Upiti i prigovori članova

Poštovani korisnici,

podržite rad i širenje zajednice foruma sheranjem i lajkanjem facebook stranice
facebook.com/dionice.NET

Hvala!
  • Poštovane kolegice i kolege,


    ovim putem šaljem očitovanje vezano za česte upite i prigovore članova, a u svrhu transparentnosti i poboljšanja ovog našeg mjesta okupljanja na našem malom tržištu kapitala.


    - Kao zajednica dioničara imamo težinu, a što smo testirali 2 puta vezano za dionicu OPTE. Prvi put kada smo tražili očitovanje nadležnih institucija o manipulaciji cijenom lažnim člankom, te drugi puta kada je traženo očitovanje AZTN-a o produljenju roka. Ove dvije aktivnosti su otvorile put ka sličnim angažmanima i na ostalim dionicama, u smislu da kolege članovi mogu tražiti da kao zajednica dioničara pošaljemo takve upite za bilo koju dionicu koja im je od interesa.

    Te aktivnosti su pohvaljene od strane većine članova, dok je nekolicina izrazila zabrinutost pristranošću voditelja foruma. Objašnjenje je vrlo jednostavno, da nekoliko korisnika želi tražiti očitovanje vezano za dionicu npr. ZABA, objava očitovanja koje dobijemo ne znači nikakvu pristranost.


    - Ja kao administrator foruma ne sudjelujem u raspravama kako bih minimizirao subjektivnost pri moderiranju. Jedini kriterij koji se u moderiranju koristi je objašnjen u zadnjem postu ovdje. Što taj kriterij znači ću pokušati dodatno pojasniti na primjeru: korisnik A iznese argumentirane tvrdnje o nekoj dionici koje dijelom nisu točne, korisnik B komentira te tvrdnje korištenjem floskula i/ili uvreda i/ili bilo čega neprimjerenog; moderirana će biti objava korisnika B i izdano upozorenje, te zbog toga se korisniku B može činiti da se radi o pristranosti. Dakle, ukoliko se s nečijim mišljenjem ne slažete ili mislite da je pogrešno, to treba argumentirano obrazložiti a kako bismo imali kvalitetne rasprave. Ako pogledamo većinu tema, idemo u dobrom smjeru što je i prepoznato od strane kolega koji su vrhunski stručnjaci a koji sada daju svoj doprinos i dijele svoje znanje i iskustvo. Zadržati rasprave na takvoj i višoj razini je jedini prioritet, a to će s vremenom rezultirati najkvalitetnijim mjestom okupljanja stručnjaka s ovog našeg tržišta kapitala. Zaključak ove poduže stavke je jednostavan: „kod komentitanja dati konkretan doprinos temi obrazloženjem iznesenih tvrdnji, uz uvažavanje i poštivanje tuđih mišljenja“.


    - Što se tiče upita oko lažnih računa, taj problem je uglavnom riješen, a svaka objava se automatski nadzire. Kod registracije treba navesti osobni email, a svaki se račun ručno pregleda prije aktivacije. Uz to postoje i još neke metode provjere koje nećemo iznositi kako se ne bi zlorabile.


    - Prijedloge kako poboljšati moderiranje u smislu da bismo dobili što kvalitetnije rasprave slobodno iznesite ovdje, a vaše općenite prijedloge možete dati u temi Prijedlozi za forum.


    - Za kraj par statističkih podataka za prva četiri mjeseca postojanja foruma: 1.8M pregleda i 190k posjetitelja uz prosječno vrijeme trajanja posjete od 14min.