Da, ali pretvara se sve u kune, i imovina ali i obveze, tako da ipak znaci ako je rezultat u plusu.
Kao sto je znacio i kada je bio u minusu
Da, ali pretvara se sve u kune, i imovina ali i obveze, tako da ipak znaci ako je rezultat u plusu.
Kao sto je znacio i kada je bio u minusu
Izvjesce je cak dobro s obzirom na vozarine, vrijednost brodova raste.
Book je opet preko 70 kn, tako da je cijena dionice jeftina, a vozarine tankeraša će tek sad krenuti s rastom.
Dakle slijedi samo svijetla buducnost tu i to vrlo brzo.
Ocekujemo znatan rast dionice.
Ali ovo je stvarno iznenađenje, da su odmah već donijeli odluku o dividendi.
Mora da su rezultati za 1.kvartal jako dobri, a spominju čak već i evenualni predujam dobiti.
Pa ako sad ne bi zarađivali onda neće nikad, uz ovakve vozarine 300-400% više nego prošle godine.
Sve ocekivano, nema nikakvih problema.
A ako jos dođe i prodaja, nece joj biti kraja.
Vozarine opet gore, a cijena -5% ?
Ne kupuje se tu na temelju izvješća, već radi zna se čega.
A sat otkucava i bliži se kraj.
Ako dobit bude veća od očekivane, neće bit uračunato
Da, sve ovisi što će pokazati izvješće, ali naravno i daljnje kretanje vozarina.
7.mj. sve bliži a cijena se ruši, stvarno svašta.
Ili se neko želi nakrcati sad što više rušenjem pa onda čistiti po asku.
Eto para onda
Ali ako je netko već saznao kakvo je izvješće (da je dobro, budući da se tako žestoko kupovalo) nastavit će i dalje
Danas su nas lijepo ameri zeznuli, na otvaranju bili u crvenom, mi se odmah prestrašili kataklizme i krenula rasprodaja na svim dionicama.
A kad ono nakon 16,00 lijepo okrenuli u plus, i evo ih na +1%.
Zato Zse i je tu gdje je.
Mozda jednom postanemo malo pametniji.
Ma mogu i ovamo i onamo, samo treba imati prodavače spremne prodati sada prije početka rasta.
Ovo sada su samo izlazili oni kojima je falilo sredstava za ulazak u Atpl jer su očekivali da će ih cijena čekati, a vidjet ćemo hoće li biti tako.
Istina, ja samo kažem da će isto to biti i ovdje, samo što se tu više neće moći ući, odnosno moći će ući možda tek par investitora, ostali će ostati postrani.
A dionica je ionako podcjenjena bez obzira na trenutne vozarine, odnosno da su one već porasle, dionica bi već bila vjerojatno iznad 60.
Istina da je to problem dok cijena pada i stagnira, ali kad krene gore onda je jasno da se više neće moći ući, a oni mogu cijenu dignuti koliko hoće sa jako malo sredstava.
Možda nemaju razloga za to, ali svi se slažu koliko je cijena dionice niska i podcijenjena, tako da bi bilo zapravo u redu da je podignu na realne razine i poprave si stanje uloga.
Likvidnost je tu slaba, i neće se moći lako i dugo ulaziti sa malim pomakom cijene kao na Atpl, tek par poteza i 50 kn je začas tu, zato tu neće moći biti ulaska više čim krene.
Još samo 8 radnih dana se ima pravo na 8 kn dividende, a cijena nikako da krene gore.
A vjerojatnost je da će se i nakon isteka prava na nju opet cijena vratiti na ovu razinu, zato čudi da nitko nije htio iskoristiti tih 4-5%.
Da, ali se zna da se očekuje značajni rast vozarina vrlo brzo jer potražnja raste.
A onda će cijena dionice već biti daleko.
Ali se sad vidjelo kako to ide na Atpl, i za koliko brzo se promijeni situacija, tako da bi ovdje mogli sad reagirati prije da im vlak ne pobjegne.