    Nema vise prilike za rusenje do topa ciklusa.Ovo je bio zadnji i to jalovi pokusaj koji je dobrodosao za neke od nas.

    Idemo dalje... 🚀😁

  • Tankerasi strani i domaci

    • brajakica
    • October 28, 2021 at 11:53 AM

    U 2021 tko nije usao u bulkere i kontejnerase napravio je veliki promasaj.

    Neki su usli ali i zatrejdali i ispali, sami sebe izbacili iz utrke.

    Sada sipaju crnjake pred najbolje izvjesce u 13g i sa jos jednim najboljim u 13g koji ce biti isporucen za 3 mjeseca.

    Ja sam kupila atpl kada je bila ona dipcina sa 385 na 330.

    Sada je dipcina sa 570 na jucerasnjih 490 pa da vidimo tko ce iskoristiti.

    Poucno i za tankerase na kojima ce se dogadati iste stvari.

    Prije 12 mjeseci svi su bili uvjereni da ce dry bulk propasti, sada se to ponavlja na tankerasima.

    Ocekujem da ce 2022 biti godina tankerasa.

    Za bozic:

    2019 smo si zeljeli coca colu

    2020 smo si zeljeli cijepivo

    2021 si zelimo plin

    2022 cemo si zeljeti gasoline

    Files

    IMG_20211028_092857.jpg 213.46 kB – 0 Downloads IMG_20211028_115136.jpg 39.63 kB – 0 Downloads
  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • brajakica
    • October 26, 2021 at 10:38 PM

    Bullish sam na atpl od 340 kada sa kupila, po zadnjoj cijeni 510 zarada u 6 mjeseci +50%

    O prodaji ne razmisljam, da nisam usla sa cashom u tpng sada bi rado jos jace iskoristila ovu dipcinu za dokup.

    Da vidimo tko ce i koliko iskoristiti ovu priliku a tko ce radi prevelike pohlepe propustiti.

    Ide odlicno izvjesce i jos bolje za 4q

    Zivi bili i idemo dalje... 😉

  • Tankerasi strani i domaci

    • brajakica
    • October 26, 2021 at 10:30 PM

    Na cijenu nafte utjecu i druge pozitivne vijesti ali rast demanda je najvazniji,najjaci impuls.

    Files

    IMG_20211026_222538.jpg 56.99 kB – 0 Downloads
  • Tankerasi strani i domaci

    • brajakica
    • October 26, 2021 at 10:02 PM

    Brrr... Koji rast demanda? 🤪

    Idemo dalje... 😁

    China drew another 10mb last week. Non-OECD online crude inventory (both commercial & SPR) fill now back at 58% (which is low)

    China suffers nationwide diesel shortages with gas stations in many areas of the country rationing fuel, citing high prices: Caixin

    Files

    IMG_20211026_215522.jpg 45.42 kB – 0 Downloads
  • Tankerasi strani i domaci

    • brajakica
    • October 26, 2021 at 3:47 PM

    Sve lude prognoze izlaze a trpa nas se po bidu kao da nema sutra.

    Jednom ce ostati bez municije.

    Tko ce se tada smijati a tko znojiti😬😅🤭😁


    OIL MARKET: Visiting Saudi Arabia, BlackRock CEO says he sees energy prices rising, "high probability" of crude oil prices surging to $100 a barrel

  • DRY BULK

    • brajakica
    • October 26, 2021 at 11:10 AM

    Ovo je uobicajen sezonski pad.

    Rast demanda plus zaostaci ce najkasnije pocetkom 2022 jako podici vozarine i idemo dalje.... 🚀😁

    U meduvremenu moramo se zadovoljiti sa dva najbolja kvart FI u zadnjih 12 godina i sa rastom vozarina svih osim cape🤓

    Steel demand will increase a 2.2% to 1896,4 Mt in 2022. The projected increase for next year for the EU countries is 5.5% to 167.4 Mt

    Files

    IMG_20211023_105415.jpg 52.48 kB – 0 Downloads IMG_20211026_103654.jpg 61.03 kB – 0 Downloads
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™