ma jq vam kažem da je zločesti prodao optiku do kraja i to nedavno, mene osjećaj rijetko vara
Posts by Mrcash
-
-
ja nemogu vjerovati da mittko nije na brodu . Ja sam laik Al imam zdrave oči pa mi je nakon par dana čuđenja postalo jasno da je I 250 kuna dobra cjena za ući kad već nije bila 200 ili 220 .
-
Uffff. Dobro sam prošao, a kopačka jedna je već bila u kanti . Ovako , idem po nove mercurial
-
ako sutra nakon ovog rasta vanka atlant bar 5 posto ne ode gore , bacam kopacke u smeće
-
Svaki dobar management bi napravio isto , prvi kvartal ovakva dobit , drugi kvartal x2 , treći x3, nastavi niz . Iduci tjedni su ključni, kako bi capak rekao , samo neka bdi ostane jak a cijena na burzi je nebitna trenutno , 240 250 ili 260 kn
-
moram priznati da me kolega prijateljska lisica razočarao, prodao dionu i odjednom traži iglu u plastu sijena. A plast je velik, velik . Kolega lisice bolje ti je vrati se u dionu makar i skuplje, pa da zajedno opet kokoši lovimo
-
Bice su prodali one krevete što su ostali nakon covid debakla u Areni
-
Ja bi sve u optiku, pa ili pukovnik ili pokojnik. Iako imam neki feeding da si prodala optiku pa ti ovaj moj savjet i nije baš nešto
-
po meni , očekivano s obzirom na kretanje cijene zadnjih dana . 250kn do 260 kn je očito neki sweet spot s obzirom na q1. Ako bdi nastavi rasti , cijena će ga pratiti , a s obzirom na najave i prognoze trebalo bi tako biti . Iako , u današnje vrijeme stalna samo mijena jest .
P.s. imam ovih diona , vjerujući u bolje sutra
-
loše igi , čudi me da cijena nije jace reagirala s obzirom na insajdere
-
koce kvotu 260 partizani, al tuku i naši...
-
bice revizoru nešto smrdi u papirima, do kad je rok za objavu ?
-
+ more , volim sol
-
bdi probio 3000 bodova! Bravo mornari !
-