Upiti i prigovori članova

    • Official Post

    Poštovane kolegice i kolege,


    ovim putem šaljem očitovanje vezano za česte upite i prigovore članova, a u svrhu transparentnosti i poboljšanja ovog našeg mjesta okupljanja na našem malom tržištu kapitala.


    - Kao zajednica dioničara imamo težinu, a što smo testirali 2 puta vezano za dionicu OPTE. Prvi put kada smo tražili očitovanje nadležnih institucija o manipulaciji cijenom lažnim člankom, te drugi puta kada je traženo očitovanje AZTN-a o produljenju roka. Ove dvije aktivnosti su otvorile put ka sličnim angažmanima i na ostalim dionicama, u smislu da kolege članovi mogu tražiti da kao zajednica dioničara pošaljemo takve upite za bilo koju dionicu koja im je od interesa.

    Te aktivnosti su pohvaljene od strane većine članova, dok je nekolicina izrazila zabrinutost pristranošću voditelja foruma. Objašnjenje je vrlo jednostavno, da nekoliko korisnika želi tražiti očitovanje vezano za dionicu npr. ZABA, objava očitovanja koje dobijemo ne znači nikakvu pristranost.


    - Ja kao administrator foruma ne sudjelujem u raspravama kako bih minimizirao subjektivnost pri moderiranju. Jedini kriterij koji se u moderiranju koristi je objašnjen u zadnjem postu ovdje. Što taj kriterij znači ću pokušati dodatno pojasniti na primjeru: korisnik A iznese argumentirane tvrdnje o nekoj dionici koje dijelom nisu točne, korisnik B komentira te tvrdnje korištenjem floskula i/ili uvreda i/ili bilo čega neprimjerenog; moderirana će biti objava korisnika B i izdano upozorenje, te zbog toga se korisniku B može činiti da se radi o pristranosti. Dakle, ukoliko se s nečijim mišljenjem ne slažete ili mislite da je pogrešno, to treba argumentirano obrazložiti a kako bismo imali kvalitetne rasprave. Ako pogledamo većinu tema, idemo u dobrom smjeru što je i prepoznato od strane kolega koji su vrhunski stručnjaci a koji sada daju svoj doprinos i dijele svoje znanje i iskustvo. Zadržati rasprave na takvoj i višoj razini je jedini prioritet, a to će s vremenom rezultirati najkvalitetnijim mjestom okupljanja stručnjaka s ovog našeg tržišta kapitala. Zaključak ove poduže stavke je jednostavan: „kod komentitanja dati konkretan doprinos temi obrazloženjem iznesenih tvrdnji, uz uvažavanje i poštivanje tuđih mišljenja“.


    - Što se tiče upita oko lažnih računa, taj problem je uglavnom riješen, a svaka objava se automatski nadzire. Kod registracije treba navesti osobni email, a svaki se račun ručno pregleda prije aktivacije. Uz to postoje i još neke metode provjere koje nećemo iznositi kako se ne bi zlorabile.


    - Prijedloge kako poboljšati moderiranje u smislu da bismo dobili što kvalitetnije rasprave slobodno iznesite ovdje, a vaše općenite prijedloge možete dati u temi Prijedlozi za forum.


    - Za kraj par statističkih podataka za prva četiri mjeseca postojanja foruma: 1.8M pregleda i 190k posjetitelja uz prosječno vrijeme trajanja posjete od 14min.

  • Post by Admin ().

    This post was deleted by the author themselves ().
    • Official Post

    Drage kolegice i kolege,


    svako toliko pojavi se Optima problem, pa ova objava ima svrhu očitovanja na sve upite koje sam dobio oko nedavnih događaja, a upiti se uglavnom odnose na isključenja, moderiranje, zaštita osobnih podataka, te informacije o meni..


    Isključenja:

    Nakon trajnog isključenja, ukoliko se kolege ispričaju kolegama za neprimjereno ponašanje, mogu opet biti primljeni u našu zajednicu. Svrha ovog foruma je okupljanje nas investitora, a ne međusobno zamjeranje i svađe. Forum je platforma koja omogućuje ugodno i slobodno mjesto razmjene znanja i informacija.

    Naravno, ne živimo u idealnom svijetu, svađe i problemi su sastavni dio života pa tako i foruma. Takve situacije forumu zapravo daju šarolikost i karakter, odnosno život, ali određeni standard ponašanja ipak moramo zadržati!

    Agresivni i neprimjereni nastupi se najstrože sankcioniraju i neće biti tolerirani.


    Moderiranje:

    Kriteriji za moderiranje su isti kao i u početku. Kada se dogodi situacija kao s Optimom tada frustracije dođu do izražaja, ali ukoliko se stvari sagledaju objektivno lako je uočiti da se kriteriji moderiranja nisu promijenili već je problem u tim frustracijama koje osciliraju ovisno o događajima, te da se uvijek u moderiranju inzistira samo na korektnom odnosu u raspravama te na konkretnom doprinosu temi (obrazloženjima iznesenih tvrdnji).


    Zaštita osobnih podataka:

    Vaši podaci (email, ime i prezime) su dostupni samo meni (ne i moderatorima) i sigurno su pohranjeni u sklopu vašeg forumskog profila. Jedina svrha sakupljanja tih podataka je maksimalno otežati kreiranje lažnih računa. Uvid u te podatke moguće je dobiti samo uz sudski nalog.


    Tko sam ja:

    Jednom kada prođe ova situacija s koronom i kada organiziramo druženje forumaša ćete i to saznati, a ono što mogu reći je da se ne bavim profesionalno ekonomijom niti srodnim poljima. Ukratko, moj jedini interes na ZSE je ulaganje/štednja, kao i vaš, a ovaj forum nastao je kao odgovor na poslovni forum koji i nakon gotovo dvije godine nije funkcionalan niti primjeren za investitore, te je podložan raznim manipulacijama i nikakvoj kontroli nad kreiranjem novih računa..

    Stari članovi to sve već znaju, ali za nove kolege, evo ovdje možete vidjeti kako je ova naša priča započela - Dobrodošli


    Naravno, sve prijedloge za poboljšanje foruma i moderiranja možemo otvoreno raspravljati, a s obzirom da se i moderiranje i održavanje foruma radi u slobodno vrijeme još uvijek se nadam nekom boljem i efikasnijem načinu/ideji moderiranja (Moderiranje Foruma).



    Lp