Display MoreDa je sapn ikome tako jako vrijedna , davno bi se prodala.
Kidibabi fantaziranja da je sve svakome zanimljivo su tek zelje pojedinaca.
Razuman investitor ce traziti dodanu vrijednost, geografsku ili sektorsku izlozenost ili snagu branda.
koliko je brand sapn vrijedan, pokazati ce sadasnji i buduci rezuzltati jer ako dodje do skvizanja marzi onda to znaci da brand nije dovoljno snazan ( vrijedan ) da se rastuci troskovi mogu direktno prevaliti na potrosaca vec ih firma mora djelomicno ili u cijelosti apsorbirati.
Takav brand nema tu snagu da bude price leader i da bez obzira na cijenu potrosac ga uvijek izabire na polici ( to zvuci malo utopisticki ali je ovdje navedeno kao krajnji primjer elasticnosti potraznjeza pojedinim superbrandovima)
Vec u sljedecim izvjescima ce biti jasno da li se troskovni trendovi iz prethodnog kvartala nastavljaju ili ih sapn uspjesno prevaljuje na potrosace.
Ajmo promatrat, napisali bi kolege sa teme brodara.
Nije se prodala zato što vlasnici NISU ŽELJELi prodati, želja kupca je bila prilična.
Meni je ova dionica postala " duplača " u roku od manje od 2 godine. Tako da je dalje razmatram u revijalnom tonu. I znam koliko vrijedi Kada sam je kupovala imala sam target koji je dostigla. Ali o tome kada će, kome će i hoće li je vlasnici prodati je pitanje. Tada će vrijediti više nego sada. Ako će >Saponija imati problema u nabavi repro i u enrgiji, još će više imati Henkel. A o onim Austrijskim i Njemačkim firmama da ne govorimo. Jedina stvarna konkurencija biti će im Italija.