1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Mrcash

Posts by Mrcash

• Što smo danas tržili

• Mrcash
    • May 4, 2021 at 2:53 PM

ma jq vam kažem da je zločesti prodao optiku do kraja i to nedavno, mene osjećaj rijetko vara

• Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

• Mrcash
    • May 4, 2021 at 1:32 PM

ja nemogu vjerovati da mittko nije na brodu . Ja sam laik Al imam zdrave oči pa mi je nakon par dana čuđenja postalo jasno da je I 250 kuna dobra cjena za ući kad već nije bila 200 ili 220 .

• Mrcash
    • May 4, 2021 at 11:31 AM

Uffff. Dobro sam prošao, a kopačka jedna je već bila u kanti . Ovako , idem po nove mercurial

• ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

• Mrcash
    • May 3, 2021 at 9:07 PM

ako sutra nakon ovog rasta vanka atlant bar 5 posto ne ode gore , bacam kopacke u smeće

• Mrcash
    • May 3, 2021 at 2:09 PM

Svaki dobar management bi napravio isto , prvi kvartal ovakva dobit , drugi kvartal x2 , treći x3, nastavi niz . Iduci tjedni su ključni, kako bi capak rekao , samo neka bdi ostane jak a cijena na burzi je nebitna trenutno , 240 250 ili 260 kn

• Mrcash
    • May 3, 2021 at 12:19 AM

moram priznati da me kolega prijateljska lisica razočarao, prodao dionu i odjednom traži iglu u plastu sijena. A plast je velik, velik . Kolega lisice bolje ti je vrati se u dionu makar i skuplje, pa da zajedno opet kokoši lovimo

• INGR (INGRA d.d.)

• Mrcash
    • May 1, 2021 at 12:36 PM

Bice su prodali one krevete što su ostali nakon covid debakla u Areni

• Best buy

• Mrcash
    • May 1, 2021 at 12:34 PM

Ja bi sve u optiku, pa ili pukovnik ili pokojnik. Iako imam neki feeding da si prodala optiku pa ti ovaj moj savjet i nije baš nešto

• Mrcash
    • April 30, 2021 at 6:37 PM