Ako nece kejpovi hoce smaxi
FFA zeleno,azija zeleno
Idemo dalje.... 😁
PQ5 index up 1181 to 21219 Smx asia index up 210 to 24736
Ako nece kejpovi hoce smaxi
FFA zeleno,azija zeleno
Idemo dalje.... 😁
PQ5 index up 1181 to 21219 Smx asia index up 210 to 24736
Pripremimo kalkulatore za novi izracun NAVa i kupujmo dionice koje ce biti skuplje.
Trazite da vam serviram svoju glavu na pladnju ako nece tako biti.
Jucer opet veliki rast stranaca.
Tanker S&P
Suezmax M/T BARI (159k 2005 ) sold for $21.5m
For comparison, M/T RINEIA (159K 2004 ) sold for low $18m in February
Aframax M/T SRI ASIH (109K 2005 ) sold for $14.6m
The younger, M/T ZANTORO (109K 2006 ) sold for low $13m, in Feb
Display MoreGOGL - Golden Ocean Group Limited
NasdaqGS - NasdaqGS Real Time Price. Currency in USD
12.44+0.82 (+7.06%)At close: 04:00PM EDT
12.44 0.00 (0.00%)
After hours: 04:04PM EDT
Baš me zanima hoće li naši bulkeri sutra popratiti ovaj rast...Gogl u dva dana + 10%...bumo videli sutra.
Ovo sa gogl je bas zanimljivo kako se cijena ponasa s obzirom na ostale brodare i s tim da imaju najvise capova koji su najgori
"Interesting dry bulk day. FFAs are basically flat while equities are having a strong day?"
✌️
Zeko reko🐰a market potvrduje da trend-frend spika drzi vodu.
Borba protiv trenda je borba protiv vjetrenjaca🌀⚡
Dolazi jos jaca podrska zekovoj spiki sa FI 1Q i objavama dividendi,prije toga bi se i kejpovi trebali napokon probuditi.
Promatrajmo
Display MoreNe slazem se sa tako niskim procjenama rasta demanda od tih "strucnjaka".
Kada Kina ukine lockdown mjere ide na novi vrh,u prilogu trend rasta demanda u kini prije korone.
Ne slazu se ni strani ulagaci na otvaranju sa tim "strucnjakom"?
🤪
Ti "strucnjaci" su Clarksons... vodeci shipping services provider u svijetu! Steta sto se nisi potrudila barem malo prelistati taj clanak.
Ja ipak nekako vise vjerujem njima i njihovim podacima nego strucnjacima sa ovog naseg foruma. 🤷
Kapa dole clarksonu ali bolje misliti svojom glavom, od mene ste mogli procitati ono sto od clarksona niste mogli procitati:
"Nafta i tankerasi su odlican izbor u 2022."
Da ste meni vjerovali mogli ste u prva 3. mjeseca 2022. zaraditi 85% na nafti i 40-50% na stranim tankerasima, na stng 70%.
Odgovara mi da mi i dalje ne vjerujete i da ste prodavali kada je trebalo kupovati tpng i tankerase.
Ja sam vec u dobrom plusu na strancima i plusu na tpng, na onom sto sam od vas kupila.
Mozda ne direktno od vas ali u isto vrijeme kada ste hvalili da prodajete.
Promatrajmo tko ce bolje prognozirati rast demanda.
indija je blizu predkovida, kina cim ukinu lockdown, i ostali jednako tako.
"za koju robu demand nije rastao vise od vremena prije korone?
Zasto bi nafta bila izuzetak?"
Ta sam pitanja postavila ovdje prije 4 mjeseca i da ste se malo zamislili nad tim pitanjima mogli ste odlicno zaraditi.
Kada se i ukrcate i dalje ce ostati veliko propustanje,cekamo da se pohvalite
Neke sam vec postala, istrazite sami i naci cete dokaze da demand ide na novi vrh.
UK road use (all motor vehicles) - % change vs same week in 2019
Idemo dalje na novi vrh BCTI?
U.S. East Coast jet-fuel inventories drop to a 32-year low
Pocinje preljevanje
Atlantic MRs a bit of a pullback today though still at insane levels (> 60k/day average!!!), but Pacific gaining steam, now at 22k average.
Ne slazu se ni strani ulagaci na otvaranju sa tim "strucnjakom"?
🤪
Kraljica priskočila Dijanicu,rekle bi kolege promatrajmo..
Nije, princeza iznad kraljice, zelenilo bljesti🤑
Danas i BCI zeleno(nema nam minus kolege da objavi)
BCI 5TC 11370 +22
I atpl zeleno. 🤑
I cumur zeleno? 🤪
Ne slazem se sa tako niskim procjenama rasta demanda od tih "strucnjaka".
Kada Kina ukine lockdown mjere ide na novi vrh,u prilogu trend rasta demanda u kini prije korone.
Cijeli svijet ce trositi vise od prije korone.
U indiji to vec ide dosta brze.
India oil demand was 19.410 million tons in March 22, +4.2% y/y, +21.8% vs Mar 20, -0.8% vs Mar 19
India's March fuel demand hits 3-year high, petrol sales at record peak
Preko bare zeleno,kod vikinga zeleno,FFA zeleno, bdi zeleno 😅
The Baltic Exchange’s dry bulk sea freight index snapped a 13-session losing streak on Tuesday, as gains in panamax outweighed losses in the capesize and supramax segments. The overall index, which factors in rates for capesize, panamax and supramax shipping vessels, edged up 4 points, or about 0.2%, to 2,035 points. The panamax index climbed 77 points, or about 2.8% to 2,862 points.
Preko bare zeleno,kod vikinga zeleno,FFA zeleno 😁
The Baltic Exchange’s dry bulk sea freight index snapped a 13-session losing streak on Tuesday, as gains in panamax outweighed losses in the capesize and supramax segments. The overall index, which factors in rates for capesize, panamax and supramax shipping vessels, edged up 4 points, or about 0.2%, to 2,035 points. The panamax index climbed 77 points, or about 2.8% to 2,862 points.
Starost flote VLCC
najstarija u zadnjih 20g
25%>15g
Trend je i dalje rast starosti.
Russia President Putin: Talks Are In Dead-End
Putin Says Ukraine Has Deviated From Agreements Achieved at Talks in Istanbul
Stize povecanje proizvodnje
MR tanker rally continues as rates jump 60% to $56,000 per day https://www.tradewindsnews.com/tankers/mr-tan…day/2-1-1200603
Znaci da ipak nije 5k 😅
Jedna nulica pobjegla, ili zarez/tocka na krivom mjestu
Moze se black magic trikove i uroke spakirati nazad u kutiju🎁 za neku novu situaciju?
Mozemo javiti joakimu,mintzu i ekipi da se ovdje moze kupovati kao nigdje?
Amerikanci razgovarali sa indijcima u 4 oka?u 3?🤪
Sada ce ruska nafta u kinu, jos dalje, jos vise tonmilja,i nazad jos duzi put za produktase.
Futuresi i vikinzi se ne boje inflacije
Kinezima dosta lockdowna, shvatili su da moraju odblokirati prijevoz roba.
Vrijednost brodova nastavlja rast...
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.
I sta cemo sad? 😱
SH raste brze od inflacije,
Dividende su dosta vece od inflacije,
Vrijednost scrappa raste vise od inflacije.
NAV raste vise od inflacije.
Vozarine rastu brze od inflacije.
Cijene dionica rastu brze od inflacije.
Kakogod okrenes bulkerasi i tankerasi pobjeduju inflaciju i najbolji su izbor?😵
Zasto se ne bojite inflacije i ne prodajete? 😠😫
ima bolji izbor ali nitko ne iznosi koji je to
sinoc nista ni od mojeg dokupa,najniza gogl 11,11$ i odbio se nazad na 11,31$
Kao da strani ulagaci razumiju da je shipping najbolji hedge protiv inflacije,kada cemo mi shvatiti?
"Almost all Ukrainian ports remain blocked or occupied, which has trapped up to 100 vessels carrying grain and agricultural products, analyst UkrAgroConsult says in a note. "
Americki brodari rastu/padaju dnevno 10%. Mozda je to sve i namjesteno trejderima.
Uglavnom, rizici oko inflacije postoje. Onda su sve dionice ugrozene. Dry bulk jos najmanje.
Cesto slika govori vise od rijeci.
I dalje cekam odgovor sto je bolje od visoko dividendnih bulkera
Tko se zna bojati inflacije mora imati svoje misljenje kuda sa novcem od prodaje bulkera?
Sto je bolji izbor?
Haha, cekaj, sad mi tek nista nije jasno... ja sam nametnuo te vozarine jer prikazuju stanje koje u stvari nije?... a sada ti postas te iste vozarine jer one zapravo jesu? Ili ipak i dalje nisu? Ne kuzim, daj mi molim te to pojasni onako kako samo pravi strucnjak to zna. Kada to je, a kada nije? Covjek uci dok je ziv.
Kada ste poceli nametati taj izvor za pracenje MR vozarine bile su puno nize i trebale su prikazati stanje kakvo nije bilo.
Na vasu nesrecu i to se brzo preokrenulo u pozitivu.
Display MorePoten clean tanker spot rate (VLSFO fuel, non scrubber) update for Monday 3/14:
- LR1: 20.500 (+1.700)
- LR2: 29.900 (+600)
- MR 37: 6.500 (+400)
- MR 38: 4.000 (+2.400)
MR 38 vise nije u minusu, sada zaradjuje 4.000 dolara po danu. MR 37 je nesto bolji, 6.500 dolara po danu.
Poanta - MR vozarine i dalje karastrofa
Drugi izvor nalazi se u prilogu za isto vremensko razdoblje je pokazivao puno vece avg vrijednosti.
Gledajte sto zelite, citajte sto je ovdje napisano od vas i drugih.
Vec sam vam nedavno napisala
da bi voljela da ne kupite tankerase (tpng) ili da kupite sto kasnije ali mislim da mi se zelja nece ispuniti jer ne dajete prognozu za niti jedan "kljucni element" za tankere iz cega izvlacim da vjerojatno ne vjerujete u ono sto komentarima namecete.
Zakasnili ste sa kupnjom na strancima i to jako a i na tpng kasnite.
Kriva procjena,los homework, ego ili nesto trece nije vazno, pogresno je i propustili ste zaradu tocka
👍Navijam za vas da sto duze ne kupite,ako nikad jos bolje ali ako kupite bio bi red da se javno pohvalite kao sto se hvalili sa prodajom kako bi to znali i oni na koje ste utjecali svojim javnim izjavama.
Bilo je i onih koji nisu kupili i onih koji su prodali,bilo bi fer dati im sansu da i oni isprave svoju gresku.
Vi svoj odgovor napisite ali bez pitanja prema meni jer ja vise necu replicirati i zatrpavati thread ovom vrstom prepiske.
Nema potrebe sve se moze procitati tko je sta i kada napisao.
Lektorske ne ali stvarne "kljucne elemente" za tankere mozemo iznositi/raspravljati.
Ja ih iznosim i raspravljam mjesecima, malo mi je dosta, vrijeme je da se i drugi ukrcaju i
preuzmu svoj dio posla.
Hoce ili nece meni svejedno jer dionice tankera ce po "kljucnim elementima" UP sa ili bez komentiranja ovdje ili na drugom threadu.
Promatrajmo
Display MoreDisplay MoreIdemo dalje...🐰
Poten clean tanker spot rate (VLSFO fuel, non scrubber) update for Mon 4/10, MRs continue their hot streak:
- LR1: 10,700 (-2400)
- LR2: 11,700 (+300)
- MR 37: 9,700 (+1500)
- MR 38: 62,900 (+900)Poten dirty tanker spot rate (VLSFO fuel, non scrubber) update for Mon 4/710, continues rate strength:
- VLCC: 11,000(+3500)
- Suezmax: 54,200 (+3000)
- Aframax: 53,100 (+1000)
- Panamax: 36,600 (+4200)Dobro je, sada ipak pratimo MR 37 i MR 38 vozarine? Kada su one negativne i nikakve onda nisu bitne i prozove ih se obmanom i deluzijom, a sada su odjednom ipak dobre. Sta je sa BCTI?
Idemo dalje
Pitanje za Admin. Blokirao sam postove od par kolega, sve prema vasim naputcima, ali izgleda da se ne mogu blokirati postovi korisnika na temi koju je taj korisnik otvorio. Jel ima tu pomoci ili trebam prestati i temu pratiti?
Pa Vi ste prvi nametnuli MR 37 I MR 38 dok su bili jako nisko bas da bi postigli cilj prikazivanja stanja kakvo nije?
Samo i sa tim izborom ste promasili?
Kao i sa vecinom stvarno "kljucnih elemenata" za koje ne zelite iznjeti svoje prognoze.
To potvrduje vase javno hvaljenje sa prodajom tankerasa(tpng) kada je bilo idealno vrijeme za kupovinu.
Pohvalite se i kada opet kupite pa cemo vidjeti kako ce ispasti.
Ja sam kupovala od vas mozda cete vi od mene?
Evo jos jednog stvarno "kljucnog elementa"
Cijena scrappa na vrhu ce biti stimulativna za jos vise rezanja najstarije tonaze + dize se vrijednost NAVa
A Capesize vessel will be scrapped for $715/ldt in Pakistan, the highest price for a bulker since 1998. A Chinese Aframax also sold for over $700/ldt recently.
Kako stoje vikinzi? Jel se zna sta?
prestigo ih Egle u natjecanju tko će prvi ispod -10%.........ako nisi znao od petka se Egle prati.......ali ne pišemo i ne postamo kada rone.......zato te molim za razumjevanje u ime kolega.......
Bili ste odsutni u petak pa ste propustili priliku da za promjenu postate zelene futurese,rast cijena dionica ali duga je godina .
Na gogl sam jos uvijek na bidu i nece do mene, dali mozete FFA i ostalo postati na stranim forumima da prospu gogl do 11$? 🙏
Ovdje ste od atpl 350 vas dvojica toliko opreza prosirili i podijelili da ste postigli savrsen kontra efekt.
Mozete samo malo usporiti taj pumping da se stignemo kvalitetnije i vise dokrcati?🙏
Pripremite kalkulatore za novi izracun NAVa↗️
A Capesize vessel will be scrapped for $715/ldt in Pakistan, the highest price for a bulker since 1998. A Chinese Aframax also sold for over $700/ldt recently